3.End Of Flashback

16 2 0
                                    

Pov. Amy:

Dívala som sa do tých blčiacich očí. A oni sa dívali na mňa. Do mojich očí. Nič iné som nevnímala. Len jeho oči, v ktorých bolo prekvapenie, poznanie a niečo medzi šťastím a láskou. Neviem, prečo som to tam videla, ale nezmením to. Neviem, čo videl v tých mojich, ale dúfala som, že vidí to ohromenie voči nemu.

Ani som si neuvedomila, že sme klesali. Zrazu som cítila, ako sa postavil na nohy. Bez toho aby zmenil našu polohu. Ja som bola v jeho náručí a dotýkala som sa jeho tváre. Dívali sme sa do očí toho druhého.

,,Môj pane! Niekto práve-" začula som hlas nejakého muža, ale oči som od neho neodtrhla. Tak ako aj on.
,,To nie je možné." zase som počula ten hlas. Tentokrát bol ohromený.

,,Reginae."

Počula som veľa lapaní po dychu. Akoby tu boli stovky a všetci to počuli. Chcela som zistiť či je to pravda, ale nemohla som sa odtrhnúť od tých nádherných očí. Nešlo to. A zrejme to nešlo ani jemu.

,,Konečne." povedal potichu. Po prvýkrát som počula jeho hlas. Je ako spev anjelov. Naklonil sa ku mne a svoje čelo spojil s mojim. Automaticky som zavrela oči. Začala som vidieť obrazce. Nás dvoch, ako spolu sedíme na majestátnych trónoch s korunami na hlavách. On v obleku na mieru a ja v honosných šatách. On celý v čiernom a ja celá v krvavej červenej.

Odtiahol sa. Zo mňa vyšiel smutný vzdych a otvorila som oči. Zase tie nádherné oči.

,,Neboj Regina Mea, už budeme len spolu. Nič nás nerozdelí. Nikdy."




Girl, which they left behind (DOKONČENÉ) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora