Selammm yine ben geldim sana içimi dökmek için...
Bu sabah her zamanki şeyi yaptım kalktım,elimi yüzümü yıkayıp okula gittim.Sınıftan içeri girince bana birşeyler oluyor İlkeyi görünce kalbim duracakmış gibi oluyor ama o his gün geçtikçe azalacak.Neden şöyle söyleyeyim bugün arkadaşım İlkenin yanına gidip"Rabiaya karşı bi hissin var mı?"diye sormuş ve beklediğim cevap gelmiş"Senin bunu baştan beri anlaman lazımdı hayır herhangi bir hissin yok."peki bende senden bu cevabı bekliyordum zaten senin beni sevmene gerek yok he aşkım devam edecek mi evet ama eğer benim sevgim azalırken senin sevgin artarsa kusura bakma iş işten geçmiş demektir İlke.Her neyse ilk iki dersimiz matematikti ilk defa matematiği bu kadar çok sevmeye başlamıştım hocamız konuyu eğlenceli bir şekilde anlatıyordu kendisi eğlenceliydi falan filan.İki derste bitti sırada kimya dersi vardı o dersi seviyor muyum eh işte 2 derste kimya işledikten sonra coğrafya vardı coğrafya dersine bayılıyorum.Coğrafya derside bitti öğle teneffüsüne girdik yawhu sınıfın içinde top oynanır mı hiç?Gidin dışarıda oynayın İlke ile efe top oynarken top kafama geldi İlke hemen yanıma geldi iyi misin,bir şeyin varmı gibi sorular sordu bendede kafa var canım eğer o an cevap veremiyorsam sorma sorunu değil mi?En sonunda dayanamayıp "birşeyim yok ben iyiyim İlke"dedim oda "Peki eğer kendini kötü hissedersen söyle"dedi.Ya sen şaka mısın kardeşim hem beni sevmiyorsun hemde bana ilgi gösteriyorsun deli mi edeceksin sen beni!?Beden dersine girdik herkes aşağı indi ama ben,Almina ve Beyza sınıfta kaldık oturduk sohbet ettik falan neyse Beyza şöyle söyledi"Biliyor musunuz benim Almancada ismim bayza"dedi Almina da "Sanırım bayza peynir ismiydi ya"dedi bende"Evet ama kaşar peynirin ismi"dedim Almina kahkahalara boğuldu çünkü soktuğum lafı anladı ama Beyza ne oldu ya ben anlamadım dedi bende"Ya Beyza işte sana kısacası kaşar dedim"dedim.Beyza sustu ağzını açamadı neyse okuldan çıktık eve gidiyorum annemi aradım "Ben okuldan çıktım eve birşey lazım mı?"diye sordum annem 2 tane ekmek al dedi bende tamam dedim.Ekmekleri aldım binaya doğru yöneldim aşağı indim kapıyı açtım eve girdim.Ellerimi yıkayıp üstümü değiştirdim ardından kuzenim ile yazışmaya başladım kuzenim "Arimmi?"dedi bende olur ara dedim ve tam 1 saat görüntülü konuştuk onu çok özledim çokk.Günüm burda bitti desem yeridir çünkü saat 22:00 da annem geldi çay içtik sohbet ettik derken saatin 23:30 olduğunu gördüm kalkıp üstümü değiştirdim dişlerimi fırçaladım ve şuan seni bitirmek üzereyim her neyse son cümlelerimi kurup uyuyayım.Hayatta ne olursa olsun kim ne dersin üzülme diyen çok bilmiş insancıklar varya size sesleniyorum yapamıyoruz söylediklerinin yaşattıklarınız o kadar ağır geliyor ki üzülüyoruz...
Şimdi sana sesleniyorum sevgili arkadaşım böyle çok bilmiş insanları kafana takma neden biliyor Muş'un onlar çok bilmiş ve kendilerini beğenmiş insanlar eğer onların dediğini kafana takıp üzülürsen benim gibi dertler içinde yaşarsın hiçbir şekilde mutlu olamazsın,ben geçmişimi geride bıraktım ve artık geleceğime bakıyorum o çok bilmiş insancıkların dediklerini kafaya takmıyorum önüme bakıyorum güçlü kalmaya çalışıyorum eğer onlar beni güçsüz görürse daha fazla şey söylerler.Evet sevgi değer günlüğüm benden bu kadar yarın tekrar görüşmek üzere kendine iyi bak...