Párty

1K 44 3
                                    

                             Z pohledu Lili

Asi půl hodiny, před tím, než měla kalba začít. Přišli ke mě Radek s Ančou. Bóťa znal pouze Radka, takže jsem ho musela seznámit i s Ančou.
"Patriku?" Zavolala jsem na něj, protože byl v chatce a chystal muziku.
"Copak?" Zakřičel na mě abych ho slyšela.
"Jsou tady Radek s Ančou, přijdeš na chvíli sem." Aniž by mi něco řekl, objevil se u mě.
"Ahoj pozdravil je."
"Tak tohle je Anča, ta holka co tě ráno vzbudila." Zasmála jsem se.
Prohodili jsme všichni  ještě pár slov, když v tom se začali scházet lidi. Přišel Aleš, Véna, Nikolas, Aneta se svým přítelem a Casper. Poslední na koho jsme čekali byli Kexíci. S ostatními jsme šli zatím do chatky a připili si.
Asi po hodině, když jsme hráli kulečník, tak jsem uviděla dvě auta u brány.
"Páťo nejspíše přijeli už kluci, půjdeš pro ne se mnou?" Zeptala jsem se a vyrušila ho z rozhovoru s Casperem. Zvedl se a následoval mě.

                       Pohled Botmana

"No čau kluci, konečně jste přijeli. Zatím je to tady mega po píči." Řekl jsem lehce nalitý, ale snažil jsem se, aby to nebylo poznat. Lili je pozvala dál a směřovalo jsme k chatce.
"Máš to tady úplně mega" začal říkat Morry, Lili se usmála poděkovala a hned všem klukům podala do ruky kelímek s alkoholem. Ze všema je seznámila. Stoupla si na malý stůl, který byl zatím prázdný a začala mluvit.
"Hej poslouchejte mě" všichni na ní upřeli pohled.
"Jsem ráda, že jsme se takhle sešli a můžeme udělat pořádnou kalbu. Mám jedinou podmínku. Ten kdo bude zlitý nejvíc, že se nepostaví na nohy bude spát tady dole. Ten kdo bude jenom trochu na mol, tak nahoře, je tam jedna postel a roztahovací gauč. A ty poslední co se umí ovládat a všechno půjdou ke mě do pokoje. A teď jdeme chlastat" a napila se s kelímku.
Už asi hodinu tady hrála skvělá hudba, všichni se bavili a pili. A bylo vidět, že s toho má Lili radost. Asi za půl hodinky někdo přišel a byl to její táta. Všichni najednou byli úplně z ticha a čekali co se bude dít.
"Ahoj táto jdeš pít?" Usmála se na něj Lili.
"To víš, že se s váma napiju, ale přišli i chlapy z vesnice." Ukázal na ně její Tata.
"V pohodě pokud jim nebude vadit naše muzika, tak jsou vítáni."  Začali hrát různý písničky, něco staršího, něco i nového. Úplně všichni jsme tančili a bavili se. Tohle byla fakt první kalba, na který jsem se bavil z důchodcema, kterým bylo nad šedesát, prostě bomba. Měli jsme neskutečně videí, fotek a všeho.
"Radkuuuuu pojď sem" zařvala na něj Lili a na mě se usmála. Když přišel Radek k ní odvedla ho ke mě, nechápal se co se bude dít. Najednou, ale Lili spustila "chtěl si přece se mnou fotky na tapetu ne?" A usmála se.
"Tak tady máme osobního fotografa" a ukázala na Radka. Ten se tomu jenom zasmál a vyndal mobil.
Udělali jsme pár fotek, kde jsme jenom my dva a pak pár fotek ještě ze všema. Radek nám je hned všem poslal a já si dal jednu na story, ale ne s Lili, ale ze všema. Moc rád, bych přidal fotku jen s ní, ale nevím jak na tom jsme a ani nechci aby jí psali lidi a označovali ji v editech a tak.
Bylo asi jedenáct večer a všichni pořád jeli bomby, ale některý už úplně na mol.
Asi o dvě hodiny jsme to pomalu začali ukončovat, aby kvůli nám nebyla vzhůru celá vesnice. "Kluci s KexCrew řekli, že si zaberou horní patro chatky. Ostatní kluci s holkama zůstali dole. Mě vzala Lili za ruku a šli jsme k ní do pokoje. Bylo to mega, takhle jsem si žádnou kalbu ještě Neužil a navíc jsem tam byl s ní.

Přišli jsme do pokoje a já si sednul na postel.
"Můžeš se prosím otočit? Chci se převléct." Řekla Lili a já jí poslechnul.
"Můžeš" otočil jsem se, když jsem si uviděl hned mi spadla brada. Měla na sobě mini kraťásky a tílko, pod kterým bylo vidět, že nic nemá. Já jsem si svlíknul kalhoty a triko. Přece jenom se tak spí nejlíp.
"Vypadáš úžasně" řekl jsem jí a ten dole se mnou souhlasil taky. Usmála se na mě a zeptala se mě "chce se ti spát, nebo ještě něco podnikneme?" Nebyl jsem vůbec ospalý, takže jsem se zeptal "a co chceš podniknout?"
"No, tak včera si si nainstaloval gta, takže by mohl být Botman, tak laskavý a mohl by si zahrát jenom pro Lili." Udělala na mě ten nejroztomilejší obličej.
"Tobě se nedá vůbec vzdorovat, tak si Sedni sem a já tě to naučím hrát i na pskách." Na naznačil jsem, aby si sedla mezi moje nohy, abych jí obejmul a v klidu mohl držet ruce na ovladači.
"Když si sedla mezi moje nohy, tak se jí třel zadek o můj penis, který na to hned zareagoval a začal si pomalu, ale jistě stoupat. Nechtěl klesnou ani, když jsem myslel na ty nejnechutnější věci.
"Hele musíš zmáčknout tohle, pak tohle a koukni, už jedeš. Tohle je brzda a s tímhle ukazuješ prostředníček" přikyvovala, že tomu rozumí, takže jsem jí pustil ruce. Což se jí asi zřejmě nelíbilo a dala mi je zpátky. Neprotestoval jsem a držel jí.
Zapnul jsem nějaký skill test a pomohl jí s tím, aby pořád nepodala a neměla nervy. Když jsem byl v trochu opilém stavu, tak mi to taky moc nešlo musím přiznat, ale nakonec jsme ho spolu dokončili. Když jsme byli v cíli, Lili se otočila a silně mě obejmula, že jsme to zvládli a dala mi pusu. U který se zaskočila, ale když viděla, že spolupracuju, tak nepřestávala. Po asi třech minutách líbání se odtáhla, viděl jsem jak se červená a musel se pousmát. Byla hrozně roztomilá.
Pomalu jsme vypnuli pska a šli jsme si lehnout.
Když jsme leželi, tak jsem ji dal pusu a řekl "dobrou.
Udělala to samé. "Dobrou" a dala mi pusu.
Zase jsem to zopakoval "dobrou" a opět jí věnoval polibek. Takhle se to opakovalo, ještě tak deset krát, pak se otočila namáčkla ke mě zadek já se k ní přitulil, dal jí pusu do vlasů a v objetí se ponořil do říše snů.
Asi v půlce noci mě něco vzbudilo.

Kluk mých snů!Kde žijí příběhy. Začni objevovat