Önceki bölüm
Bing Jingwei, Geum Yoon'un bahsettiği eşyaları çıkarttı. Tasmalar, iç içe geçmiş halkalar gibiydi. Kitap ise el boyutunda bir el yazması kitaptı. Tılsım ise sanki yeni yapılmış gibi görünüyordu.
.
.
.
.
.
.
Bing Jingwei, bu üç eşyanın nasıl savaş gücünü arttıracağını bilmiyordu. Hayatı boyunca kaçmak, çalmak ve ayartma üzerine kendisini geliştirmişti.Savaşmaya gücü yetmeyeceği için daha çok kaçmıştı. Sonuçta herkesten daha sonra gelişime başlamıştı. Gelişimi bile aldığı haplarla ilerlemişti.
Doğru düzgün savaştığı tek an kuklayla savaşmasıydı.
Geum Yoon, kıkırdadı. Heyecanlıydı. Bunun üzerine iyice düşünmüştü. Aklında ki planı anlatmaya başladı.
-Öncelikle tasmaları tak. Onlar ağırlıklar. Tüm vücuduna onları takacaksın ve ayarını da 25 kiloya getireceksin.
Bing Jingwei, tasmaları takmaya başladı. İki ayaklarına, iki kollarına biri gövdesine. Beş tasmayı taktığı anda vücudunda büyük bir ağırlık hissetti. Üzerinde oturduğu yatak bile aşağı inmiş kırılacakmış gibi duruyordu.
Bing Jingwei'nin vücudunda toplamda 125 kilo ekstra ağırlık vardı. Taşıması zor değildi. Fakat hareket etmek de kolay değildi. Zorlukla yataktan kalktı ve yere geçti.
Geum Yoon, devam etti.
-Şimdi tılsımı vücuduna yapıştır. Bu tılsım "Direnç tılsımı". Yani yorgunluktan ölecek gibi hissettiğinde senin yorgunluğunu giderecek ve antrenman yapmaya devam edebileceksin.
Bing Jingwei, endişelendiğini hissetti. Gerçekten de bütün bunlarla o lanet olası kuklayı yenip savaş gücünü arttırabilir miydi? Yine de Geum Yoon'a güveniyordu. Tılsımı da taktı.
Geum Yoon, son olarak kitabı da açıkladı.
-Aslında gelişim yapmak için güçlü bir yeteneğin var. Yaşına göre olağanüstüsün. Fakat vücudun çok zayıf. Biz de vücudunu eğiteceğiz. Kitabı aç ve oku. Bir vücut güçlendirme tekniği.
Bing Jingwei, kitabı açtı ve okumaya başladı. Zor değildi. Kendi gelişimini mühürlemesini ve ağır antrenman yapması gerektiği yazıyordu. Gününü sonunda bu tekniğin gelişimini yaptığında kasları güçlenecekti. Ayrıca bazı tariflerde yer alıyordu.
Bu tariflerle yapılan iksirlerle banyo yapacaktı. Onlar da güçlenmesine yardımcı olacaktı. İlk aşamada bile vücudu eskisine kıyasla 2 kat güçlenmiş olacaktı. Saf gücüyle kayaları bile parçalayabilirdi.
Bu Bing Jingwei için büyük bir yenilikti. Daha önce vücut güçlendirme seçeneğini hiç denememişti. Çünkü aşırı kaslı biri olmak istememişti.
Aşırı kaslı olan adamlar kesinlikle iticiydi. Kendisini bu şekilde hayal bile edemiyordu. Düşüncesi bile çok tuhaftı. Sonuçta ayartmak için güzelliği en büyük gücüydü.
Vücut güzelliği de yüz güzelliği de onun silahıydı. Fakat bu tekniğin iyi yanı da buydu. Kasları döndün oranda dağılacak ve şişmesini önleyecekti.
Bing Jingwei, yine de vücudunu güçlendirmenin savaş gücünü nasıl arttıracağını anlayamamıştı.
Geum Yoon, hemen açıklamaya başladı. Bing Jingwei'nin anlamadığını fark etmişti.
-Saf güç kazandığında ve vücudunu eğittiğinde enerji üzerine kontrolün de artacak. İki gücün de getirisi olarak savaş gücünde yükselecek. Ayrıca o kuklayı yenip Han Ganyu isimli adamın öğrencisi olduktan sonra avlanmaya gideceksin. Savaş gücünü, sürekli savaşarak daha kolay arttıracaksın. Şimdi anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Name's BiTcH! [BL] [TAMAMLANDI]
FantasyEğer bir fahişe iseniz, hayattan fazla da bir şey beklemeyin. Çünkü hiçbir şey kazanamazsınız. Tabi akıllı bir fahişe olmadığınız sürece! Bu benim hikayem. Nasıl değersiz birinden, insanların üstüne bastığım ile ilgili. Bu kitap BL'dir. Küfür ve...