#1 Mały twórca

60 6 2
                                    

Znajoma poleciła mi popularnego stremera
przez to, że się nudziłam, odpaliłam na przeglądarce twitcha i wpisałem twórcę. Trafiłam na końcówkę liva lecz stwierdziłam, że to dobry czas na pobranie twitcha bo na przeglądarce są ograniczone funkcję. Gdy tworca skończył streama myślałam, że lepszy będzie ten strimek bo moja znajoma tak to polecała i wielbiła.

Po 3 sekundach od skończenia strema napisała mi ta sama Znajoma, znaczy Nicola.

Nicola: ALE BYŁO SUUUPER!
Nicola: Szkoda że trafiłaś na samą końcówkę...
Me: Ta końcówka trwała 34 minuty!
Nicola: Cooooo?! Myślałam że to 5 minut
Me: XD
Nicola: A to jak Ci się podobało?
Me: Myślałam że będzie lepszy....
Nicola: ??
Me: Może mam inny gust
Nicola: Pewnie ta
Me: Jakoś tak nie lubię oglądać u większych twórców stremów...
Nicola: A to przypadkiem oglądałaś więcej streamów?
Me: Nie..... Ale tak jakoś No wiesz myślałam że livy bardziej polegają na interakcję z chatem A on czatu nie może przeczytać bo taki spam!
Nicola: Niby tak ale jakos tak o tym nie myślę
Me: No dobra, ja i tak jestem w tym nowa więc no
Nicola: XD
Nicola: A no właśnie! Chcesz bym Ci przesłała więcej podobnych twórców? Bo chyba nie pobrałaś Twitcha by nikogo nie obserwować xD
Me: No możesz ale chyba poszukam tak na swoją rękę, nie bądź zła czy coś ale nie wiem czy polubie tych twoich twórców ;/
Nicola: nie no spoko
Nicola: zw, muszę iść
Me: Dozoba

Przegląłam sobie twitcha zobaczyłam, że można użyć filtrów by znalieść najmniej oglądane strimy.

Znalazłam całkiem fajnego twórcę przywitałam się na czacie gdy zobaczył, że ktoś jest na jego stremie się ucieszył lekkim uśmiechem i też się przywitał. Zauważył, że nie widzę prawie nic, poprawił kamerkę, zobaczyłam nachlającego się do kamerki wysokiego bruneta o długich włosach jak na chłopaka, z okrągłymi okularami w zwykłej czarnej koszuli. Zapytałam się co robi bo wsumie z tytułu nie było jasno wiadomo.
Chłopak odpowiedział, że na ten moment stara się podłączyć jego nowe słóchawki Bluetooth, następnie z nutką smutku w głosie dodał, że na tym starm komputerze się chyba obcja Bluetootha zepsuła i chyba tylko ich będzie mógł korzystać tylko na telefonie...

Jagby po odtrząsnięciu się powiedział, że ogolnie na streamie starał się nagrać jakiś bit do muzyki.
Bardzo mnie to zaciekawiło, że nagrywa muzykę. Chciałam mu zadać pytania typu ,,to twoje hobby?" ,,Chodzisz do szkoły muzycznej?" ,,Nagrywasz często muzykę?"
A on jagby z wyprzedzeniem powiedział, że tak czasem tylko jak jakaś melodia utknie mu w głowie to ją zaczyna nagrywać i że to tylko takie małe hobby, a bardziej tylko zainteresowanie.

Pisałam na czacie i on mi odpowiadał, pokazał mi na szybko co mniej więcej stwożył podczas streama, w tym momęcie zwątpliłam, że to tylko zainteresowanie.

Wsumie przez ten cały czas nie czułam się samotne, chodz byłam jedyną osobą na jego stremie. Fajnie się z nim gadało... A bardziej on gadał ja pisałam

Po spędzeneniu dobrych 45 minut zaobserwowałam twórcę. Zauważyłam dopiero teraz, że jego nazwa to Xpower_7702.
Bardzo podziękował za zaobserwowane :D A ja niezauważając jego podziękowania, zapytałam się jego o imie...

Heeej, to jest moje pierwsze opowiadanie! Dajcie znać jak wam się podobało! <3

x Przez Twitch ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz