Peter A Katherine @Klar0line

48 6 0
                                    

Katherine si nikdy nemyslela, že se bude muset vracet do města, kde strávila 80. léta. Ale okolnosti jí donutily. Bohužel pro ní bylo teď město zrovna v menším problémů s halloweenskou párty podobně jako v Mystic Falls. Bohužel cesta už nešla zrušit a z tajného pozorování by jí neměli vlkodlaci, ani jiné příšerky ublížit.

Hodila tedy všechny své věci do kufru a nasedla do auta a vyrazila na letiště směr Beacon Hills.

-

Konečně zkrz okno auta, které si bez povolení v půjčila spatřila ceduli 'Vítejte v Beacon Hills' která stála nedaleko silnice.

Katherine se zabydlela v jednom hotelu a vyrazila do lesa se projít.

,,Tak kdepak jsou ti vlkouši, už je dávno úplněk" divila se a rozhlížela kolem. Pak najednou zaslechla nějaké praskání větviček a asi po dvaceti vteřinách viděla, jak k ní běží první polovlkodlak. Nebyl to vlk, jak byla zvyklá z Mystic Falls, ale člověk s pozměněným obličejem.

Onen přeměněný muž k ní doběhl a zakousl se jí do ruky.

Katherine vyhrnula rukáv dřív než vlkodlak zmizel a rána po kousnutí se okamžitě zahojila, čehož si i onen vlkodlak všiml.

Katherine chtěla utéct, ale než se nadála, tak jí vlkodlak popadl hlavu a silou jí hodil o strom, takže ztratila vědomí.

-

Probudila se s mírnou bolestí hlavy, která ale skoro okamžitě zmizela. A c rohu místnosti stál ten vlkodlak, ale už jako člověk. A dost sexy člověk.

,,Myslím, že by to šlo vyřešit i jinak, než mě omráčit a dotáhnout sem" povzdechla si Katherine a zvedla se ze země.

,,A jestli me chceš přidat do smečky, abych vám pomohla proti té smečce alf, tak nemám náladu někomu pomáhat a ani kdybych chtěla, tak jak jsi viděl kousnutí nepřijmu" pokračovala Kath.

,,Nejsi vlkodlak, ale ani člověk, protože jsi se rychle zahojila, tak co a jak to všechno víš?" ptal se vlkodlak.

,,Nejprve by se hodilo představit, nemyslím si, že by se takto mělo zacházet s dámou" ušklíbla se Kath.

,,Jsem Peter Hale" odpověděl.

,,Katherine Pierceová"

,,A teď už odpověz!"

,,Jistě, vezmeme to odzadu vím toho tolik, protože mám tajné zdroje, jejichž jméno ti jen tak nepovím a jsem nadpřirozená... Jsem 500let stará upírka a mám hlad, takže když dovolíš, půjdu se najíst" pronesla Kath a superrychle zmizela do města.

---

Kath se zrovna krmila na nějakém barmanovi v rohu temné uličky, když jí někdo (a vůbec nevíme kdo) zaklepal na rameno.

,,Co chceš vlkodlaku?" obořila se na něj a rychle ovlivnila barmana, aby na ní zapoměl a odešel.

,,Pomoc. Jsi rychlejší, silnější a schopnější než my" řekl Peter.

,,A co za to?" usmála se.

,,Co budeš chtít, pokud bude v mých silách ti ti dát" řekl a zahleděl se Katherine hluboko do očí.

,,Chci tebe" ušklíbla se a během vteřinky se octli v Katherinině bytu.

Kath spojila jejich rty a triko mu strhla z těla. On jí udělal to samé a začal jí rozepínat podprsenku...

Tak nakonec to nebude na dva díly a dnes se můžete těšit ještě na Maze Runner fanfikci na našeho Minha

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat