38🧸

1K 73 128
                                    

Keyifli Okumalar...⚠️

---

Eren ve Levi eve ulaştıklarında karanlık çoktan çökmüştü. Soğuk hava ikisininde iliklerine kadar işlemişti ve evin sıcaklığı onları bir nebze iyi hissettirmişti.

Bayan Daphne ile olan bu görüşme Eren için oldukça anlamsızdı. Saçma sapan ve kısa sürmüştü. Levi'ın düşünceleri de Eren'inkinden farklı değildi. Levi, ceketini üstünden çıkartarak portmantoya astı ve Eren'e döndü.

"Daha önce bu kadar garip bir gün geçirmemiştim." diye söylendi, Eren tebessüm ederek başını salladı ve küçük mırıltılarla onu onayladı.

---

Pencerelerden salona vuran ay ışığı o kadar hoş ve ihtişamlıydı ki, Eren gözlerini aydan alamıyordu. Hemen yanında oturan Levi'ın nefesi ona bir melodi gibi geliyordu.

Levi hafifçe hareketlendi ve Eren'e uzunca baktı. Üzerinde hissettiği bakışlarla Eren'in gözleri de Levi'ı buldu.

"Çok güzelsin..."

Levi'ın fısıltılı sesi, Eren'in kulaklarında uğuldadı. Yanaklarının kızarıklığını örten karanlık sayesinde Eren gözlerini Levi'dan çekmedi.

Levi, Eren'e doğru yaklaştı, kazağının boyunluğunu biraz çekiştirdi ve burnunu Eren'in boynuna yasladı, hemen ardından derin bir nefes aldı. Eren'in tüyleri diken diken olurken, gözlerini yumdu. Levi dudaklarını, ince beyaz derinin üzerine sürtmeye başladı. Eren'in nefesi hızlandırken, Levi'ın her hareketine neden bu kadar tahrik olduğunu düşünmeye başladı.

Levi'ın dudakları Eren'in boynunu turlarken, Eren elini Levi'ın elinin üzerine koydu ve sessiz iniltilerle Levi'a eşlik etti.

Eren'in boynuna düşen kahverengi saçları, Levi usulca Eren'in ensesine iteledi ve küçük öpücüklerine devam etti. Levi'ın boşta kalan eli, Eren'in sıkıca belini kavradı. Eren şaşkınlıkla sesli bir iniltiyi dudaklarının arasından kaçırdı.

Levi, Eren'in sesiyle birlikte daha fazla tahrik olurken, elini Eren'in kıyafetinin altından içeri itti. Eren'in sıcacık teni, onun soğuk elini ısıtırken, Eren yeniden inledi.

"E-elin çok soğuk." dedi Eren mırıltıyla, Levi başını kaldırdı ve şaşkınlıkla Eren'e baktı.

Arzu ve tutkuyla sulanmış gözleri, titreyen dudakları ve kıpkırmızı olmuş yüzüyle Eren muhteşem görünüyordu.

Levi kalbinin teklediğini hissetti. Aralarındaki bu düğüme karşı koymadı ve Eren'i koltuğun üzerine usulca yatırdı.

Eren'in vücudu o kadar sıcak ve hassastıki, Eren kendi hâline şaşırıyordu. Kasıkları titriyordu, kalbi yerinden çıkacakmışcasına atıyordu. Levi'ın ona daha fazla dokunmasını ve nefesini bedeninin üzerinde hissetmek istiyordu.

Levi, Eren'in kazağını yukarı çekiştirdi ve Eren'in güzel vücuduna yukarıdan bir bakış attı. İnce belini kavrayan eliyle tenini okşadı, başını eğerek Eren'in göğüslerine yöneldi. Levi'ın dudakları sıcacık derinin üzerinde süzülürken, Eren nefesi kesiliyormuş gibi hissediyordu.

Levi, dilini Eren'in göğüslerine sürtmeye başladığında,

"Mhh Levi..." diye inledi Eren seslice,

Eren bedeninde hissettiği dil darbeleri ile deliye dönüyordu. Levi'ın dudakları Eren'in sol göğüs ucunda uzunca dolaştı ve belirginleşmiş göğüs ucuna dişlerini sürttü. Eren'in içten inlemeleri Levi'ın kulağını her doldurduğunda Levi kendine daha az hâkim oluyordu.

Levi, başını Eren'in sol göğüsünden kaldırdı ve Eren'in yüzüne baktı. Yüzündeki ifade hâlâ aynıydı, hatta belki daha da koyulaşmıştı. Levi sırıttı ve Eren'in sağ göğsüne doğru başını eğmeye başladı.

Eren daha fazla dayanamayarak, ellerini Levi'ın yanaklarına koydu ve onu kendine çekti. Titreyen dudaklarını şehvetle Levi'ın dudaklarına bastırdı. Levi hafifçe şaşırsada ayak uydurarak dudaklarını araladı, Eren dilini Levi'ın diliyle buluşturdu ve istekle titreyen kasıklarını Levi'ın kasıklarına sürttü.

Levi, Eren'in dudaklarının üzerine yeniden sırıttı. Belindeki elini, Eren'in pantolonun düğmesine koydu, tek eliyle yavaşça açtı ve fermuarını aşağı çekti. Kemikli elini pantolonun içine soktu, Levi'ın parmak uçları Eren'in kasığında gezmeye başladı. Eren, Levi'ın dudaklarına doğru arzuyla inledi.

Eren gıdıklanıyordu ve kanı kaynıyormuş gibi hissediyordu, penisi titriyor, durmaksızın inliyor, kalbi hızlı hızlı atıyordu.

Levi, dudaklarını Eren'in dudaklarından ayırdı ve üstünde doğruldu. Levi elini Eren'in kasıklarından çekti ve pantolonunu pürüzsüz bacaklarından sıyırarak çıkarttı. Eren kızarmış yüzünü saklamak için başını çevirdi. Levi parmak uçlarını tekrar Eren'in kasıklarına koydu ve yavaşça okşamaya başladı. Eren bacaklarını birbirine bastırdı ve inledi. Levi boşta duran elini Eren'in bacaklarına koydu ve aralaması için biraz kuvvet uyguladı.

"Seni görmeme izin vermeyecek misin?" dedi Levi tutku dolu sesiyle, Eren zümrüt yeşili gözlerini Levi'a çevirdi. İkisinin gözleri kesiştiğinde Levi sırıttı.

Eren kendin geçmiş gibiydi... Levi, Eren'in diz kapağına bir buse kondurdu. Eren bacaklarını araladı ve gözlerini yumdu.

---

Levi kafasını koltuğun başlığına yasladı ve nefesini düzene girmesini bekledi. Kafasını hafifçe çevirdi ve koltuğun üzerine yığılmış Eren'e baktı. Bütün bedeni terlemişti, yorgunluktan gözlerini bile zorla açıp kapatıyordu.

Eren bedeninin yorgunluğu ile mırıldandı, elini açılmış saçlarına attı ve gelişigüzel topladı.

"Önce ben duşa girebilir miyim?" dedi Eren tatlı bir sesle, Levi'ın gözlerine bakarak,

"Birlikte gireriz diye düşünmüştüm." dedi Levi.

Eren gözlerini fal taşı gibi açtı ve anında kızaran yüzüyle,

"Levi!" dedi uyarıcı hafif utangaç bir sesle,

Levi güldü,

"Tamam sen gir önce hadi."

Eren çıplak bedenini örtmeden, hâlâ üzerinde olan kazağı aşağı çekiştirerek ayağı kalktı ve Levi'ın önünden geçti. Levi eliyle Eren'in sıkı kalçasına küçük bir şaplak attı ve,

"Kapıyı kitle, baskın yapma ihtimalim var." diye söylendi. Eren güldü ve lavaboya doğru hızlıca gitti.

---

Merhabalar, yine ben ve yine aynı açıklama... Uzun zamandır bölüm atmıyorum farkındayım.

Hayatımda çok garip şeyler oluyor ve kendimi bu konuda mühürlenmiş gibi hissediyorum. Okuyan birileri var mı hâlâ bilmiyorum ama dönüşümü böyle bir bölümle yapmak istedim (her ne kadar yazarken, utançtan ölsem bile).

Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.

Yeni bölümlerde görüşmek üzere, iyi günler dilerim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Model "instagram~riren"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin