Kirishima pov
Jeg våknet med bakugo i armene. Ansiktet hans gravd ned I brystet mitt. Den varme kroppen hans mot min. Jeg føler meg så varm. Ikke alene?men trygg.
Han ville nesten ikke vekke han. Men han må siden søsteren skulle dra ekstra tidlig på ferie med natsuou. Så vi burde rekke frokosten med dem. Det kan være den siste.
Enji har kjøpt dem hus så esters må sikkert flytte. Da vil flokken få en ny nestleder... den eldste.... William. Han kommer sikkert til å bli en bra leder... men hva kommer han til å gjøre? Vil han la meg møte bakugo?
" ey Bakugo du må våkne. "
Bakugo sukker og sikker opp.
" du er for varme. "
Kirishima smiler av komentaren.
Bakugo reiser seg og tokk på seg likesom brystene og en sjorte.
Kirishima sit smil ble sterkere.
" hvorfor smiler du ?"
" du er bare så nydelig "
Bakugo rødmer og sikker bort. Kirishima reiser seg og tar takk I ansiktet til bakugo.
" Slutt å skjul det nydelige ansiktet ditt "
Han stryker han forsiktig nedover skinet og gikk for å kle på seg.
.............
De satt med søsteren mine. Natsuou hadde ikke våknet ennå. Hun så engstelig ned på tallerken. Skyver mat til side og tilbake.
" hei hvordan har dere det da? " Hun spurte.
" fint "
" så gjorde dere noe? "
" vi lå oss?" Svarte kirishima ganske forvirret men så på bakugo som rødmer.
" Vent... ESTERS! IKKE TRO AT VI VILLE GJORT NOE NÅ! "
hun flirte.
Bakugo begynte å konsentrere seg om frokosten.
" men hvor skal dere?"
" åh vi skal til Roma... se på gamle bygninger og lære mer om grekerne "
Hun sukker.
" det skal nok gå fint "
" Nei jeg er ikke lei meg over å måtte gifte meg... jeg er bare bekymret for deg "
" meg? "
" ja, William er den eldste og vil ta over etter meg..... du vet hvor mye makt han kan få. Og jeg kan ikke stope han. Han kan tilogmed forby deg skole og bakugo "
Bakugo hoster.
" hva sa du?! " sier han sjokert.
Kirishima ser ned. Gnir tommlene sammen.
" jeg vil skal ikke bli svekket på grunn av han... Han kan ta vekk alt men ikke min kjelvenn "
Hun reiser seg og griper hendene mine. Hun ga meg redde øyne. Bakugo var ganske forrviret men jeg kunne se at han var redd.
" Nei... ikke kirishima... du kommer til å bli utviste "
" Jeg elsker familien min. Men jeg vil ikke akseptere at de tar fra meg min kjelvenn. Jeg vil dø for de alle.... "
" du skal faen med ikke bli kastet ut av familien din på grunn av meg!"
" hvem skal jeg være. Jeg ønsker bare å være fri. Jeg kan ikke være fri uten deg "
YOU ARE READING
beast around your neck
Actionetter at kjæresten til bakugo døde på trappene utenfor begynner han å lette etter svar. foreldrene hans blir bekymret og sender han på en ny skole U.A. foreldrene hadde visst glemt at gutten bakugo mobbet ble også send dit. R.I.P deku men hva skjer...