seven

12K 1.3K 626
                                    

Çocuklar, merhaba. Sizden beklentinizi kırdığım için özür diliyor ve yayını daha sonra açacağımı haber vermek istiyorum, tekrardan bunun için üzgünüm ama sağlık sorunları nedeni ile buni iptal etmek zorundaydım. Yarım bıraktığınız işler varsa ile lütfen geri dönün, sizi seviyorum. Anlayışınız için teşekkürler.


-Jeon Jungkook

Hadi yayını iptal etmenin asıl sebebini öğrenelim jungkook?

Nedir bu sebep?

Tabii ki korku.

Gerçekleri görmekten korktuğum için duyacağım şeyleri az çok tahmin ettiğim için ve bunun getirisi olacak baskılara dayanamayacağım için, kaçıyorum.
İnsanlardan, kendimden ama taehyung'dan değil.  Ondan kaçamıyorum, asıl ondan kaçmam gerekirken, bunu asla beceremiyorum çünkü ben aptal bir eziğim. Zavallı bir salağım.

Ülkemden bile kaçtım ama siktiğimin herifinden kaçamıyorum.

Neden açtım o yayını? Neden gösterdim onu ya da o nasıl saniyesinde buldu beni? Delireceğim.

Tweeti attıktan sonra bir kaç saniye beklemiş, gelen bildirimler ile de telefonu sessize alıp, oturduğum masamdan kalmıştım. Ellerim saniyesinde taehyung'un mesaj baloncuğuna gitti ve yayın odamdan çıkıp, kendimi yatağa atarken ona yazmaya başladım, engellediğim numarasından.

Jeon Jungkook: Taehyung.

Kim Taehyung: Jungkook?

Yayında değil misin?

Jeon Jungkook: sana yazdığıma göre?

Kim Taehyung: aptalı oynama

bana yazarken de yayında olabilirsin

Jeon Jungkook: yayındaysam hiçbir sikle ilgilenmem

Kim Taehyung: böyle konuşmaya devam edersen

benimkiyle ilgilenecek gibi duruyorsun

Jeon Jungkook: pisleşme

espiri yapmayı mı öğrendin ayrıca sen?

Kim Taehyung: o ne?

Jeon Jungkook: mimiklerini anlat

Kim Taehyung: sadece düz bir şekilde ekrana bakıyorum

Jeon Jungkook: dudakların kıvrık değil mi?

Kim Taehyung: Hayır?

Kim Taehyung: Hayır?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mr. perfectly fine ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin