4 çocuk babası bir dondurmacı,evin geçimini yazları dondurma satarak,kışları ise bazen pazarda sebze meyve satarak bazen ise tamir işleri yaparak sağlıyormuş. 4 tane çocuğunu tek başına çalışarak okutmaya çalışıyormuş. 4 çocuktan en küçük olanı babasına daha düşkünmüş. Yazları onunla birlikte dondurma satmaya gidiyormuş. Bazen okul arkadaşları da oradan geçiyormuş,kızı orada dondurma satarken görünce dalga geçiyorlarmış.Kış geldiği zaman okulda hepsi birlik olup,kıza karşı onun hakkında konuşup,gülüyorlarmış. Bir gün kendi aralarında kızı okulda herkese rezil etmek için bir plan yapmışlar. Kız tam okulun koridorunda yürürken ip gerip kızı yere düşürmüşler. Herkes gülmeye başlamış. Kız utancından ne yapacağını şaşırmış. Hemen okulun bahçesine çıkıp bir köşede ağlamaya başlamış. Ama bu durumu ailesinin öğrenmesini istemiyormuş.Müdür hepsini odasına çağırmış,kız bu durumun aralarında kalmasını rica etmiş ve bu konunun burada kapanmasını istemiş. Hepsi bu duruma şaşırmış,ama tabi bu mesele kız için henüz kapanmamış. Kız okul çıkışı hem eve doğru yürüyor hem de kendi kendine plan yapıyormuş. Eve gidince annesi gözlerinin kızardığını görmüş ve ne olduğunu sormuş,ama kız durumu idare etmiş. Odasına girince aklına bir fikir gelmiş ve hemen okulda en iyi anlaştığı iki arkadaşını aramış. Durumu anlatmış. Nihayet sabah olmuş ve kız okula gitmiş. Tüm hazırlıklar tamammış. Çocuklar tam sınıfa girerken kapıdaki kova dökülmüş ve hepsi sırılsıklam olmuş. Bütün sınıf gülmeye başlamış. Böylece aynı rezilliği onlar da yaşamış olmuş. Bir daha kızla asla dalga geçememişler. Aradan yıllar geçmiş o dalga geçtikleri dondurmacı kız doktor çıkmış. Onunla dalga geçen kişilerden bazıları ise okulu bile bittirememiş.