Jimin a plecat din camera lui Dan oh și s-a pus și el in pat, iar peste câteva minute l-a luat somnul.
Ora 6:40 dimineața, Eun Dan oh se trezește și începe sa își facă rutina de dimineata pentru scoala iar după coboară jos.(Ea s-a îmbrăcat așa)
Acolo o aștepta menajerele si bucătari .
Pov.
- Buna dimineata eu sunt Anne eu voi avea grija de dumneavoastră.
-Buna dimineata... am inteles mulțumesc( si Dan oh se pune la masa, fara sa zică nimic.)Autor
Jimin coboară jos se pune la masa lângă Eun Dan oh.
Micul dejun arata devin,masa era plină cu mâncare de toate felurile, ea arata asa:Jimin începuseră sa rada iar de Eun Dan oh:
Pov.
-S-a trezit somnoroasa.(Jimin)
-Haha am ras, dar adevarul este ca am m-am trezit mult mai devreme decât tine, dar ma rog...(Dan Oh)
-Ah, ai prin niște arfe și tupeu.(Jimin)Autor.
Dan oh își da ochii peste cap și se duce sus sa își i-a ghiozdanul și coboară jos.Conv.
-Vezi ca te va duce șoferul de acum încolo, poți sa pleci înainte sa nu se observe ca venim amândoi de odata.(Jimin)
-Bine.(Dan Oh)Autor.
Dan oh ajunge la facultate, înaintea lui Jimin cu 15 minute acolo o aștepta prietenul ei cel mai bun , au plecat spre sala de clasa.
După ore Dan oh merge spre ieșirea din facultate, dar dintr-o data simte ca nu poate sa respire in spatele ei ce credeți era chiar trupa Bts.
Tae fuge spre Dan oh si o prinde si o i a in brațe, iar după o pune in masina și pornește spre casa lui Jimin.
Jimin simțea ca înnebunește s-a făcut rosu tot la fata. (era gelos deoarece prietenul cel mai bun ii atingea viitoarea soție, chiar dacă el zicea ca nu are sentimente pentru ea.)
Au ajuns la casa lui Jimin, iar Tae o pe Dan Oh in patul ei si iese din camera.Pov.
-De ce pui tu mâna pe soția mea? Sa fie ultima data când o atingi pe un fir de par! (Jimin=jm)
-Sigur ai zis ca nu o suporti ce acum ții la ea? (Taehyung= Tae sau V)
-Nu evident, dar este soția mea.(jm)Autor.
Ei se certă pana sunt întrerupți de ceilalți din trupa.Pov.
-Văii ați ajuns sa va certați pentru o fata...(jk) jimin nu stiu ce te deranjează așa rau ai zis ca nu o suporti....
-E soția mea!! (jm)Autor.
El plecată nervos in camera si inchide usa.
Tae se duce iar la dan oh, fata se trezește si ii spune:Pov.
-Ce s-a întamplat? Unde sunt?(Dan oh)
-Ești acasa la Jimin, ai lesinat la facultate si eu cu ceilalți te am adus acasa. (V)
-Mulțumesc!(Dan oh)
-CU plăcere, acum stai si odihnește-te ! (V)Autor
Tae ii da iar un pup pe obraz, iar Jimin fix in momentul acela s a nimerit sa vina spre camera lui fetei, vazu acțiunea făcută de V, dar a tăcut pana a iesit V, aruncandu-i o privire atât de ciudata simțea ca înnebunește.Conversația rămasă cu Tae și Eun Dan :
-Ok mulțumesc inca o data pa! (Dan oh)
-Cu placere pa! (V)Autor
Trupa bts pleaca jimin se duce in camera la dan oh si...Sfârșit capitol 7😍😍
CITEȘTI
Vândută de părinții mei #ParkJimin
Roman d'amourEun Dan-oh este o fata de 18 ani. Familia ei decide sa o vândă unui om bogat din cauza situație financiare. #Park Jimin