Kasijus
Ceo život strepiš za decu. Negde usput izgubiš pojam o sebi i sva se briga svede na njih. U našem slučaju, nisu u pitanju samo njih četvoro već deca sve braće. Za svakog sam isto strepeo, za svakog se isto borio. Iako, što se mene tiče, moram reći da je što se dece tiče moja prva ljubav Stefanos. On je moja slika i prilika iako nije moj. Kraljevina je prošla svašta, deca su rasla i izrasla u prave ljude. I došao je red da sami skrajaju svoju sreću. Pa.. Osim kad se ne mešamo.
"Dakle, kako si uspeo?"
Sedeli smo u avionu, Maks i ja. Sa nama su krenuli Kam i Elena, ali su oni otišli kući. Kameronove veze zajedno sa Maksovom odlučnošću dovele su nas do ovoga.
"Nemam ovlašćenja ovde, igrao sam na kartu prokletog novca."
Vrteo je papir sa Eminim razvodom. Jedva sam sprečio Leona da krene. Da, znao sam da želi lično da se obračuna. Bio sam u njegovoj koži kad nisam mogao da podnesem da Đenaro diše u Điđinom pravcu. Ali njegov zadatak je da sad brine o Emi.
"Njega bi trebalo strpati u zatvor odmah pored Alisije."
Pada mi mrak na oči kad vidim da se godinama pojedine vrste žena ne menjaju. Setim se Kire, njene ambicije da bude princeza, sve do njenog odlaska u zatvor gde je odslužila par godina a zatim nestala. Sada će isto biti sa Alisijom. Žao mi je što smo prevideli i dopustili joj da raširi krila i povredi Emu.
"Malo sam ga zaplašio, nikad ne bih rekao koje ljude Kam poznaje."
"Kameron je biznismen, isto kao i mi."
Maks i ja smo posedovali klub. Znao sam da je pitanje dana kada će i naši sinovi saznati za njega, ali naše ćerke...
Nisam spreman."Pao sam na dupe kad me Aurora pitala za klub. Ko je njoj jebote rekao?"
"Ona je pametnica u porodici. Ne treba joj puno da zbroji dva i dva."
Điđi i ja smo prestali da idemo, ali se i dalje krijemo po palati od dece. Što se Maksa i Beke tiče ne mogu da garantujem.
"Maks, nisam spreman da Laura i Lajla idu tamo. Pomisli ti na Neru i Saru."
"Ćuti proklet bio."
"Visosti, vežite pojaseve, uskoro slećemo."
Zavalio sam se nazad u sedište i vezao. Još samo malo i sve će biti gotovo.
......................
Bela je provodila dosta vremena što kod nas, što kod Stefanosa i Peni. Dali smo vremena Leonu i Emi da budu što više sami. Verujem da im je potrebno nakon svega.
"Hej Điđi."
"Vidiš, sve je kako sam zamislila."
"Pa sad, nisi baš planirala napad i kopanje po prošlosti."
Poljubio sam je i uzeo bebu.
"Dođi ti kod tvog Kasa. Kako si mala? De-da Ka-s, De-da."
"Nisam. Zašto uvek, ali uvek mora da se iskomplikuje?"
"Valjda je to deo kosmičke karme? Prvo komplikacije, posle uživanje."
"A imamo još troje dece. Lepo me mozak zaboli. Doduše, ovi što iskopavaju su sigurni još neko vreme će im glava biti u tim sranjima. Ali Lajla..."
"Ona je klinka Kas."
"Idem da odvedem Belu."
"U redu. Daj da je poljubim."
Demetrios je želeo da ostane. Nikad ga nisam video zagriženog da ostane duže nego što je potrebno. Iako nije mnogo izlazio iz svoje sobe, znam da se potresao zbog Leona i Eme. Ema mu je postala prilično draga za ovo kratko vreme. Kao i svima nama.
"Tata!"
"Lajla, polako malecka."
"Kad će venčanje? Znaš li koliko toga treba da se uradi? Neću imati vremena! Čoveče, kako možete da budete tako hladni?"
Uopšte ne znam na koga je ovo dete? Njena brzina, eksplozivnost...
