Pohled Botmana
"Ne, nevrátím se k tobě už nikdy! Nech je být je to moje rodina! Nemůžu za to, že se mnou baví. Fajn jak chceš už se s ním nebudu vídat, jen ho prosím nech být. Klidně s tebou začnu bydlet. Vezmi si jen mě oni za nic nemůžou" vzbudilo mě jak Lili mluvila se snu a plakala.
Obejmul jsem ji a začal uklidňovat.
"To bude dobrý jsem tady s tebou, nic se ti nestane" hladil jsem jí a dal ji pusu do vlasů.
Když zjistila, že to byla jenom noční můra, tak se ke mě úplně přitulila, chytla mě za ruku a jako miminko zase usnula. Držel jsem jí pevně, aby cítila, že jsem tady pro ní. Já už pak neusnul.
Asi v devět ráno nám někdo klepal na dveře. Lili to vzbudilo "dále" řekla z totálně ospalým hlasem. Když se dveře otevřeli stál tam Radek.
"Všichni jsou už vzhůru" řekl úplně vyřvaným hlasem.
"Přiveď je všechny sem a hlavně mi přines pití hodně pití, mám úplný sušáky" chraptila u toho.
Zvedla se, rychle se převlíkla a samozřejmě nezapomněla dodat větu. "Můžeš se prosím otočit?" Poslechnul jsem. Odlíčila se a rychle si namalovala oči a dala asi make-up, aby to nevypadalo jak kdyby teď vstala. Stihla to akorát.
"Čau všichni jak jste si to včera užili?" Začala se ptát Lili.
"Bylo to úplně boží, vůbec jsem nečekal, že to bude tak po píči." Řekl Morry.
"Jo no, hlavně ty starý lidi." Dodal Cuky.
"Já jsem si to mega užil a poznal skvělou holku" a kouknul se na Anču, která se jenom usmála.
"No to víte, naše Lilina je na kalby prostě expert" začala mluvit Aneta, snad se tak jmenuje.
"S touhle holkou se prostě nikdy nenudíte" dodala Anča.
"Je to prostě naše Lili" řekl Radek, přistoupil k ní a obejmul jí.
"Fakt vám všem strašně moc děkuju lidi, byly jste úžasný a bez vás by to takhle dobře nedopadlo. A hlavně děkuju tobě Páťo, že si tady pro mě byl včera, moc mi to pomohlo" a všem věnovala úsměv a odešla dolů.Pohled Radka
"Tak co budeme dělat, než se lili vrátí?" Zeptal jsem se všech. Nikdo nevěděl, tak jsem popadl ovladač od psek a přihlásil se na svůj účet. Přece jsem jsem její nejlepší kamarád, takže jsem tady jako doma.
"Ty máš tady vlastní účet?" Zeptal se mě Morry.
"Jo mám tady i vlasní šuplík s oblečením" zasmál jsem se.
"To jako vážně" zeptal se Bóťa.
"Jo, tak já jsem tady jako doma" což se nikdo nemohl divit, přece jenom jsem její bffák.Z pohledu Lili
"Mami vezmu pár věcí nahoru" promluvila jsem na mámu.
"Jasně tady máš nějaké chlebíčky" vzala jsem je a ještě pár redbullů, ale samozřejmě sama bych to neunesla. Zeptala jsem se mámy jestli mi s tím nepomůže přikývla a šla se mnou nahoru.
Přišli jsem do pokoje a všichni pozdravili mamku. Všechno jsme položili na stůl a mamka odešla.
"Máš skvělý rodiče" řekl mi Cuky a já se na něj podívala děkovným pohledem. Viděla jsem jak Radek paří s Botmanem nějakou hru a všichni na ně koukají a po chvíli se vystřídají. Podala jsem Bóťovi redbull a já si vzala crazýka.
"Hele Botmane to je první člověk, co ti zhejtoval redbull" začal se smát Morry.
"No jo no" řekl. Sedla jsem si mezi ně a cítila, jak mě Bóťa chytl za záda, ale tak, aby to nikdo neviděl.
Asi ve dvě kluci odcházeli a ostatním jel vlak později, teda až na Anču, ta jela s Marwem. S ostatními jsme ještě hodinu hráli a pak je šli doprovodil na vlak.
"Tak ahoj a voláme si" rozloučila jsem se s nima a Bóťa taky. Jo, Bóťa u mě ještě zůstane, jen mě mrzí, že kvůli mě nebyl dlouho stream.
Když jim odjel vlak, tak jsme šli pomalým krokem ke mě.
Konečně jsme dorazili "hele Páťo já jdu uklidit chatku, ty běž Klidně nahoru jestli chceš" řekla jsem mu s úsměvem.
"Ne pomůžu ti, za chvíli to určitě bude udělaný" usmál se na mě.
Vzala jsem dva pytle. Do jednoho jsem začala házet kelímky a ostatní bordel a druhý si vzal Bowtea a házel do něj vypité flašky. Bylo jich tam, tak dvacet, když ne víc. Ostatní alkohol jsme vzali dovnitř. Uklidila jsem ještě horní patro a vydala se domů i s Bowteam. Přišli jsme do kuchyně nandala jsem nám jídlo, když jsme měli dojedeno, poděkovali jsme mamce a šli nahoru."Pohled Botmana
"Můžu se tě na něco zeptat?" Položila mi Lili otázku.
"Jasně, ptej se" bez váhání jsem odpověděl.
"Mrzí mě, že si tak dlouho nestreamoval, tak mě napadlo nechtěl bys streamovat tady u mě? Mám tady nějakou kameru na monitor, ale problém je v tom, že mám jenom noťas" nezní to jako špatný nápad.
"No já můžu streamovat i přes PS, kdyby ti to nevadilo klidně bych to alespoň na chvíli zapnul." Když se mě na to zeptala fakt jsem byl nadšený.
"Ale na streamu se neukážu" hned na to dodala. Pochopil jsem, že nechce, aby o ní lidi věděli a stejně se bude špatně vysvětlovat kde streamuju.
"Dobře, jen asi nebudeš moct sedět na posteli"
Asi po hodině jsem zapnul stream.
"Čau teame, dneska je to z trochu jiného prostředí, než jste zvyklý a taky nehraju na kompu, ale na psách.
Zahrajeme si na chvíli minecraft a pak csgo. Souhlasíte?" Všichni v chatu psali 1. Asi po půl hodině mi cinkla zpráva. Podíval jsem se na ní, byla od Lili.
"Prosím vypni na chvíli kameru musím jít čůrat" usmál jsem se. "Chate počkejte chvíli jdu na záchod" vypnul jsem kameru i mikrofon.
"Utíkej, a mám prosbu" otočila se na mě.
"Jakou?"
"Přineseš mi redbull prosím?" Udělal jsem na ní smutný očička.
Po chvilce přišla a držela v ruce dva redbully a crazýky. Usmála se na mě a podala mi je.
Přišel jsem k ní a dal jsem jí pusu tu mi opětovala, usmál jsem se na ní.
Pokračoval jsem dále v streamovaní a ona se jenom v pozadí smála, teda pokoušela se to zadržet smích, ale nějak jí to nešlo.
V deset jsem stream vypnul a šel jsem se věnovat Lili.
ČTEŠ
Kluk mých snů!
FantasíaPokud máš rád/a KexCrew, tak tady je něco pro tebe. Pokud je vůbec neznáš, tak nevadí pokud máš rád/a romantiku a drama si tady správně!🤍 Tenhle příběh nebude hned o tom jak se ty dva dali dohromady, půjde to postupně jako v reálném životě, ale bud...