3'

446 48 61
                                    


Ağzımdan bir 'hah' kelimesi çıkmıştı.

Vn: Yüzsüzlüğün bu kadarı.

Jk: Tepsi düşmeden ben alayım en iyisi

Elimden çekilen tepsiyle onlara doğru gidip tiksinirce yüzlerine baktım.

Bizimkiler ise ayakta herhangi bir atak durumunda müdahale etmek için bekliyorlardı sanırım.

Jm: Günaydın millet!

İşaret parmağımı kaldırıp kapıyı gösterdim.

Vn: Büyükannem gelmeden çabuk defolun burdan.

Nr: Sen ne çirkef bir kızsın ya buraya gelen her müşteriye böyle mi davranıyorsunuz?

Vn: Hayır canım biz insan olan hiç kimseye böyle davranmıyoruz.

Nr: Aşkım şu küstahça davranan kızı daha ne kadar dinliycez? Gidelim buradan. Ayrıca burası ne böyle eski püskü yemekleri de güzel değildir.

Jw: Hanım kızımıza beğendiremedik sanırım. Şu köşedeki masa boş isterseniz oraya geçin.

Büyükanneme şaşırarak baktım. Acaba Jimin'i mi tanıyamadı?

Büyükanneme kaş göz işareti yaparken araya Jimin girdi.

Jm: Hayatım gel bak buraya oturabilirmişiz. İnan bana yemekleri çok güzel.

Nr: Ama ya bebeğimize dokunursa. Bilmediğim yerden yemek istemiyorum.

Yg: Bize katılmaya ne dersiniz?

Herkes şaşkınlıkla bakarken ben kime şaşıracağıma karar veremiyordum.

Jm: Ah tabiki seve seve hyung.

Masaya geçtiklerinde Yoongi'nin bana göz kırpmasıyla bunun sevecen bir davet olmadığını anladım.

Bende Soleil'in yanında yerimi alırken tam karşımda Jimin olmasına içimden küfür ettim.

Jm: Masada tanımadığım yüzler var tanıştırmak ister misiniz?

Yg: Bizimki senin ki gibi bir törenle değil ama bu Heli yanındaki Meri kendileri Vien'in arkadaşı olurlar.

Hl: Senin hiçbir şeyin değil miyim Yoongi?

Heli yine moodundaydı.

Mr: Şimdi sırası değil Heli şu gergin ortamı görmüyor musun?

Meri diğer yanımda olduğu için fısıldayarak söylediği şeyleri rahatlıkla duyabilmiştim.

Jk: Soleil'i ben tanıtırım hyung. Kendisi benim kız arkadaşım olur.

Şimdi zamanı mıydı gerçekten?

Jimin şaşkınlıkla bize baktı.

Jm: Siz-

Jn: Evet gerizekalı onlar sadece bi oyundu. Dinlemeden siktirip gittiğin için mutlu olmalısın

Jin'in her şeyi pat diye söylemesiyle herkes ona bakakalmıştı.

Jimin'e baktığımdaysa yüzündeki o hayal kırıklığı ve hüzünü iliklerime kadar hissetmiştim.

Jm: Be-

Yg: Her neyse olanlar oldu geçmişte kaldı öyle değil mi Nara?

Nara mı?

Kaşlarımı çattım. Ne geçiyordu bunun aklından?

Nr: E-evet.

Bir anda kendisine söz düşünce afallamıştı kız.

Yg: Yani bizimkilerin yazılsa destan çıkacak sözde eskide kalmış aşkları seni rahatsız etmiyordur herhalde?

Nr: Hayır etmiyor. Jimin bana aşık. Öyle olmasaydı bu bebeği yapmazdık değil mi?

Yg: Tek gecelik bir şeyde de olmuş olabilir ama

Jm: Hyung.

Yg: Siz tanışma hikayenizi anlatmak ister misiniz?

Jimin göze devirirken Nara'nın gözleri parıldamıştı.

Nr: Ben anlatayım... Yağmurlu bir gündü o gün okuldan çıkıp eve gitmek için koşturuyordum sonra Jimin'i gördüm. Bir ağacın dibine geçmiş o şiddetli yağmurda başını öne eğerek oturuyordu.

Jimin'e baktığımda pür dikkat beni izlediğini fark ettim.

Acaba benim yüzümden mi orda otur- saçmalama Vien sen onun için o kadar önemli birisi değilsin.

Nr: onun için endişelendiğim için gidip onu uyarmak istedim ama o başka bir şey düşünüyordu. O kadar odaklanmıştı ki beni asla duymuyordu.

Th: Vien'i düşünüyor olmalı.

Nr: Sanmıyorum. Sonra bir anda bana sarılarak ağlamaya başladı.

Benim yüzümdendi...

Jm: Ayrıntıya girme Nara.

Nara omuz silkip devam etti.

Nr: Sonra onu evime davet ettim sıcak çorba içirdim. Hiçbir şeye itiraz etmiyordu. Bir kaç gün bende kaldı.

Jn: Tanımadığın her insanı evine mi alırsın.

Nr: Hayır Jimin benim için her zaman ayrıdır.

Nr: Sonra bir gün çok içmiş olarak eve geldi. İşte o günde bizim minik bebeğimiz oldu.

Gözlerim dolarak masadan kalkarak hiçbir şey demeden oradan çıktım.

Arkamdan gelen bedeni hissediyordum. Muhtemelen kızlardan birisi geliyordu.

Jm: Vien!

Jimin miydi peşimden gelen?

Hiç aldırmadan yoluma devam ettim. Nereye gittiğimi bilmeden sadece yürüyordum.

Kolumdan çekilmesiyle geriye savruldum.

Jm: Kime diyorum ben dursana.

Gözlerim dolu bir şekilde ona baktım.

Vn: S-sen bize nasıl kıyabildin.

Gözümden düşen bir damla sanki gökyüzünü uyarmış gibi kar yağmaya başlamıştı.

Yılın ilk karı.. Sevdiğim adam... Tam hayalimdeki gibiydi ama o  başkasının sahip olduğu adamdı.

Bizim hikayemiz yıllar önce bitmişti...



Sonunda yazabildim diyerek bölümü atıyorum aşklar❤

SPECTACULAR ~2 /PJM/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin