...

430 22 0
                                    

*Pov Payton *
VŠECHNO jsem zpíval koktavě...
Hned jak skončila písnička chtěl jsem zmizet z pódia... Taky jsem hned zmizel do zákulisí...
Sedl jsem se do kouta a snažil se nepropadat panice... Moje city k se zase vrátili zpátky... Jen pouhým pohledem....

*Pov t/j*
H:"hele pojďte se podívat kdo to zpívá" nějak jsem neodmítala a šla jsem s nimi blíž... Jeden oční kontakt a už jsem věděla kdo to je... byla jsem zaskočená jen jsou koukala na něj.. Byl tak dospělý..bylo vidět že payton hned začal panikařit... Koktal a vůbec se netrefoval do rytmu písničky.  Hned jak skončila někam utekl a začalo hrát jen klidné pozadí... Chvilku jsem byla úplně ztuhlá...
?:"t/j?"
"n-no Claire?"
C:"viděla si jak zpanikařil když jsme sem přišli.." řekne a holky se trošku zasmějou jediný kdo se nesmejě jsem já a Kate... Nepřišlo nám to vtipný..
"musím za ním.."
?:"proč?" zeptá se tázevě Kate.
"to je payton.. Můj druhý ex.. J-já ani nevím jak se tu objevil A-ale asi tu zpívá.. D-dřív to byl můj nejlepší kamarád a pak.. Bom.. A dali jsme se dohromady ale pak"
?:"nemusíš nám to vysvětlovat... Chápeme to."
K:"jdi za ním.." řekne Kate a dá mi ruku na rameno..
T/j:"když já nev-nevím" řeknu koktavě.. Po tolika letech ho zase vidím... Nevím co mám cítit..
K:"vidíme jak na něj koukáš.. Jdi" řekne Kate a holky na mě kyvnou.. Já jdu s podpatky nahoru.. Připadem si jako debil že takhle jdu za ním..
Šla jsem do zákulisí.. A paytona zahlédla na druhé straně místnosti.
T/j:"P-pay? Ses to ty?" řeknu a pomalu jdu k němu.
Když jsem u něj payton akorát zdvyhne hlavu.. Koukáme si do očí a Ja si přitom pomalu klekam..
P:"promin.. J-já to zkazil.." řekne a já ho pohladím po tváři.
"nemůžu uvěřit ze si to ty.."
P:"ty nejsi sklamana?" zeptá se mě něžně..
T/j:"nejsem... Jsem ráda že si to datahl takhle daleko..." řeknu a opatrně ho obejmu.. Pay mi hned objetí vrátí.. Po chvilce jsme přestali...
"vypadáš tak dospěle/á" řeknem oba na stejno. Uchechtneme se tomu že jsme to řekli nastejno. Payton vztane a pomůže mi..
T/j:"mám 170 cm s podpadkami a furt jsem malá"
P:"mám 186cm a přijde mi že jsi se vůbec nezměnila" usmal se..
T/j:"jdi zase na to pódium a zazpívej něco prosím"
P:"bál jsem se že mi utrhneš hlavu.."
T/j:"paytone!"
P:"C-co?" řekne a skloní se tak abych na něj viděla...
T/j:"koukej jít na to pódium a budeš zpívat"
P:"fajn.. Ale t/j?"
T/j:"ano?" odpovím mu...
P:"jsem rád že t-Teda v pořádku.. A uvidíme se j-ještě někdy?"
T/j:"neboj.. Uvidime.. Prostě musíme" byla jsem hrozně ráda že ho vidím.. Nebrala jsem ho jako ex ale jako bývalého nejlepšího kamaráda..

*Pov Payton*
Nečekal jsem že bude tak klidná.. Chtěl jsem si s ní pořádně povídat, a je mi jasný že do zbytku týdne co tu s nimi mohu být nebude moc čas. Tak jsem si to chtěl nějak takhle zamluvit. Už mě hnala na pódiu... Tak jsem šel.. Začal jsem zpívat a t/j se vrátila k nějakým slečnam.. Smála a to jsem byl rád... Když jsem to celé odzpíval mohl jsem tam zůstat... Rozhodl jsem se že připojim k hloučklu slečen a kluku co tancovali... Viděl jsem t/j jak tancuje s nějakým chlapcem... Abych pravdu řekl... Zamrzelo mě to myslel jsem si že třeba něco by tam ještě být mohlo.. Jenže má přítele Teda asi má přítele ... Začal jsem tam tancovat s nějakou holčinou... Hned jak si toho t/j všimla tak se nasrala mezi nás..
T/j:"ja si ho nachvilku půjčím Claire"
?:"dobře" řekne a nechá mě s ní tancovat... Bylo vidět že t/j má pár drinků v sobě..
P:"nechceš jít domů?"
T/j:"ja bydlím na pokoji v Hotel" řekne a chytne mě kolem pasu..
T/j:"a teď houpej těmi boky" řekla takovým tím opileckym tónem..
P:"je čas jet do hotelu na pokoj"
T/j:"neee!" zabručí..
P:"zítra máš prohlídku.. A Grace už šla taky pryč" odendam její ruce z mích boku
T/j:"a tak jooo" řekne a chytne mě za ruku
P:"teď tě odvedu za tvým přítelem a pojedete spolu jo?"
T/j:"ale ty hlupáčku *dotkne se prstem mého nosu druhou rukou * já přítele nemám n-e-m-a-m a pokud bych ho měla tak moje kun-" v ten moment jste ji přerušil..
P:"dobře, dovedu tě na pokoj a ty si lehnes a půjdeš spát"
P:"víš jak se menuje ten hotel de spíš" zeptám se jí a ona mi záporně zákroutí že ne.
T/j:"no-ja nevím přesně ale nějaky na m-"
P:"hotel tady v LA na M není..."
"tak to nevím"
Řekne a vyjdu s ní ven...
P:"víš aspoň v kolik začíná ta přehlídka ?"
T/j:"až v 6pm.."
P:"pojedem hezky ke mě a já tě pak hodím do hotelu. Ju?"
T/j:"Faaajn" zabručela a vpadla mi do náruče.. Musel jsem ji jako princeznu táhnout do auta.. Ona se mi v náruči smála.. "ja už ji asi trefím" pomyslím si a otevřu auto a snažím se jí poližit do auta.
T/j:"Nenenene a NE! ta chci být u tebe!"
P:"ježiš šmarja! Však budeš vedle mě" řeknu a chci ji připásat.. Jenže ona furt uhybá a myslí si že je to nějaká hra asi.
P:"budeš už držet abych tě mohl připoutat do hajzlu?!!"
T/j:"hmmm.. Neeeee a nebo jooo ale za hubičku" řekne a já se ji snažím připoutat.. "klouže nějak ta mrška"
P:"FAJN když dostaneš tu pusu přestaneš a nechaš se připoutat?!"
T/j:"an-" nestačila říct a já ji políbil, to už neuhla, myslel jsem si že to libaním skončí.. Ale po chvilce jsem se začali vykusovat... "kurva to nemůžeš!" řeknu si a odtrhnu se...t/j nehybně seděla a koukala furt na mě.. Já ji připoutal a zavřel... Oběhl jsem auto a sedl si za volant...
P:"jedeme jo?" řeknu a t/j jen kývne.

..............................................
( ˘ ³˘)☞︎︎︎❤️☜︎︎︎

🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2# Kde žijí příběhy. Začni objevovat