2.33 Koruma✾

234 35 98
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 01.12.2021 (23:47)

Bölüm Şarkısı: Jakub Józef Orliński - Vedrò con mio diletto

İyi Okumalar!

Naymahaen - Derhen

Venira - Yaş:28

Venira - Yaş:28

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oztavia.Kucağımdaki bebeğin adı buydu. İri okyanus gözleri bana bakıyor, gülücükler saçıyordu. Uyuması için ninni söylüyordum. Kendi babamdan hatırladığım minik bir ninni. Kahverengi saçları sarıya çalıyordu. Yüz hatları babasına andırıyordu. Benim büyük aşkımdan bir parça taşıyordu. Şefkatle bakıyordum ona. Böyle bir varlığın bana bahşedilmiş olması mucizeydi. O kadar çok günaha batmışken bu masumun kollarımın arasında olmasına ne diyeceğimi bilemiyordum. Yaratıcılar bana inanıyordu, benim saf günahtan ibaret olduğumu düşünmüyorlardı. Buna çok seviniyordum. Ah, bu bebek benim kendime gelme nedenim olmuştu. İsmini seçerken bile çok emin davranmıştım.

Mengael-Sahrnei Oztavia

2 yaşındaydı. Bartan'la evlendiğimiz zamanlarda rahmimde yeşermiş olmalıydı. O yılın sonlarında erken bir doğum olarak aramıza katılmıştı. Onun nasıl bir genç kız olacağını biliyordum. Kızım beni ziyaret etmişti, bana ulaşmıştı. O zamanlar pek bir şey anlamamıştım, şimdi karşıma gelseydi ona çok şey sorardım. Bana sarılışındaki buruk hüznün nedenini. Bartan'a bundan bahsetmemiştim. Bahsetmiş olsaydım kafayı yerdi. Bana ve kızımıza çok düşkündü. En güzeli bazı şeyleri zamanı gelince yaşamaktı. Cahilliğin vermiş olduğu huzurda yaşamak hakkımızdı. Geleceği kurcaladıkça huzursuz olacaktık.

Oztavia uyuyunca, inatla Oztavia diyordum sonuçta Cupuer kanı vardı, onu yatağımın kenarına yatırdım. Bartan yoktu, Ztin'le olan savaşa gönderilmişti. Onun yokluğunda kendimi ve kızımı korumak için her önlemi alıyordum. Büyülerimle yeni taşındığımız evi güçlendiriyor, yatağımın yanında kılıcımı hazır tutuyordum. Biz Bartan'la evliliğimizde huzuru ve mutluluğu yakalamış olsak bile ülke için bunu diyemezdim. Samirna'nın korkunç hataları, ülkenin zayıflaması bizi Petur'dan göçe zorlamıştı. Yeni başkent, Soyambike'nin doğum yeri olan Derhen olmuştu. Bir ev bulmak, buraya yerleşmek zordu. Tam güvendeyiz derken kapımızda bir savaş belirmişti. Bartan yanımdan gitmişti ve onun için korkuyordum. Gece gündüz dua ediyor, ona verdiğim tılsımın onu koruması için sürekli olarak koruma büyüsü yapıyordum. Bartan'ın evimize sapasağlam dönmesini istiyordum.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin