Kezdetek

128 9 2
                                    

2000:

-Jó estét kívánok minden nézőnknek! Ma este Amalia Rowan a vendégünk! 2 hete tűnt el a lánya nyomtalanul. Senki nem mond semmit, de most egy kétségbe esett anya fog hozzátok szólni! "csak vissza akarom kapni a lányomat!" mondta a rendőröknek. Amalia el mesélnéd a lányod el tünésének körülményeit?

-Jó estét! Nagyon nehéz erről beszélnem, de minden követ meg kell mozgatnom, ahhoz hogy újra velem legyen. Brooke egy csodálatos kislány! Azt mondta mindig, hogyha fel nő állat orvos szeretne lenni, vagy az embereken szeretne segíteni. Jó tét kislány. Egy igazi angyal, aki sosem bántana senkit sem. Ezért nem értem őt miért kell bántani? 2 hete este 6.35 után rabolták el. Mindig én hozom el őt az iskolából, de az nap mikor oda értem az osztályfőnöke azt mondta, hogy a férjem éppen 10 perce vitte el. Ezután be ugrottam a boltba pár dolog ért és, már haza felé tartottam mikor kaptam a hívást, hogy a férjem súlyos balesetet szenvedett. Egy szemből jövő fekete terepjáró ment beléjük. Mire a rendőrség és a mentők ki értek már csak a férjem, volt a helyszínen eszméletlenül. A fekete autó üresen állt és a lányomnak is nyoma veszett. Szóval, ha most nézik ezt szeretném vissza kapni a lányomat! Annyit fizetek amennyit csak, akarnak csak kérem adják őt vissza! Kérem..

2008:

-Ez történt egészen 8 évvel ezelőtt. Brooke azóta sem került elő és, ha még van rá esély mára már 18 éves. Sajnos már nincs hova haza térnie. Apukája a baleset után nem épült fel és bele halt a sérüléseibe, az anyukája meg egy csoda volt. Ahogy meg ígérte minden követ meg mozgatott és már a cél egyenesben tapogatott. Ma 6.35-kor találtak rá holtan. Fejbe lőtték. A tettesek valószínűleg ugyan azok, akik el rabolták Brooke-ot. Egy üzenetet hagytak Amalia teste mellett, amit a rendőrség most tett közzé: "a lányod egy csoda, volt ahogy mondtad, de csak volt."

Mindenki le sokkolódott. A stáb, a műsor vezető és a nézők is egyaránt. A Rowan családtól végleg búcsúzik a világ.

Amalia halála előtt 2 órával:

-A legfiatalabbat iktassátok ki!

-De hát főnök ő a legjobb!

-Pont ezért kell ki nyírni a picsába, sosem fogad szót és, ha végleg be pipul mindenkit meg öl, aztán sok éves munkánk megy a kukába! Ne kérdőjelezzétek meg a döntéseimet! Az anyja is már a nyakunkba lohol, Carlos indulj öld meg az anyját, de meséld el neki, hogy a lánya már halott.

-Rendben uram!

-Robert te meg hozd ide a csajt!

Na hát itt vagyok végre én Brooke Rowan. A történetem elejét már olvastátok. A "szobámban" ülök és még fogalmam sincs arról, hogy épp Robert az a paraszt tart felém, hogy el vigyem a ki végzésemre. Éppen egy kötelezőt olvasok, amit itt kaptam. A harc művészetről szól. Kintről hangok ütötték meg a fülem. Lehetetlen, hogy edzés lenne hisz, akkor nyitva lenne az ajtó.

Oda szaladtam az ajtóhoz hátha csak be ragadt, de nem ez zárva volt. Ki néztem az ablakon és az őr az ajtó elől el tűnt.

Furcsáltam a helyzetet aztán lövés hangok csattantak fel. Pár perc volt az egész aztán teljes csend. Csak egy ember lépéseit lehetett hallani. Közeledett felém. Fel készültem mindenre. Az ajtó ki nyílt és egy pasas lépett be rajta.

Kérdőn néztem rá és valamiért azt is el feledtem, hogy talán meg kéne védenem magam. De a másik fél is le eresztette fegyverét és bólintott, hogy fussak el. Ki léptem az ajtón, de azért még halottam a férfi hangját.

-Amúgy Clint vagyok!

-Brooke! - néztem vissza a vállam felett. - Köszönöm!

A folyosón vér fürdő volt. Mindenki ájultan feküdt. Örültem neki, hisz ezek az emberek tették tönkre az életem. Futottam, ahogy csak a lábam bírta.

Mikor ki értem a szabadba rá eszméltem, hogy nem tudom, hogy lehet innen ki jutni. Ezért meg vártam a már meg ismert Clint-et, aki kételkedve, de el vitt magával. Magáról nem sokat beszélt, de rólam annál többet kérdezett.

-Hogy kerültél ide?

-El raboltak.

-Hogy hívnak?

-Brooke Rowan! - a férfi ezután hatalmasat fékezett. Nem értettem mégis mi baja van. - Esetleg legközelebb szólnál, ha ilyen műveletre készülsz? - horrkantam fel.

-Neked halottnak kéne lenned!

-Miről beszélsz?

-Nem rég jelentették be, hogy meg haltál, ahogy a szüleid is!

-A-a szüleim? De hát... Carlos!

-Hogy?

-Carlos! Ő ölte meg őket! Csak ő ment el innen ma! Esküszöm, hogy meg ölöm! - legszívesebben ordítani tudtam volna, de nem akartam sajnáltatni magam, ez volt az egyetlen dolog, amit meg fogadtam azoktól a seggfejektől.

-Nyugodj le! Majd segítek!

-Nem! Ezt nekem kell és köszönöm, hogy be hoztál a városba, de neked is van magán életed. Sőt nem is ismersz!

-Neked meg nincs hova menned! Van egy biztonságos hely gyere el velem! Ha akarsz el mehetsz, de tessék itt a számom. Akármikor érted megyek és el hozlak!

-Köszönöm, de nem kell. Meg állsz itt? - el köszöntem a férfitől, majd el indultam előre. Meg torpantam, majd rá jöttem, hogy azt sem tudom hol vagyok. Kocsi duda hangot hallottam, majd meg fordultam és még mindig ott volt a meg mentőm. Kocsijával le parkolt mellém, majd egy marék aprót nyomott a kezembe.

-Ott egy telefon fülke! - nevetett. El sétáltam majd tárcsáztam a kapott számot. - Halo?

-Szia Clint! Brooke vagyok! Emlékszel még rám? Na tudod az van, hogy szeretnék veled menni köszi! - vissza ballagtam hozzá, de ő addigra a lelkét is ki nevette.

-Na induljunk!

Clint:

-Nick? Igen mindenkit el kaptam! - itt Brooke-ra pillantottam, békésen aludt. Nem tehet róla, hogy oda került. Nem zárathatom be.

-Gratulálok magának! Az ügynökök már a helyszínen vannak!

-Köszönöm főnök!..

_______________________________________________

Brooke jelenleg

Brooke jelenleg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Angel of life / New Avenger Where stories live. Discover now