Okuyucularıma geçte olsa teşekkür ile, keyifli okumalar.
Jennie! Kravatımı bulamıyorum sen mi sakladın!
Köşede kıkırdayarak arkadaşını izleyen küçük kız bu durumdan bir hayli zevk alıyordu.
Öte yandan küçük çocuk birazdan başlayacak olan gösterisi için endişeleniyor, kravatını her yerde arıyordu.
Ya Jennie! Hiç komik değil ver kravatımı diyorum sana! Anne!
Küçük çocuğun imdadına annesi yetişmişti.
O da biliyordu ki saklayanın ta kendisi Jennie idi.
Bunu Jennie ve Taehyung'u tanıyan herkes anlayabilirdi. Neden mi? Çünkü o küçük kızın, bu çocuğa olan ilgisini anlamayan yoktu!
Onu öyle kıskanıyordu ki ana okulunda bile çirkin olması için saçlarını dağıtır, kıyafetlerini boyardı.
Birinci sınıfta başka kızlar ona bakmasın diye Taehyung'un önünden yürür, düşme tehlikesi geçirse dahi umursamazdı.
Ama bugün yaptığı en büyüklerindendi.
Taehyung bugün okulun düzenlediği tiyatroda Romeo rolü oynayacaktı.
Jennie Juliet rolü için ne kadar çabalarsa çabalasın kazanamamış, günlerce ağlamıştı.
Öyle ya da böyle Juliet rolü başka bir kızın oldu.
Ama Jennie'nin sevdiceği başka bir kızla tiyatro oynamazdı! Oynamamalıydı.
Küçük yaşına rağmen aklındaki tilkiler ona kravatını çalmasını, böylece kravatı olmadan o rolü oynayamayacağını söylemişti.
Tabii ki sadece kravat ile kalmamıştı Jennie. Julieti oynayacak kızın peruğunu günler öncesinden bitlendirmişti..
Biti nereden mi bulmuştu? Hadi ama Jennie'den bahsediyoruz..
Sınıfındaki bitlenen kıza verdiği tarakla saçlarını taramasını söylemiş, o tarakla peruğu taramıştı. :)
Taehyung'a dönersek.
Jennie'ye olan sinirinden kıpkırmızı olmuş, repliklerini unutmamak için kendiyle savaşıyordu.
Köşede gülen Jennie'nin varlığından haberi olsa onu bir kaşık suda boğacak derecede kızgındı.
Annesinin huzur veren sesiyle daha henüz bir çocuk olduğu için ağlamaya başlamıştı.
Ağlıyordu çünkü kalabalığın önünde rezil olmaktan korkuyordu.
Zaten kravatı yoktu, bir de replikleri unutunca insanlar ona gülecekti.
Baksana kravatı bile yok.. Bu nasıl Romeo böyle?
Daha şimdiden insanların diyeceklerini tahmin edebiliyordu.
Taehyung'un ağlama sesini duyan Jennie'nin gülüşü bir anda kesilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfic"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.