Ka rawn lang zuai a ni e.....Luv you ...
Bts on instagramHeartbeats
Chapter-22
____________________
Alex chuan a Car chu a rem chang laiah, chuan a Park a.
Bazar lamah chuan lêt leh in a tlan hian a tlan a ni ber tawh
Alex// Ka pi he lai a nufa thil lei te kha khawi lamah ngê an kal?
.......// Ka lo en miah lo....
Alex// a..aw a pwi lo e....an lo kal leh a nih chuan khawngaihin he number ah hian min lo call mai thei a ngem?
........// Bawiha Phone ka nei lo a lawm maw le...a pawi ka ti hle mai....I thil an ru êm ni?
Alex// a.... Chutiang lam a nilo...Thil dang deih a nia..ka lawm lutuk tho e aw..Hei hei hi la rawh.....Ka lawm thu sawi na ah ngai mai la....Ti in chheng 5000 chu ka pe a.
"A ngai lo êm mai!
Kha tiang te chu neih a harsa lutuk ringawt i fapa te emaw i fanu te thil lei nan hmang zâwk rawh....an lo kal leh chuan i lo zâwng tih ka lo hrilh dâwn nia....." A ti dam thlap a"Ka pi..A nih hei hi êng zah man nge ni hrim+ ?" Alex chuan a ti chhuak leh hak a....A hmelah chuan a hman hmawh tih a lang bawk.....a hawi kual deuh rêng bawk a.
"Kg 1, 50" tih chauhin Pi tarte chuan a lo chhâng a...
" Hei hi la rawh.....Khaw ah mah lo kalsawn lo la..ka lo let leh ang".....ti in Ka hma a pi tar hrisel loh hmêl tâk chu ka bum ta ringawt a...Ka car lam chu pan in ka hawi kual a....Ka mit vai a ni lo tih hi chiang tak in ka hria a ni.....
Minute 5 dâwn ka hawi kual vel lai chuan,School naupang Bike a in phur chu ka hmu fuh a..Mak tâk mai in ka Mark kha ka ngai leh tâk zet tawh...Mipa ve+ an ni a....An nih leh nih loh ka hre lo...Unau pawh an ni mai thei...mahse,an awm dan a awm leh hi ka châk a ni....
Car chhungah chuan chuang lut in Ka
Ka tlan zui nghâl a,Ka car khalh ah pawh ka rilru ka pe thei lova......In ka thlen chuan Ka nu pawh a lo thpeng tawh...Ka present pek tur pawh kha ka lo theihnghilh deih a,Kha pa kha a ni tâk+ a ngem?....."Nu ka chhuak dâwn a nia aw....dar 10 ah ka lo haw ang" Ka room aṭangin ka au lang+ a..ka chhuak nghal zât bawk.....In hnuai ka thlen chuan ka u ka zah em+ ka runluih vâng a in sual nasa thei hle kha ka nia....
"Bawiha lo haw vât ang che" Ti in Ka nu chuan min en liam a...ka û chu en in a phal na lak tum chuan ka ang hman zuau a......"khawihah nge?" Ti in a rawn ṭawng chhuak hmasa a.....
"Pi mamuani te in ah" ti in ka chhang let a..ka chhuak nghal zât bawk.....Bike ka neih loh vângin Taxi chuan ka kal ta ngawta a hla lem lo..mahse,mi in min hmuh chuan sawi sep+ pah in min en leh hrek+ a ni awm sia...Mark// û Angaih Nu tu emaw tal kha lo kal teh u.......Bikehi a tlu dâwn......
A au lang+ a...Chu tih lai tâk chuan,Muana chu an gate ah chuan a rawn lût a,Mark lo che buai lai tak chu a hmu fuh hlawl a..Rang takin a tlan a,Bike nei lo mahse,A û ta chu a khawih ve zeuh+ tawh......
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......