"Polako Laj. Nema nikakvog venčanja. Bar ne još."
"Kako nema? Čula sam lično kad je Leon rekao Emi da će ona biti njegova princeza."
"Kad si to čula?"
"Pa, tamo u bolnici."
"Prisluškivala si!"
"Možda."
Uzela je Belu od mene.
"Vidiš Bela, tata će da se venča sa jednom divnom tetom i ona će da ti bude mama. I dobićeš brata ili sestru."
"Lajla!"
E ovo dete. Sa njom ću da osedim, već unapred znam.
"Šta? Istinu govorim. Ema leči decu, voli ih. Leon nije ni znao da voli dok nije dobio Belu i super mu ide. Znači, mnogo sam pametna. Idemo da im kažemo Bela?"
"Lajla, Ema treba da odmara. Molim te da joj ne smetaš sa takvim fiks idejama."
"Moje ideje su super i realne. Idemo Bela, ovaj tvoj deka je dosadan čovek."
Gledao sam kako odlazi, moja najmlađa ćerka i unuka. Dolazi lagano do smene generacija. Deca odrastaju, dobijaju svoju decu.
"Hej lepi."
"Lori"
Risa i Lori smo ostavili u palati dok smo odsustvali. Znam da im se ide nazad na ostrvo jer je tamo njihov dom.
"Sve u redu?"
"Deca prebrzo rastu dušo."
"Znam."
"Kako je?"
"Sve je dobro. Ari i Rora su spremni da idemo. Kad ćete kod nas? Mislim da bi trebalo Leon i Ema da dođu, potreban im je odmor i uživanje."
"Doći će čim završimo svu papirologiju. Poslaćemo ih, ne brini. Bela će biti zbrinuta kod Peni i Stefanosa."
Svi smo o svima znali u palati, te smo tako čekali dan kad ćemo i kod njih dvoje čuti lepe vesti. Ovaj moj je krenuo naopakim putem pa sad ispravlja stvari.
"Biće. Veruj u to. Nakon ovo dvoje mojih, ne verujem u nemoguće."
Poljubio sam je u obraz i ponovo odao priznanje mom Di-ju. Retko koji čovek bi učinio ono što je on.
Pošao sam da potražim Leona i Emu a onda stao na sama vrata.
"Jel ovo istina? Kako ste to uspeli?"
"Uspeli smo, ovo je za vas dvoje. Ema, nikad sebi ne bih oprostio da ti se nešto gore dogodilo. Izvini i za ovo."
"Maks...mislim Visosti, hvala vam, hvala. Ovo je...nemam reči. Slobodna sam."
"Ema dušo, nisi, ti si naša sad. Da te pazimo i čuvamo. Volim te."
"I ja tebe Leone. I sve vas."
Maks je krenuo da izlazi i zajedno smo stajali još malo i gledali u mog sina i njegovu buduću ženu.
"Dobro je odabrao, a čak se nismo ni mešali."
"Ma jok, samo malo."
"Oni su naša deca, u opisu posla nam je da se mešamo ma koliko godina imali."
"Kako si tako miran jebote?"
Maksa sam mogao da zamislim u raznim izdanjima, osim u ovom mirnom i staloženom. Čovek je godinama bio tempirana bomba.
"Ja sam zato kralj, a ne ti. Idemo kod naših žena."
Znao sam da je jedna oluja gotova a da mnoge tek dolaze. Snaga naše kraljevine je u porodičnim odnosima i skladu u kojem živimo. Iako smo svi različiti sa godinama veze samo jačaju. Devojke koje dolaze, vredne su naših sinova i titula princeze.
Ako je išao, Leon nam se uvek vraćao a sad je i konačno bio kod kuće. Sa svojom porodicom.*Kraj*
*Sledi epilog i to je to. Sad mi žao 😔😔
YOU ARE READING
Bahati princ👑 (naslednici Orsinijevih 2)-završeno☑️
Short StoryJedna greška spojiće dvoje različitih ljudi, bahatog princa i povučenu doktorku. Iako on ne traži devojku, ni ženu, spletom okolnosti Emanuela Romero će ga osvojiti. Bežeći od svoje prošlosti Ema prihvata ponudu za posao... da li i možda nešto više...