Kezban'ı yani ebruyu kunterin kucağında görünce deliye dönmüştüm. Neden bilmiyorum ama valla orası ayrı. Lana ya baktığımda zeybek oynuyordu ne alaka diyeceksiniz biliyorum ama aklıma birsey gelmedi kb. Kafasına bir tane geçirince alnını secdeye götürdü. "lan amcik kalksana aq" kıyafetinden tutup kaldırdım ve yine karşıya bakmaya başladım. Herkes bize bakıyordu, gözlüğümü takıp saçlarımı savurdum hawli hawli kezbanlarin masasına doğru ilerlemeye başladım.
(gözlük aşağıda)Yanlarına yaklaştığımda osuruk böceklerini gördüm. Amk Kezban yine osurmus, tabi osuruk osurugu çeker. Tm neyse lana arkamdan götüme vurdu. "götun taş gibi yavrummmhhh" deyip tekrardan vurdu. AAGGG aman tanrım götümden kan akıyordu Aqq. (ne alaka amk)
Neyse işte sonra tipsiz kunter konuşmaya başladı.
"ne işiniz var burada tembel tenekeler" dedi. Gözlüğümü lanaya verip dik durmaya çalıştım. "sanane gotu boklu sanane" bunu dedikten sonra tam birsey diyecekken okulun yarram gibi random atan kişisi geldi orospu 2 sinem. Kendisi bilmem kaç kişiyle yattı oc ami yerinde durmuyor ki ama belki analda vermiş olabilir bilmiyorum. bir baktım ben şok siz bim Fatma da yanında şalvar giymiş üstüne de nene kıyafeti tövbe.Onları görünce yüzümü buruşturup önüme baktım kunterin diğer bacağına da çocuk gelişim okuyup bütün çocukları orospu yapan esma köpeği kendisi ebruyu benden çaldı oc. Saka Ebru bana asik. Heh işte sonra kunter de azmış oc küçük sikli tabi kalkmıyor da yazık. Ebru ayağa kalkıp karşıma geçti ve son sözünü söyleyip kendini yere attı.
"Orospuyum Orospu"
Üşendiğim için şimdi yazdım diğer ybde 1 aya gelir hadi sie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mark oppamla hayal et
FanfictionSert herseyi siken orospu olan markin ve tasrali ebrunun hikayesidir