(ka rawn lang zuai a ni e, chuan story hi chhiar kan lo hrâm ila...a chhan chu Nang mah ni zawk khan a kal hmang hi in hre lo ang tih hi ka hlau a ni......)
Heartbeat
Chaptet - 21
_______
After 5 years.......
Hlim tak in an lo nui hi dar+ a chu pawh,an company leh an dawr lian tak+ a len chhoh zel vâng a hlim tak a lo nui ho an ni...." Eng nge he tah hna thawk lo a in tih?" Ti tu lam an hawi nghal ṭhup a..Rang tak a in siam ṭha hlawm in an let nghal sap+ a....Meng rum tak leh la Naupang hmel tak chu a ding ran a...A kekeraw ipte chu zen in a en kual hlawm a..a hnung ah a Assistant in a zui bawk.
Black suit a ha a,a chhelo in a sâng êm a.....A hmel pawh eng mah a la dang lam lo...a kha be hmun etawh a zuah thung...chu chuan a ti lang upa sawt bawk.....Bialnu emaw bialpa a nei ngai lo a...Kha mi ni a Assistant ni khan thu tluk na a siam fel vek tawh.....Sex a hmang a nih chuan Mark nen chuah....Tun thlengin a la nghak fan a....Atchilh tu tam tak a hna thawk te pawh chuan an nei...mahse,a duh ngai eih lo....A chhan chu Alex Rosangkima chu Mark Zothansanga ta a ni miau a..Tu ta mah a ni hlei hnem
A office ah chuan lut in A sofa a lo ṭhu chu a melh no fahran lo....
Alex// Basketball khel tawh suh ka tih che a ni lâwm ni lalmuansang...a ti vin deuh hlarh a....
Muana// a....u Class kan nei lo a ka khel mai+ a lawm, Pawisa min lo pe teh ka ril a ṭam lutuk...A nu a awm bawk silo a..U nancy in min vaw lo chauh bawk sia ka dil ngam lo a.
Alex// bank account chu siam ang che...he tia min dil reng te chuan ka tla chhe vat ang...hmang zo vek rawh .... Vawt khat mah in sual tawh miah suh ang che....a ti chang fak a....Muana pawh pawisa la in a chhuak zui nghal a....
Alex chu eng kim ah a chhun a,mahse,pawisa erawh a ren hle thung,Tun thlengin bank account pawh siam a duh lo a...Muana chuan pi Hana chu a nu ang tak+ in a en ngam lo a..in kiltawih na lian tak a nei a ni ..Thaw vêng tak ang in lâng mahse, a chhing ril erawh mang an na leh hlauh ruk na in a khat thung....
Vernon leh Reuben pawh Kum 1 pawh an nih hma hoh in an chhung te'n an hre chhuak a....Vernon chu Bangkok ah an thawn a....Reuben erawh Delhi lam ah an dah thung... Reubena pa( a pa hrawn) Fakawma chuan Reubena nu chu a ṭhen bawk a....Reubena chu a ni tel in a chêr a...A phone lak sak a ni a..College khoh tak ah a lut bawk...Kum 3 lai a vei chuan Mizoram lam ah a lo let a...Mahse,neih eng mah a nei vawk lo a nu in a khuah khirh a...Fapa gay a nei tih a hriat vangin a pa bul ah awm tur in a hnawt chhuak a...Reubena pa erawh pa hmangaihna ngah tak leh rethei tak a ni...Mi pawi a sawi ngai lo a....Kut a thlâk ve ngai hek lo...Reubena chu Alex company lian tak ah chuan secretary a thawk a....
Vernon erawh Bangkok lam ah Thinlung hliam chûng in zir na a la zâwm a....Kum 1 hnu ah a lo haw chho a....A pa company lam ah a ṭhuan nghal a....Ngaihzawng chu sawi lo....A mit chu tu mah ah an fu thei tawh lo a.....a lang upat dan em+ ah chuan rilru hah na tam+ tak kan hriatpui si loh a nei ṭeuh tih a lang rêng bawk....Nick ve thung erawh Mark awm loh aṭangin a hmangaih tih a in hre tawh loh nge hmangaih na a nilo zawk....Kum 2 lek hnu ah college pawh zo lo in....Nupui a ru a...kum 1 hnu ah an in ṭhen leh a..a lo rai hman si a..Tun ah chuan zu te a heh chho in drug hial a ti chho a....Kum 2 a liam leh meuh chuan Biak in bul pen hle deuh ah chuan a mah thlawh tûr in A fanu leh An chhung te Alex leh Reubena te pawh an Kal ṭhin.....Khawvel a chhuah san ni khan a room ah OD a hmuh a ni a...A fanu Kum 3 mi lek pawn a pa a hre hek lo....Duh dah tak a a nun na chhan chu...A fanu Melody Nu nen a an in tawn vâng a ni..
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......