Upozorňuji že se pouze inspiruji příběhem shokugeki no soma (food wars)
Ahoj jmenuji se Kira a je mi 15 žiju v malém japonském městečku. Rodiče mě přihlásili na elitní kuchařskou školu jménem Akaragawa v Tokiu. Asi ze mě chtějí mít skvělou kuchařku ale chápu to protože vlastníme rodinné bistro. Když jsem dorazila po dlouhé cestě na nádraží uviděla jsem tu neskutečnou krásu Tokia. Před školou bylo hodně dalších studentů ale zdáli se jako kdyby se něčeho báli. Přišla jsem k nim blíže a zeptala se co de děje a dostalo se mi dost děsivé odpovědi. „Do druháku projde jen 10% z nás všech" Nahlas jsem polkla a šla dál. Dnes se má konat příjmačka a já doufám že ji zvládnu. Na zkoušce jsme si mohli vybrat pokrm který bude připraven z vajec a já si vybrala speciální vaječnou omeletu která se doslova rozpustí na jazyku. Bylo to dost těžké na přípravu ale na tuto školu se musím dostat. Když jsem postavila před porotce to co jsem uvařila a jen na mě hleděli. Bylo to dost děsivé. Poté, co to ochutnali se ozvalo od jednoho z porotců. "Prošla jste" Tak moc se mi ulevilo a šla jsem najít tu ubytovnu která má být v areálu školy. Našla jsem ji ale bylo už dost pozdě zazvonila jsem a otevřela mi jedna hodně stará paní. „Dalo by se tu ubytovat?" „Dalo ale musíš projít zkouškou" Odpověděla mi dost nepříjemně. „Chci to zkoušku udělat" Řekla jsem jí. „no dobře pojď dál" vešla jsem dovnitř bylo to tu nádherné. Vešly jsme do kuchyně. Řekla mi že mám uvařit jídlo a ona ho posoudí podle toho mě prý pustí ne ubytovnu.
ČTEŠ
the decisions
General Fictionkira se dostala na elitní kuchařskou školu a čeká ji tam hodně radostí i strastí :-)