7|Kafede dalaşmak

1.2K 83 15
                                    


"Hoşgeldiniz efendim.Ne alırsınız?"

Kıvırcık saçlı garson kızın sesiyle,düşüncelerimden sıyrılıp ona baktım. "Arkadaşı bekliyorum,o gelsin sipariş veririm."dedim gülümseyerek.Kızda aynı şekilde gülümseyip masadan uzaklaştı.

Yaklaşık yarım saatir Doğu'nun söylediği kafeye gelmiş ve onu bekliyordum ama beyefendi hâlâ gelmemişti.Nefesimi dışarı verip telefonumu,Doğuyu aramak için elime aldım ama ben daha aramadan karşımda ki sandalye çekilince bakışlarımı oraya çevirdim.

Gelebilmişti sonunda.Ona göz devirip,"Daha erkendi ya gelmeseydin."dedim homurtuyla.

Bana tersçe bakıp,"Kes." dedikten sonra elini kaldırıp garson kızı tekrar masaya çağırdı ve kendine kahve söyledi.

Öküzülüğüne küçük bir homurtuyla karşılık verip bende kahve sipariş ettim.
Doğu'ya döndüm,ne konuşacağını az çok tahmin ediyordum ve ne yapıp edip bu oyunu bitirmem lazımdı.Kimse hasar almadan.

Doğu derin bir nefes alıp gözlerini gözlerime dikerek konuşmaya başladı,"Lafı fazla dolandırmıyacağım ve direkt sadede geleceğim.Anneme sen ve annen yüzünden yalan söyledim ve bu yalanı devam ettirip istediklerimi elde ettikten sonra bitirmek istiyorum.Aramızda hiç bir ilişki olmayacak sadece birbirimize yardım eden iki iş arkadaş gibi olacağız. İşler yoluna girdikten sonrada anlaşamadığımızı ve mutlu olmadığımızı söyleyip ayrılacağız."

Ne istediğini sormama gerek yoktu.Şu şirket olayıyla ilgiliydi büyük ihtimalle.Dudağımı ısırıp "Bak,biliyorum bizim yüzümüzden yalan söylemek zorunda kaldın ve bunun için hem çok özür diliyorum hem çok teşekür ediyorum ama ben bu oyuna devam etmek istemiyorum.En iyisi başlamadan bitirmek."dedim.

Sinirle gülüp masanın üzerinden bana doğru eğildi ve "Sen benimle dalga mı geçiyorsun küçük ibne? O gün sana yardım edip yalan söylememin tek sebebi bana yardım etmen içindi.Şimdi hiç bir şey olmamış gibi davranamazsın."dedi.

Ona kaşlarımı çattım sinirle"Tamam.Kendine göre haklı olabilirsin ama bana hakaret edemezsin bu bir. Üstelik benim şu an sevgilim ve çok güzel giden bir ilişkim var ve ona yalan söylemek istemiyorum. Hem bu yalanı nereye kadar devam ettirebiliriz ki? Eninde sonunda erkek olduğum anlaşılır ve yalanda götümüzde patlar."dedim.

Tam ağzını açmıştı ki kahvelerin gelmesiyle ağzını geri kapattı ve sinirle şakağını ovuşturdu.Garson kız gittikten sonra kanlaşmış gözleriyle bana bakıp,"O zaman neden bana yardım edeceğini zırvaladın lan?Taşak mı geçiyordun benle?"dedi dişlerinin arasından.

Oflayıp sırtımı sandalyeye yasladım "Taşak falan geçmiyordum.Sende gördün zor durumda kalmıştım-" biraz duraksayıp devam ettim,"Bak ben bu yalanı söylemek falan istemedim, zaten siz geldiğiniz zamanda seni reddedip olayı bitirecektim ama sen her şeyi açığa çıkarınca annen yüzünden annemin işten atılması,üstüne dolandırıcı diye hapise düşmekten korktum."

"Sende yalanı yalnla örtup banada yalan söyledin yani?"dedi sinirli bir gülümsemeyle.

"Evet.Çünkü mecbur kaldım.Hem sen niye bu kadar ısrar ediyorsun ki? Diyelim kabul ettim ve bu oyunu devam ettirdik.Nereye kadar? Ne zamana kadar? Nikah masasına oturtulup,hakimin 'Aa gelin hanımın pipisi varmış.' Falan demesine kadar mı?Ne yani?"

Sinirle ayağa kalkıp,"Lan sanki her şeyi ben başlatmışım gibi konuşup benim asabımı bozma.Siz yalan söylediniz lan siz! Sonrada bana yardım edeceğini söyleyip oyuna dahil edip ardından bın bı yılını dıvım ıtmık ıstımıyırım diyemezsin." dedi hırlayarak.

Bende onun gibi ayağa kalkıp sinirle"Keyfimden mi yalan söyledim lan? Beni kız sanıp kendi kendine gelin güvey olan senin Annen. Ne yapabilirdim ben ha? Senin askerlikteki o piç olduğunu nerden bilebilirdim ben?"dedim bağırarak.

İşaret parmağını havada tehditvari bir şekilde sallayıp,"Bana bak düzgün konuş ağzına sıçarım."dedi.

"Asıl sen düzgün konuş lan."dedim öfkeyle.Kendini ne sanıyordu bu be?

Sinirle gülüp,elini saçlarından geçirdi. "Deliriceğim.Lan şimdi ne değişti sanıyorsun? Şimdi ben gidip Annem'e yalan söylediğini söylesem yine Annen işten kovulur ve yine hapise düşersiniz."dedi hırs ve alayla.

Aynı şekilde alayla gülüp,"Canım benim ya.Unutma ki artık bu yalana sende dahilsin ve Annenin bir yalancıya şirket bırakacağını hiç sanmıyorum."dedim.

Sinirle"Ulan Gebertirim seni." diye bağırıp üstüme atladı ve yakama yapıştı.

O kadar sinierlenmiştim ki etrafımızda ki insanlar ve rezil olduğumuz gerçeği  umrumda bile değildi.Sinirle bacağımı kaldırıp dizimi sertçe kasıklarına geçirince yüksek sesle inleyip eğilerek elleriyle kasıklarını tuttu.Eğilmesini fırsat bilip saçlarından tutup çekerek yüzüme bakmasını sağladım ve "Bana bak. Ben askerde zorbalık yaptığın o ezik çocuk değilim.Senin iflahını sikerim anladın mı?Kibar olmaya çalıştıkça kendini bir bok sanma!"diye tısladım.

" Sikeceğim belanı dur sen- ah!" dedi aciyla inleyerek.

Sinirle saçlarını savurarak bıraktım ve tam telefnumu alıp tüyecekken kolumdan sertçe tutup durdurdu beni.Kolumu çekmeye çalışsamda çok sıkı tutuyordu dağ ayısı. Sinirle nefes verip "Bıraksana!"dedim çemkirerek.

Beni dinlemeyip dudaklarını ısırarak doğurldu ve öfkeden koyulaşmış gözleriyle bana baktı,"Şimdi burada senin ağzını yüzünü sikmemem için bir neden söyle bana." dedi sakin ama korkutucu bir sesle.

Dizimi kaldırıp tekrar kasıklarına vurmak istedim ama bacağımı kırıcakmış gibi yakalayıp engel oldu
"O bir kere olur."dedi sinirle gülerek.

Hassiktir...
Yutkunup etrafıma bakındım. Her kes sinema izler gibi bize bakıyordu, biride kalkıp yardıma gelmiyordu.

pü!

Doğu yakamı sıkıca kavrayıp yumuruğunu yüzüme geçirmek için kaldırdı ancak tam o sırada çalan telefonumla duraksamasını fırsat bilip hızla uzaklaştım ve onu hiç takmadan daha fazla kudurması için aramayı cevapladım.

Geri zekalı yumuruğu havada bir şekilde hâlâ bana bakıyordu.

M

al.

 Ona gülmek istesemde telefonu cevplar cevplamaz duyduğum endişeli ve ağlamaklı sesle yerimde buz kesildim.

"Uzay,oğlum!Hemen eve gel, Umayı götürdüler."

Yalancı | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin