Merhaba Canlar bu benim ilk yazdığım kitap olucak. O yüzden bazı şeyleri yanlış yazmış olabilirim. Şimdi ben bu güzel kitabımı yazmaya başlıyorum.
....
BU DAHA BİR BAŞLANGIÇ
Sesizliğin beni bulduğu yerdeydim yani ORMANDA tek orası beni çok iyi yapıyordu çünkü ateş yakıp başında kitap okumaya bayılıyordum.
Günlerden Pazartesi ve ben yine aynı ormanda ateş yakmış kitap okuyordum. Tam kitaba dalmışken arkamdan bir çıtırtı geldi. İlk önce çok korkmuştum ama umursamayıp tekrardan kitabıma döndüm. Biraz Sonra acıktığımın farkına vardım. Ve biraz maşmelow yedim ve tekrardan kitabıma döndüm. Tekrardan bir çıtırtı duydum ve cıtırtının nerden geldiğini bakmak için gitim gidince bir tavşan olduğunu gördüm ve elime aldım kitap okuduğum ateşin başına götürdüm, birazcık sevdikten Sonra tekrardan saldım Sonra gene kitap okumaya başladım. Sonra birazda kitap yazmak istedim. Kitap yazmayı hiç denememiştim fakat küçüken öykü felan çok yazardım.
Kitap yazmaya başladım. Lakin daha konu felan belirlememiştim. Birazcık yazdım , yazamadığım için bıraktım ve kitap okumaya başladım. En iyi yaptığım şeydi kitap okumak.
1,2 saat kitap okudum. O arkamdan gelen sesler hala vardı ama ben umursamıyordum. Kitap'ımı bırakıp evin yolunu tutum. 10- 15 dk yürüdükten sonra eve varmıştım. Direk yemek yedim ve odama geçip uyudum.
Saat 09'da kalktım ve kahvaltımı yapıp evden çıktım. Gene o güzel ormanıma gitmiştim. Ama bu sefer kitap okumaya değil ders çalışmaya gitmiştim. Bir haftadır okula gitmiyordum. Biraz eksiklerimi kapatırım diye düşündüm.
Ormana gidince ateşi yakıp , ders çalışmaya başladım. 1-2 saat çalışmıştım biraz dinlendim. Dinlenirken biraz atıştırdım. Sonra biraz kitap okudum. Zaman böyle akıp gitmişti. Aslında eve de gidesim yoktu ama gitmek zorundaydım.
Evin yolunu tutum. 15 dk eve gelmiştim. Gelir gelmez elimi , yüzümü yıkayıp , yemeğimi yiyip, odama çıktım. Biraz daha kitap okuyup yattım.
Kitapta geçicek olan karakterlerin isimleri ;
Lila : 1. Bölümde bahsettiğim kız.
Mira : kızın annesi
Alvin: Kzın babasıKişilerim şu anlık bunlar 3. Bölümden sonra Kişiler çoğalacak.
YOU ARE READING
MELEKLER VADİSİ
General FictionKitap yazmaya yeni başladım. Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın.