Hanma Shuiji x Reader

273 9 8
                                    

FbinTimea kérésére. A késésért bocsi. Ment a suli mint az állat, szóval tényleg bocsi. Remélem tetszeni fog:) <3

Hanma szemszög

Mostanában mindig is elgondolkoztam azon, hogy milyen is lehet vajon a szerelem. Sok kis csinibabát látok az utcán és mindenhol, de sosem láttam meg semelyik lányban sem azt amit én keresek. Ám az egyik nap a délután folyamán mikor mentem a bandámnak a helyszínére, akkor az egyik közeli kávézónál megpillantottam egy lányt, aki túl ki volt csípve. Látszott rajta, hogy ő nem az a csaj, aki ilyen félős és visszahúzódó típus, hanem ilyen bátor, menő és bunkó, vagy hogy is fogalmazzam meg.

Észrevettem rajta, hogy nem valami kedves másokkal szemben. Eléggé megvoltam elégedve az alakjával és a stílusával. Egyszerűen bombázó volt a csajszi. Úgy éreztem, hogy borzasztóan kell nekem. Biztos voltam benne, hogy jól tud verekedni és abban is biztos voltam, hogy nagyon ügyes. Eléggé erősnek látszott. Úgy gondoltam, hogy odamegyek hozzá és elviszem magammal a bandámhoz a gyűlésre.

- Oi, csajszi! - Kiabáltam oda neki, amire felfigyelt és rám nézett.

- Heh? - Nézett kérdőn.

- Várj egy pillanatot! - Mentem oda a szokásos mosolyommal.

- Igen? Mi van? Mit akarsz? - Kérdezte semmit mondó arckifejezéssel.

- Jaa, semmit. Csak megláttalak és gondoltam, hogy megismerkedhetnénk. Olyan csinos vagy. - Mosolyogtam.

- Ah, értem. És amúgy köszike! - Mosolygott ő is, ami nekem valami oknál fogva eléggé tetszett.

- Figyu. Nincs kedved velem jönni? Az az igazság, hogy nekem van egy jó és erős fiú bandám, ami a Valhalla névre hallgat. Ma gyűlést tartunk és én épp odatartok. - Mondtam még mindig azzal a szokásos mosolyommal.

- Ohh, de! Jól hangzik! Akkor ezek szerint te vagy a bandának a vezére? - Érdeklődött.

- Igen. - Tettem csípőre hülyéskedésből a két kezem.

- Jaj, de jó! Kérlek, akkor vigyél el magaddal! Veled megyek!

- Rendben, szuper! - Mondtam, miközben elengedtem magam. - Akkor kövess. - Indultam el.

- Megyek! - Indult el utánam.

Kis idő elteltével odaértünk a helyszínre. Mikor elmentünk mindenki szeme láttára, eléggé megvoltak lepődve, mivel a hátam mögött egy lány jött.

- Mi a fasz? Egy lány?! - Mégis mi a francot keres itt?! - Ki lehet ez a csini ribi? - Sutyorogtak értetlenkedve.

Odamentünk a helyemhez, ahol én szoktam ülni. Nem ültem le, hanem egyhelyben megálltam és a tömeg felé fordultam.

- Oi oi, emberkék! Először is szevasztok, másodszor pedig elhívtam ide hozzánk egy leányzót! Tudom, tudom, nem szoktam csajszikat magammal hozni, de gondoltam, hogy ezt a leányt muszáj idehívni! - Mosolyogtam. - Kérlek mutatkozz be nekünk. - Néztem a csajszira, aki csak komoly tekintettel nézte a tömeget.

- Szervusztok. (Teljes Név) vagyok, de szólítsatok csak Név-channak. (Korod) éves vagyok. Igazán jól tudok verekedni és eléggé erős is vagyok, úgy hogy semelyikőtök se próbáljon velem kötekedni, vagy bármi, mert különben megbánja. - Mondta, amire mindenki ledöbbent és senki sem reagált semmit.

Hát mit ne mondjak. Amikor ezeket meghallottam a szájából, azt hittem, hogy csak rosszul hallok, de nem. Pontosan ezt mondta. Egyszerűen megőrültem ezért a csajsziért. Nem gondoltam volna, hogy ilyen a személyisége. Imádtam.

Time Skip

A gyűlés után. Már mindenki jól megismerte (Név)-et/-t. Úgy döntöttem, hogy beveszem őt a Valhallába. Név-chan egyértelműen belement a dologba. Őszintén szólva örültem neki.

Mikor már a banda összes tagja elment haza, úgy döntöttem, hogy én még maradok egy kicsit.

- Név-chan! - Kiabáltam a csajszi után, aki készült volna elmenni.

- Igen? - Nézett rám.

- Maradj még itt velem egy picit. - Mentem oda hozzá.

- Jó, de csak egy picit. - Jött közelebb hozzám. - De egyébként miért szeretnéd, hogy maradjak? - Nézett fel rám.

- Mert szeretném. - Néztem le rá. - Veled akarok lenni, Név-chan.

- Ohh, Hanma.. Én meg veled. - Mondta, majd végig simította a felső testemet két kezével lassan, ami mit ne mondjak, rohadtul tetszett. Úgy éreztem már ettől felizgulok.

Lassan a kezeimet (Név) fenekére tettem, ami tetszett számára.

- Mit csinálsz? - Húzta perverz mosolyra száját.

- Majd meglátod. - Válaszoltam én is szintén perverz vigyorral, majd jobban megfogtam a lány fenekét, jelezve, hogy ugorjon.

Úgy is tett. Reflexből felugrott, én pedig megtartottam őt. Én néztem fel rá, ő pedig le rám. Ekkor úgy éreztem, hogy itt az idő, ezért megcsókoltam, amit habozás nélkül viszonzott. Miközben ment a csók, odasétáltam egy kb közepes méretű asztalhoz, majd ráraktam a lányt és úgy csókolóztunk tovább.

- Hanma. Lehet, hogy ezt nem kéne.. - Szakította meg a csókot.

- Mert? - Néztem rá kérdőn.

- Mert nem tudunk védekezni.

- Dehogynem. Van én nálam óvszer. - Mondtam, majd elővettem a zsebemből és megmutattam neki.

- Ohh, akkor jó. - Vigyorgott perverzen. Ugyan ezt tettem én is.

- Amúgy jobb, hogy ha megkérdezem. Szűz vagy? - Érdeklődtem.

- Már nem. - Válaszolta szintén vigyorogva.

- Oksi. Nem lesz baj. Nem kell aggódni. Nem fog tudni most idejönni senki. Nem fogják megtudni, hogy mit csináltunk itt bent. - Mondtam, majd odahajoltam a lány nyakához és elkezdtem csókolgatni.

- R-Rendben. - Ölelt át.

Még egy pár másodpercig csókolgattam, aztán ismét megcsókoltam, amit viszonzott.

- Szeretlek, Hanma. - Nézett mélyen a szemembe.


- Én is szeretlek, Név-chan. Nagyon.. - Néztem én is mélyen az ő szemébe, majd szorosan megöleltük egymást.

Anime Oneshots [Kérések Zárva❌]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora