נ.מ גימין
"ת-תודה" אמרתי בגימגום מפחד להרים את מבטי ולהסתכל אליו "הכל בסדר,אתה בסדר?" יונגי שאל מסתכל אלי "כן" מילמלתי בשקר.פתאום דלת החדר ניפתחה ווי ניכנס לבפנים מסתכל אלינו "הכל בסדר פה?" הוא שאל בדאגה,יונגי קם לעמידה ויצא מהחדר בלי להגיד שום מילה נוספת ואני נאנחתי.
"מה הוא עשה פה?" וי שאל לא מבין והתיישב ליד גימין "הוא הציל אותי" מילמלתי "פעמיים" הוספתי,"למה מה קרה? הכל בסדר? פגעו בך?" הוא שאל בדאגה "עכשיו כן,מקודם מייק ניסה לאנוס אותי ועוד לפני זה הלקוח השנוא עלי הסדיסט המזדיין הזה עוד שניה הרג אותי באמצע הסקס" אמרתי נאנח נישכב בחזרה על המיטה, וי נאנח וליטף לו את הרגל.
אחרי כמה דקות שאני ווי שוכבים פשוט בשתיקה כי לאף אחד מאיתנו אין כוחות לדבר נישמע הקול של יונגי ברמקולים של המועדון "כל עובדי המועדון לבוא עכשיו או מיד לעולם הגדול" הוא אמר ואני ישר קמתי לישיבה לא מבין מה הולך *קרה משהו? למה הוא קורא לנו לעולם?* שאלתי את עצמי ואני ווי קמנו ויצאנו על העולם הגדול נעמדים ומחכים שכולם יבואו.
אחרי כמה דקות כולם כבר הגיעו ונעמדו מחכים שיונגי יגיד את מה שהוא רוצה.פתאום על הבאה הופיע יונגי עומד אם מבט טיפה כועס או עצבני על מישהו לא מובן *רק שהוא לא עצבני עלי...* אמרתי לעצמי במחשבות בפחד."טוב כשכולם כבר פה,אני מבקש מכולם ללכת לחדרים לאסוף את כל הדברים שלכם אני עושה שינוי בחדרים" קבע "מה למה?" "אבל טוב לנו ככה" "בשביל מה?" "אתה בוחר מי יהיה עם מי בחדרים?" כאלה ועוד המון שאלות הופיעו אחרי ההודעה של יונגי "הסיבה למה אני עושה את זה היא לא חשובה, וכן אני מחליט מי יהיה עם מי בחדרים,יש לכם 10 דקות לקחת הכל ולחזור לפה!" הוא אמר והלך.
כולם הלכו לחדר וכך גם אני ווי "מקווה שישאירו אותנו יחד" וי אמר "כן נקווה" אמרתי ונכנסו לחדר מתחילים לסדר את כל הדברים למיזוודות,"מעניין למה הוא עשה את זה" וי אמר מעוניין "לא יודע וזה גם לא כלכך מעניין אותי" אמרתי *זה כן מעניין אותי ואפילו מאוד* חשבתי."אני אתגעגע לחדר הזה...בימיוחד לרוח רפאים" וי אמר בציחקוק "כן מה יהיה בלי דון " אמרתי בחיוך,"דון תתנהג יפה למי שיהיה בחדר בבקשה" וי אמר בציחקוק "כן תתנהג יפה, אנחנו נתגעגע " אמרתי מסיים לארוז את הדברים שלי ולקחתי את הדובי שלי ויצאתי מהחדר מחכה לוי.
אחרי כמה דקות וי יצא והלכנו לעולם הגדול נעמדים באותו המקום .כולם הגיעו ויונגי שוב עמד על הבמה הפעם עם שקית ביד "טוב בשביל להחליט מי יהיה בחדר עם מי נעשה הגרלה ,כל האחת באה ומוציא פתק עם השם שלו, אחד מכם יהיה לבד בחדר וזה יהיה מי שהפתק שלו לא יבחר בזמן ההגרלה" הוא אמר וכולם התחילו לאט לאט לבוא אליו ולקחת את הפתק ולצערי הרב לוי יצא את גאנקוק וזה אומר שאני לא יהי איתו בחדר,לגין יצא את אראם וככה זה המשיך עד שהגיע לפתק האחרון שזה היה הפתק שלי וזה אומר שיהיה לי חדר לבד...
"טוב כולם יודעים עם מי הם בחדר ועכשיו להיתפזר בחדרים,הקטנים יותר בקומה 2 והבוגרים בקומה 1" יונגי הוסיף ואני לא ידעתי מה לעשות ולאן ללכת אז בסוף כשכולם הלכו באתי ליונגי בשביל לשאול באיזה חדר אני נימצא.
"בוס..." לא הספקתי משהו להגיד ויונגי קטע אותי "תיקרא לי פשוט יונגי" הוא אמר "סליחה,יונגי.. באיזה חדר אני נימצא?" שאלתי בחשש ופחד "785 חדר לידי" הוא אמר.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
טוב שלום לכולם הינה לכם עוד פרקמקוות שאהבתם
כשנגיע ל4 הצבעות נעלה את פרק הבאה
YOU ARE READING
ג'ימין זונה
Fanfiction"טוב מכאן יש לך שתי אפשריות,אפשרות אחת זה להתפטר ולקחת את הכסף שלך ולהתחיל את החיים מההתחלה עם הכסף שלך. אופציה שניה זה להישאר פה ולעבוד כעזור שלי והכסף ישאר אצלי וכל פעם שתרצא תגיד לי ואני אביא לך. במה תבחר?" שאלתי מיסתכל אליו. גימין עבד כזונה לא מ...