Figyelem: Ebbe a részbe erőszak meg hasonló dolgok lesznek. (Btw gondolom szólok<3)
Taehyungnak nem tetszik, ahogy a tesiruha áll rajta. Akárcsak az iskolai egyenruha, túl nagy rá, túlméretezett szövetrétegekkel fulladva kis testére. Összeráncolt szemöldökkel elfordul a tükörtől, és visszamegy a hálószobába. Hasonló öltözékbe lévő szobatársát látja. De miért gondolja ,hogy neki jobban áll?
De miért rajta? A póló enyhén tapad Jungkook testéhez, megmutatja tónusos izmait, és kiemeli világos barnaságát. Taehyung lenéz magára, majd vissza Jungkookra, aki mintha észre sem venné a fiú jelenlétét. A kék hajú fiú némán morog, bosszúsnak érzi apró testét. Jungkook puszta jelenléte férfiatlannak érzi magát.
Taehyung megdöbben, amikor azok a sötét szén íriszek találkoznak az övével, és rájön, hogy csak szemlélődően a szobatársát bámulja. A kisebbik fiú azonnal elfordul, igyekszik leplezni zavarba ejtő pírját.
A dolgok nem mentek ilyen simán a párral. Valójában amióta az egész konfrontáció Jungkookkal és a fiúval, aki kijelentette, hogy nem meleg, a két szobatárs alig beszélt egymással. A helyiségben nyugvó kínos feszültséget màr vágni lehet. Az egyetlen lehetséges kommunikációs formája mindkettőjüknek az az étel, amelyet Taehyung minden reggel Jungkook ágya mellett hagy.
Ez a kedves cselekedet nem zavarja meg a feketehajút, aki azon töpreng, hogy Taehyung miért készít még mindig neki reggelit, amikor csak udvariatlan volt vele. Taehyung, aki a jószívű fiú, úgy véli, hogy a reggeli túl fontos ahhoz, hogy ne egyen, és nem szabad, hogy valami feszültség akadályozza az étkezést.
Taehyung felhúzza a futócipőjét, összerándul a cipőben érzett üres helytől. Nem csak a ruhája nagy, hanem a cipője is. Megvonja a vállát csalódottságától, felveszi a sporttáskát, és az ajtó felé viszi a nagy táskát, miközben egy fekete gyöngyszem nézi, amint kis alakja elsétál.
Taehyung kinyitja az ajtót, úgy érzi, teljesen felkészületlen a mai napra.
Kim Taehyung nem sportoló. Tehát ma, az atlétika napján biztosan pokoli lesz.
~
-JÁRJ BE AZ OSZTÁLYBA – kiáltja egy hangosan bömbölő hang, ami megdöbbenti a beszédes diákokat.
Taehyung berohan az idősek tömegébe, és teljesen kicsinek érzi magát a mellette álló vadállat méretű fiúkhoz képest.
– Oké, fiúk – kiáltja egy hangos hang, amely mindenki figyelmét felkelti. -Az évcsoport koordinátora kijelöl egy partnert, miután megtaláltad a párod, menj át a bemutatótérre, ahol hamarosan elkezdődik a rendezvény.
Taehyung összefonja az ujjait, teljes erejéből remélve, hogy lesz valaki kedves lesz a partnere.
-Park Bogum és Hwang Kai, Justin Pupils és Min Chan, Park Jimin és Jeon Jungkook.
Taehyung megkönnyebbülten lélegzik, hálás, hogy nem Jungkook partnere. Nem tudja, mit tenne, ha bármit is sportolna azzal a fiúval.
Taehyung megkönnyebbülése azonban csak rövid életű.
– Kim Taehyung és Min Yoongi.
Min Yoongi?! Arra a fiúra gondol, aki teljesen utálja Taehyungot, pusztán azért, mert meleg. Ő Taehyung párja?!
Taehyung azonnal futni próbál partnere nevének hallatán. Gondolkodási folyamata a harc vagy a menekülés határát súrolta, de egyetlen pillantást vetett apró testére, és elhatározta, hogy menekül. Megpróbál elrohanni a hatalmas tömeg mellett, mentegetőzve magát, miközben nagy testek mellett löki el magát, de a feladat kissé nehéz. A legtöbb fiú észre sem veszi, hogy az apró test megpróbál elhaladni mellettük, így Taehyung nehezen próbál kijutni a tömegből.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝐻𝑜𝑚𝑜𝑝ℎ𝑜𝑏𝑖𝑐 𝐻𝑖𝑔ℎ- TAEKOOK [fordítás]
Любовные романыWriter: TaekmyKook Egy iskola ami tele van Homofóbokkal... És ebben a homofóbokkal teli iskolában Taehyung kétségbeesetten próbálja rejteni szexualitását. Végül is melegnek lenni egy olyan iskolába ami tele van homofóbokkal, nem igazán előnyös. De...