Minho A Y/n @jily4ever_hp

52 4 4
                                    

Y/n - (your name) tvoje jméno nebo tebou imaginárně vytvořená postava

Dnešní běh pro tebe bude náročný, to jsi věděla už od včerejšího večera, kdy ti to bylo oznámeno.

Pánvička už ti před nějakou dobou řekl, že po tobě Minho kouká a hlavně ti kouká na zadek když běžíš a naschvál se zdržuje za tebou. Ale ty jsi držela tajemství, že i tobě se Minho líbí. Jeho svaly, vlasy, smysl pro humor a jeho balicí hlášky co na tebe zkouší tě přitahujou jako magnet. A dnes máš poprvé běžet s Minhem v labyrintu. Budete sami přes deset hodin a ty víš, že to dopadne příšerně.

,,Ahoj Y/n" pozdravil tě Minho.

,,Dobré ráno" odpověděla jsi a vyběhli jste do Labyrintu. Minho tě samozřejmě nechal běžet první, protože je gentleman (u téhle věty jsem chytla totální záchvat smíchu protože známe Minha) a ne aby sledoval tvé pozadí.

-

Už jsi viděla bránu na Plac a zrychlila jsi, aby jsi nemusela být té entitě ještě o chvíli déle na blízku.

První dvě hodiny bylo zaplněno jeho balicími hláškami, třetí hodina taky, čtvrtá ta vlastně taky a tak to bylo celý zbytek mapování labyrintu.

-

Konečně jsi se vysprchovala a potkala s nováčkem, co právě přijel. Jmenoval se Dan a vypadal dost mile.

Během Vatry se pár lidí (kterým vedl Minho) rozhodli uspořádat zábavnější večer a tak hráli takové ty hry jako vadí nevadí, pravda nebo úkol nebo třeba polib toho na koho ukáže víčko od flašky. A ty jsi nemohla jinak, než se přidat.

,,Tak Y/n vadí nevadí?" ptal se Gally.

,,Asi nevadí" řekla jsi.

,,Nevadí... Běž na půl hodiny s Minhem do mapové místnosti a dejte si pořádného francouzáka" řekl s tím, že si myslel, že to neuděláš, ale ty jsi elegantně vstala a vytáhla Minha na nohy.

Vjela jsi mu rukou do vlasů, druhou mu hodila okolo krku a přitáhla sis ho do polibku.

Minho nebyl daleko za tebou, když ti dal ruce nad bedra a jemně si tě přitáhnul blíž... No to tak. Chytnul tě za zadek a donutil tě, aby jsi mu omotala nohy kolem pasu a Minho si tě stále v polibku odnesl do mapové místnosti. Tam tě opřel o stěnu a natisknul se k tobě ještě víc.

Sundala jsi mu košili a on ti přes hlavu přetáhnul tričko.

,,Víš jak dlouho jsem na to čekal?" zašeptal ti do ucha a skousnul ti ušní lalůček.

,,Víš jak dlouho jsem čekala, až to uděláš?" usmála jsi se a rozepla mu knoflík na kalhotách. On si je pak sklepal a rozepnul ti podprsenku. Okamžitě se začal věnovat tvému hrudníku a ty jsi začala vzdychat.

Nakonec jste skončili úplně nazí a Minho do tebe pomalu vniknul jeho chloubou.

(omg to je tak divný, v Pondělí se uvidím s lidma ze školy, co me sledují na Wattpadu)

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat