part ten

904 120 29
                                    

jungwon
hyung
nerdesiniz?

jay
meydanda cesmenin orda
el sallasak gorur musunuz

jungwon
bilmem
görür müyüz
hoş 4 kişi koca meydanda el sallarsa
görürüz
GÖRDÜK GÖRDÜK TAMAM

---

"Selamm."

"Merhabalar efendimm."

"AYYY JUNGWON BAKİYİM SANA!HİĞĞĞ!OOOHHH ANASİNİN GÜLÜÜÜÜ BÜYÜMÜŞ DE KÜÇÜLMÜŞ!!"

Jake Jungwon'a sımsıkı sarılırken Jungwon ne olduğunu anlamaya çalışıyor ama gülümsemeyi de bırakmıyordu.

"Jake bıraksana çocuğu."

"Oy oy tamam. Üstünü kırıştırdım kesin düzeltiyim şöööyle."

Jake Jungwonla uğraşadursun, diğerleri birbiri ile selamlaşıyordu.

Sunoo ve Sunghoon en sonunda Jake'in Jungwon'u bırakmayacağını anlayınca Sunghoon Jake'i, Sunoo da Jungwon'u kollarından tutup aynı anda çektiler.

"Eveeet, bir yerde oturup bir şeyler içelim mi? Sonra alışveriş merkezine gideriz nasıl?"

"Uyar bize."

{'°~°'}

"JUNGWON GELSENE HADİ SEN DE YA!"

"Yok yok ben burda iyiyim siz Riki ile oynamaya devam edin gelirim birazdan!"

7li önce kafede konuşup Jungwon'la iyice tanışmışlardı. Şuan Jay,Jake, Sunghoon ve Heeseung küçüklere eğlence amaçlı (ve kendileri için de) oyun "ısmarladıkları" için oyun alanındalardı. Jay ve Jungwon dışında diğerleri farklı farklı oyunlara saldırıyorlardı.

Jay ne kadar olduğunu bilmediği bir süredir Jungwon'un profilini izliyordu. Evet evet, gerçekten ablasına her geçen gün daha da fazla benziyordu.

Jungwon Jay'e aniden güler yüzüyle dönünce Jay hiç istifini bozmadan bakmaya devam etti.

"Ablama benziyorsun."

"Gerçekten mi? Tanışırız belki bir ara."

"Yakın bir zamanda belki."

he looks like my ex sister | jaywon Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin