Capitul 1: Introducció

3 0 0
                                    

Dani és va ficar en la piscina, eren les finals del campionat de natació de Espanya, si guanyava aquesta prova es portarien el trofeu a casa i un xec de 100.000 euros, estaba a punt de guanyar quan el seu cos va deixar de funcionar es va quedar quiet en el aigua i notava com s' enfonsava en el aigua i perdia el oxigen.
Només podia escoltar els crits dels seus companys fins que es va quedar sense aire i va tancar els ulls.
El Dani és va despertar en el seu llit amb suor fred, li costava respirar però ràpidament es va recompondre, va aixecar-se del llit i es va mira en el mirall tenia ulleres, faria 3 mesos que no dormia be, cada cop que tancava els ulls només veia les persones que el van ofegar. Però tot això s' anava ara que començaria el nou curs en Barcelona, es va cambiar el pijama per el uniforme de la escola, la seva mare sempre bromejava amb que el uniforme era molt de nen ric (cosa que era certa ja que era una escola privada de un bon barri).
La veritat és que al Dani no li importava molt.
- Estàs preparat per el nou curs?- Li va preguntar la seva mare
- La veritat és que estic nerviós, mai he estat en Londres, ja sé que parlo molt bé el ingles però no em podré ubica en la ciutat- Li va respondre el Dani
- Tranquil, tot anirà bé, recorda el que deia psicopedagoga, "Quan més Voltas li donis més tardaràs en superar-lo"- Li va dir el seu pare entrant en la conversació
- Tens raó, procuraré no donar-li més voltes- va contestar el Dani al seu pare- Merde són les 9 menys quart arribaré tard el primer dia!
-Que tinguis un bon dia- li va dir el seu pare i la seva mare al mateix temps

El Dani surt de casa i corre cap al seu nou colegi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Amor aquàticWhere stories live. Discover now