12.BÖLÜM
"Yaşamak oyun değil ki Woo.Tüm masallar mutlu sonlansa keşke."
~~~~~
*1 Hafta öncesi,flashback*
"Kim o?"dedi Bayan Choe çalan kapıya.
"Bayan Yuna'nın DNA testi için gelmiştik."
Bayan Choe ne olduğunu anlamayarak kapıyı açtı,
"Pardon,DNA testi derken?"
"Bayan Yuna bir arkadaşı aracılığıyla ailesinin biyolojik ailesi olup olmadığına dair bir DNA testi yaptırmış.Bayan Yuna'ya ulaşamayınca adresine geldik."
"Sağ olun, hoşçakalın."diyerek kapıyı kapattı Bayan Choe.
Uzun uzun nefes aldı,nefes verdi.
Yuna'nın odasına girdi ve sallanarak yere çömelmiş Yuna'yı gördü.
"Bu ne?DNA testi derken neyden bahsediyorsun?"
"Açma,açma.Gerçeği öğrenmek istemiyorum."
"İki üç kişi ailene benzemiyorsun dedi diye DNA testi yaptırmak ne kadar mantıklı?Sen bizim kızımızsın ve çok şüphe duyduysan şimdi bunu kanıtlayaca-"
"Neler oluyor?"dedi Bay Choe kapıda belirerek.
"Yuna bizden habersiz DNA testi yaptırmış.Bizim ailesi olmadığımızdan şüphelenmiş."
"Yuna,iyi misin kızım?Sen bizim kızımızsın ve öyle olacaksın.Ne diye böyle saçma sapan bir test yaptırdın?"
"Doğduğum ana kadar" dedi Yuna ve boğazını temizleyerek devam etti.
"Doğduğum ana kadar beni erkek sanıyordunuz değil mi?Ama elinize bir kız çocuğu verildi.""Evet, çünkü pozisyonun nedeniyle erkek sanmışlardı."dedi Bay Choe.
"Evet,madem çok merak ediyorsun ailen olup olmadığımızı,açalım."
"Açma,açma."
Yuna'yı dinlemeyerek açtı Bayan Choe.Açtığı zarftan çıkan kağıt onunla beraber yere düştü.
Bay Choe kağıdı yerden aldı ve asıl önemli ve kendisi ile ilgili kısmı okumaya başladı."Bay Choe ve çocuk adayı arasında,ebeveynlik yönünde ilişki bulunmamaktadır."
O an Bay Choe dizlerinin üstüne kapandı.
Yuna babasının(?) okuduğu cümleyi duyduğu sırada kalbi atmıyor gibi hissetti,boğazına bir şey oturmuştu sanki.
Bayan Choe ayağa kalktı ve yavaş adımlarla Yuna'ya doğru yürümeye başladı.Eğildi ve Yuna'ya sarıldı.
"Sen benim kızımsın,seni ben büyüttüm,ben besledim.Sen benim canımın bir parçasısın Yuna."dedi hıçkıra hıçkıra ağlayarak.
"Değilim,değilim.Sizin başka bir çocuğunuz var.Gidin ve onu bulun,onu büyütün."dedi Yuna titreyen sesiyle.Ayağa kalktı ve kapıya yöneldi.
Bayan Choe gitmemesi için yalvarırcasına ayağına tutundu.
"Yuna,doğru değil,o test doğru değil.Gel,tekrar yaptıralım.Sen bizim çocuğumuzsun.""Değilim dedim!"
"Kızım"dedi Bay Choe tükenmişçesine çıkan sesiyle.
Yuna ilk kez onu bu kadar çaresiz görmüştü.
"Kızım mı?Kızım,öyle mi?Hayatımı zindan ettikten sonra, hayallerimi çaldıktan sonra!Sizin bile olmayan bir kızın çocukluğunu öldürdünüz siz,hayallerini öldürdünüz.Kendinize 15 yıldır anne-baba demeye utanmıyor musunuz?Ben çok utanıyorum.Ailem bile olmayan insanların benim hayatımı mahvetmesine izin verdiğim için çok utanıyorum.Siz benim hiçbir şeyim değilmişsiniz.Hatrınıza susmamalıymışım.Gidin, gidin ve gerçek çocuğunuzu bulun.Ona benim gibi davranmayın,onun hayatıyla oynamayın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Webs Of Fate/WooSan✓
FanfictionKiminle evleneceği, ilerdeki mesleği daha ilk doğduğu andan itibaren ailesi tarafından belirlenmiş Jung Wooyoung ilk kez 15 yaşında kalbinin kapılarını Choi San'a açmıştı. © Tüm hakları saklıdır. ‼️Bu kitap tamamen hayal ürünüdür ve eğlence amaçlı y...