11. Bölüm

34 2 0
                                    

NECMİYENİN GÖZÜNDEN;

Yatsı namazımın 4.rekatındaydım Rükû'ya kalkarken "Semi Allahulimen Hamide deyip ve tam olarak doğrulduğum zaman Rabbena lekel Hamd" dedim.... İçimdeki Âllah sevgisi tüm vücudumdan kalbime toplanıp gözeneklerimden dışarı fırlıyordu!!! "Allah'u Ekber" diyerek tam secdeye gidecekken. Allahımın en sevdiği kullarından biri olan zendayanın annesinin tesbihinin orda olmadığını fark ettim- Bu benim için özeldi... o tesbig özeldi/ Çünkü zendayanın ANNESİ SECDEDE dünyaya gözlerini yumup Yüce Allah Cella Celalühü'nün yanına gitmişti... Bu insan yaratılışında ki en saf ve en temiz ölüm şekliydi..... # çok imrenmiştimmm # beni yaratan Âllahıma sonsuz sevgimden dolayı  bende bu şekilde hayata gözlerimi yumup firdevs katında hurma ağaçlarının altından sevdiklerimi izlemek istiyordum: Bu kutsal ve yüce amaç için 5 vakit namazımı eksiksiz kılıp her gün ve her saniyenin kazasını telafi etmeliydim!!!!!! Tesbih zendayanın odasındaydı almak için gittim ama her zaman ki givi bana bagirdi... fazla üstüne gitmedim genç ve cahildi sonuçta. Namazıma geri döndüm.... Hesaplama yapmıştım. Allahımın en büyük mücizesi bu mükemmel dünyamızda 23,725. günüm 12.saat 43.dakikam ve 34.saniyem di. Cahildim gençliğimde çok büyük hatalar yaptım; 17 yaşımda namaz kılmaya başladım... Yani namaz kılmadığım  6205 gün 21 saat 17 dk 56 saniye^ Hayatım da ki en büyük pişmanlığımdı. Ailemin de hatası vardı. Beni doğduğumda kapatıp namaz kılmayı öğretmeleri gerekiyidu. Bunu yapmadıklarını öğrendiğimde 18 yaşımda evden kaçtım.. Ve köyümüzün 4.dünya harikası olan bayburt ulu camiye gittim. Burda kendimi geliştirip gözlerimde ki oerdeyi kaldirdim. Bayburtta herkes eşcinseldi ve 99+ cinsiyet vardı. Ve biz onlara karsi ciktigimiz icin dislanip kucuk bir yerde yerleske hayati yasiyorduk.  Genç olduğum için escinselligi nromal sanıyordum ama hayır ben taş olamazdım. Eşcinseller bir tarikattı birbirleriyle haram ilişkiye girip adını anamıyacağım şeyler yapıp dünyayı taşlaştırıp meteor yağdırmaya çalışıyorlardı. Ben ve benim gibilerde buna engel olmaya çalışmak için namazımızı eksiksiz kılıp boş zamanlarımızda kuran okuyup kazalarımızı kılıyoduk. Bir gün bir vakit ulu camimizde Âllahımızın evinde. Kadınlar Mahfilinde kuran okuyup Âllahıma olan sevgimi tazelerken. Mesanem gelmişti!!!!! 21 saattir uyumayıp yemek yemeyip tuvalete gitmiyordum. Çünkü her saniye kaybettiğim 1 ayetti. O an aklıma Âllahımızın temizliğe önem verilmesi gerektiği geldi. Ve kuranımı rahleye koyup bir kadına yakışacak şekilde tuvalete doğru yürüdüm.. Tam giderken orda bir bey vardı. Üzgündü!!!!! Kadın olduğum için ilk sözü konuşamazdım bu yüzden beni görebileceği bir yere geçip cep kuranımı çıkarıp okumaya başladım.. Adam beni gördüğünde yanıma gelip.
-- (Selâmün aleyküm) de di.
- Âllahımızın selamını alıp karşılık olarak × Esselamu aleyküm  rahmetullahi berekatühü dedim....
Olanları anlatmaya başlayınca gözlerim şarıldadı. Adam üzgünde dģildi mutluluktan agliyormus meger cunku karısı secdede ölmüştü. Nasıl olduğunu nasıl böyle olduğunu sorduğumda- Her salisesini namaz ve kuran ile geçirirdi dedi. O an anlamıştım her saniyenin değil her salisenin önemli olduğunu. O günden sonra o bey ile sevap bir şekilde yakınlaşıp. SEVAP bir şekilde evlenmiştik. Zendaya beni sevmiyordu çünkü anne acısı çekiyordu. Bende onun yaşında böyle düşünüyordum. Ona anlatmaya çalışmama rağmen dinlemiyordu: "Ama bir gün o da benim geçtiğim yoldan geçip günah ve haramdan arınıp Âllah sevgisini tüm
vücudunda hissedeckti" bir gün beni sevecekti...






AGHHH MERHABA BEBİŞKOŞCUKÂŞKOCUKLARIM😍😘😘🥰😗😚😙😙☺️😊😇😇😂😂😜🤪🧡💜💙💚❤️🖤💛🤍💜 NADILSINIZ IYI MISINIZ SON ZAMANLARDA FARK ETTIYSENIZ KENDIMIZI ÖZELTMİYORUZ İKI YAZAR OLARAK ÇOK ÇABALAYIP SIZE GÜZEL BRI ESER SUNMAYA CALISIYORUZ UMARIM BEGENIP ZEVK ALIYORSUNUZDUR🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 ALIN TERLERIMIZI SOGUK BIR SEKILDE DOKUP GOZ YASLARI ILE YAZIYORUZ BU ESERIMIZI O YUZDEN EMEGIMIZE KARSILUK LUTFEN YILDIZLAMAYI UNUTMAYIN SEVILIYOSUNUZ KENDINIZE IYI BAKIN CANLARIM YAKINDA GORUSMEK UZERE😅😀😁😄😂☺️😉🥲😙🥰🙃🥰🤨🤨😜🤪🥳😕😏🥶😶‍🌫😶‍🌫🥵🥵🥵🤗🤗🤗😬❤️🖤🧡💜🧡💙💛🤍💛

Bayburt Highschool Angry Lesbian GirlsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin