Elimde tuttuğum mikrofonu biraz daha yukarı kaldırıp ağzıma yaklaştırdım ve şarkının son nakaratlarını mırıldandım.
Şarkı bitince sahneden inip yarım saatir içkisini yudumlayarak bana bakan Tuna'ya yaklaştım ve gülümseyerek kollarımı boynuna dolayıp sarıldım.Onu gerçekten çok özlemiştim.
Tuna içkisini masaya bırakıp iri kolunu belime doladı ve burnunu boynuma sokup derin bir nefes aldı "Özledim."dedi boğuk sesiyle.
Gülümsemem dahada genişledi, yüzünü görmek için ondan birazcık uzaklaşıp"Bende."diye fısıldadım.
Zaten gay barda çalıştığım için rahat rahat sarılıp öpüşebiliyorduk.
Dudaklarımı dolgun dudaklarına bastırıp geri çekildim. En son konuşmamız benim sinirlenip trip atmamla bitsede,ertesi gün Tuna beni görmek için çalıştığım yere gelmişti.Dün olanlar aklıma gelince dudağımı ısırıp gözlerimi Tuna'nın siyah gözlerinden çektim. Dün isteme gerçekleşmişti ve annem beni Doğu'ya vermişti(!).
Ardından Ebru hanım alıp getirdiği yüzükleri bize takmış sözlenmiştik. Gitmeden öncede Doğu numaramı alıp konuşmak için bana haber vereceğini söylemişti.Çok absürt,bir o kadar da acı bir durumun içindeydik.Bu durumda olmamızda ise herkesin suçu vardı; bana etek giydiren Umay,yalan söyleyen Annem ve ben,bu oyunu bitirmek yerine devam ettiren Doğu.Herkes...
Boku yemiştim.Deli gibi sevdiğim bir sevgilim vardı ve üstelik erkektim.Bu yalanı nereye kadar devam ettirecektik bilmiyordum. Doğu'yla gerçekten oturup konuşmam ve ne yapıp edip vazgeçirmem lazımdı çünkü şu an kollarında olduğum adama yalan söylemek istemiyordum.Çok güzel bir ilişkimiz vardı ve bunu mahvetmek istemiyordum.
"Uzay? Bebeğim,ne oldu daldın gittin?"
Tuna'nın yumuşak sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp,boyununda ki kolarımı sıkılaştırdım.
"Hiç...Seni ne kadar çok özlediğimi düşünüyordum."dedim kısık bir sesle.Gülümseyip üzerime eğildi ve dudaklarını sertçe dudağıma bastırıp geri çekildi."Yanlız kalacağımız bir yere gidelim."diye fısıldadı.
Kafamı sallayıp elini tuttum ve peşimden sürükleyerek tuvalete götürüp boş kabinlereden birine soktum.Tuna etrafına bakıp "Yine çok romantiksin."dedi alayla.
Omuzlarımı silkip,"Mekanı boşversene? Azdım ben,bir çare üret."dedim yüzümü yüzüne yaklaştırarak.
Dişlerini sıkıp kolunu belime sardı ve beni sertçe kendisine çekip dudaklarıma kapandı.Ellerimi yumuşak saçlarını daldırıp çekiştirerek aynı sertlikle karşılık verdim ona.Elini arkaya atıp tuvaletin kapağını kapattı ve üstüne oturup benide kocağına çekti.
Kucağında kasıklarına gelecek şekilde oturup kendimi ona sürtmeye başladım.Ağzımın içine doğru inleyip elini kalçama götürüp sertçe sıktı, bu sefer ben inledim.
Dudaklarımızı şap sesiyle ayırdı ve boynuma yünelip ince deriyi ağzına alıp emmeye başladı.inleyip kafamı arkaya attım ve ona daha fazla alan açtım.Bir tarafdanda deli gibi ona sürtünüyordum.Nerdeyse iki aydır cinsel ilişkiye giremiyorduk ve çok fena azmıştım.
Dudakları boynumda ve köpürcük kemiğimde biraz daha oyalanıp,tişörtümün eteğini tutup ağzıma yaklaştırınca,ne istediğini anlayıp kumaş parçasını dişlerimle tuttum. Tuna açığa çıkmış göğüsüme yaklaşıp önce öptü ardından meme ucumu ağzına alıp tadına varmak ister gibi çıldırtıcı bir yavaşlıkla emmeye başladı.
İnleyip saçlarını çekişitirip kendime biraz daha bastırdım.Pensim tamamen sertleşmış ve pantolonum yüzünden canım acıyordu.Tuna meme ucumu ısırıp öptü ve pntolonuma yönelip düğmesini açtı. İnleyip pantolonumu çıkarması için yardım ettim.
Ayağa kalkıp zeminin pis olmasını aldırmadan,önünde diz çöktüm ve pantolonun düğmesini açıp penisini çıkartıp iki kere çektim.
Tuna inleyip kafasını geri atınca adem elması belirgin bir şekilde ortaya çıktı.Yutkunup,penisine yaklaştım ve önce boydan boya yalayıp ardından ucunu ağzıma alıp emdim.Elini saçıma atıp çekiştirdi ve kendini bana itti.Aleti ağzımdan çıkartıp kızarmış ve kasılmış yüzüne bakarak tekrar bu sefer köküne kadar ağzıma alıp kafamı hareket ettirmeye başladım bir tarafdanda kendimi çekiyordum.
Tuna saçlarımı tutup beni aletinden uzaklaştırdı ve kolumdan tutup kldırdı.Srdından kendiside ayağa kalkıp dudaklarıma yapıştı. Bir elini baskırımdan içeri sokup önce kalçamı avuçladı ardından parmağını kasılıp gevşeyen deliğime sürtü.İnleyip kendimi ona itince parmağını deliğime sokup beni parmaklamaya başladı.
Ağzına doğru inleyince ikinci parmağınıda sokup makas hareketleri yaparak deliğimi genişletmeye çalıştı.Dudaklarından ayrılıp,"Hadı hazırım."dedim nefes nefese.
Beni ters çevirip yüzüm kapalı kapıya denk gelecek şekilde kapıya yasladı ve baskırımı kıçımdan tamamen ayırıp kendini bana konumladı.Aletini yavaş yavaş içime sokmaya başlayınca gelen acıyla inleyip dudağımı ısırdım.
Tuna bir kolunu belime sarıp eğilmemi sağladı ve aletinin tamamını yavaşça içime sokup bekledi.Acı katlanır hale gelince inleyip "Hareket et sevgilim."dedim.
Komutumla ensemi öpüp hareket etmeye başladı,elimi kendi aletime sarıp inledim"Hızlı."dedim sızlanarak.
Bunu bekliyormuş gibi hızlanıp sertçe içimde gel git yapmaya başladı.Her vuruşunda bedenim sarsılıyor ve kafam kapıya çarpıyordu ama deli gibi zevk aldığım için umrumda değildi.Tuna elini aletimin üzerinde ki elime sarınca,elimi çekip kapıya dayadım ve kalçamı ona bastırdım.
Bir taraftan prostatıma vurup bir taraftan beni çekmesi zevkle deli gibi inlememi sağlıyordu,daha fazla dayanamadım ve titreyerek eline doğru boşaldım.Boşaldığım için kasılan deliğim yüzden Tunada inleyip menilerini içime akıttı.
Biraz soluklandıktan sonra içimden çıkıp beni kendine çevirdi ve dudaklarımı sertçe emip "Seni seviyorum."dedi fısıldayarak.
Yorgun bir şekilde gülümseyip,"Bende seni sevgilim."dedim.
Son kez dudağımı öpüp,"Hadi bebeğim toparlan, yemek yemeye gidelim."dedi.
Kafamı sallayıp deliğimden akan menileri umursamadan pantolon ve baksırımı giydim.Tuna da giyinip benden önce kabinden çıktı ve ellerini yıkamaya başladı. Tam o sırada telefonuma gelen mesajla yutkunup cevap vermeden telefonu kapatıp cebime koydum.
Doğu:Yarın akşam 8de seni almaya geleceğim.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
General Fiction+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...