Bu kitap sadece kendi düşüncelerimi paylaşmam için var.
Kitabı yayımlama sebebim ise öylece yazdığım şeyleri birileriyle paylaşmak ve kendimi sadece kendimle başbaşa bırakmama dürtüsü. Olay sedece kendi iç sesimle olan muhabeti elimden geldiğince yazıya döküp netleştirmek belki de rahatlatmak, bilemiyorum.
Bundan önce sürekli bir arkadaşıma yazardım, bunun rahatsız edici olduğunu fark ettim kendi hayatları için bir şeyler yapmaya çalışan insanları sürekli kendi melankolik ve hapsedici düşüncelerinizle başbaşa bırakmak pekte iyi bir fikir değil diye düşündüm. Sonra bunu test ettim düşüncelerimi bir süre kendime sakladım ve o günlerde arkadaşlarımla olan iletişimim daha az olsada daha sağlıklı hale geldiğini fark ettim. Sonra bir de zıttını denedim arkadaşlarımı düşüncelerime ortak ettim bu beni rahatlatsada karşıdaki kişinin kafasının içine bir çok soru işareti ekiyordu ve onlar için kötü bir etki olduğunu varsaydım. Diyebilirsinizki bunları düşünmek ne haddine onlar senin arkadaşın isteseler dinlemezler senin düşüncelerini dinlemek ya da dinlememek üstlerinde bıraktığı etkiyi kabul edip etmemek onların seçimi onlara bırakılmalı. Ben açıkcası böyle düşünmüyorum evet bunları seçmek onların ellerinde olmalı ama düşünceler bana ait ve bunları ne şekilde kimlere suçluluk hissetmeden aktarmak benim özgürlüğümde ve seçimlerimde olmalı.
Bu konudaki görüşlerim bu yönde olduğu için düşüncelerimi buraya dökmeye karar verdim okumak ya da okumamak tamamiyle sizin seçiminiz hiçbir sorumluluk kabul etmiyorum. Unutmayın sorumluluk yoksa suçlulukta olmaz.
Ne sıklıkla düşüncelerimi yazıya dökerim bilmiyorum ya da hangi düşüncelerimi çünkü kafamın içi bir cehennem gibi çok fazla düşünce var çok fazla konuda ve ben bunlarla ne yapmam gerektiğini pek bilemiyorum zaten kendimi yeterince ifade edebileceğim konusunda da emin değilim ama denemeden bilemeyiz değil mi?
Yazım ve noktalama hataları için şimdiden üzgünüm bu tarz konularda pek iyi değilim hem de düşünceler olunca yazacağım şeyin bir ucu yok anlam kaymaları ve çelişkilerle de dolu olabilir bu çok normal çünkü sadece insanım ve hatalı çelişkili garip düşüncelerim olabilir çoğu insan bunları paylaşmadığı için bu olmadığı anlamına gelmez.
Bazen konu hep aynı gibi gelebilir bir düşünce üstüne benzer bir çok şey söyleyebilirim bence bu da normal çünkü düşünceler her zaman değişmez ama ifade edilmeyi çoğu zaman ister.
Son olarak bölüm sonlarına tarih eklemek iyi bir fikir gibi geldi bilemiyorum.
2021 2 Aralık Perşembe saat gece 03:00Ayrıca bu kitapla karşılaşıp okuduysanız düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin lütfen.