Capitolul 2

68 8 0
                                    

Imi aminteam perfect ceea ce se intamplase ieri. Nu puteam uita gustul dulce al buzelor lui. Nu credeam ca va face atatea pentru mine. Sa se schimbe atat de mult?? Ma gandeam doar la el. Cand deodata se aude un ciocanit in usa. Am mers sa deschid. In fata usii era Calum imbracat intr.un frac. S.a aplecat si mi.a spus:
-Acesta este o scrisoare de la domnul Hemmings. Mi.a spus inmanadu.mi un pic rosu.
-Ce este?? L.am intrebat eu curioasa.
-O invitatie la cina. Si vine la pachet cu acest trandafir rosu. A spus scotand un trandafir din buzunarul ascuns al sacoului.
-Multumesc foarte frumos.
-Cu placere. O zi buna.
-Okay. La revedere.
Calum a plecat in pasi de dans. Eram foarte surprinsa, dar si foarte fericita. Am deschis plicul: Draga Savannah, mi.a luat mult sa scriu aceasta scrisoare, deci o sa fiu scurt si la obiect. Vrei sa mergem la o intalnire, intr.un loc sperial pentru mine?? Daca da, te voi astepta in fata hotelului la 19 fix. Sper ca vei fi acolo. Cu drag Luke.
Eram atat de fericita incat am inceput sa sar in sus de bucurie. Cand m.am uitat pe spatele scrisorii era scris: P.S.: Sa aduci si trandafirul pe langa prezenta ta minunata.
Era 17:25. Official mai aveam o ora si 35 de minute. Am facut un dus si m.am pregatit cat am putut de bine. M.am machiat cat am putut de bine. M.am gandit cam 30 de minnute cu ce rochie sa ma imbrac, pana sa vad rochia mamei cea rosie, mulata pe corp. Am imbracat rochia si mi.am ales pantofii mei negri cu varful putin ascutit si mi.am luat si blana de vulpe ca bolero.
Eram gata. Am aruncat o privire catre ceas si am vazut ca era ora 18:58. Mai aveam doar 2 minute la dispozitie sa cobor jos. Mi.am luat geanta echipata comlet, portofelul si telefonul si o mini trusa de make-up, si trandafirul si am pornit spre lift. Am ajuns in holul mare la 18:59. Eram la punct cu aceasta intalnire. Am ajuns in fata hotelului la 19 fix. M.am uitat prin imprejurimi, dar nu l.am zarit nicaieri. Pentru un moment am crezut ca m.a lasat balta. Dar... deodata am simtit o mana calda ce mi.a atins umarul. Cand m.am intors l.am vazut pe Luke. Era imbracat intr.un costum negru si tinea in brate un buchet de trandafiri.
-Ai adus si trandafirul pe care ti l.am daruit azi??
-Da. E chiar aici. I.am spus aratandu.i trandafirul rosu.
-Okay pune.l langa ceilalti 99. Mi.a spus el aratand spre buchetul mare de trandafiri.
Am pus trandafirul in buchetul parfumat.
-Acum e complet. Am spus eu.
-Exact ca viata mea, acum!! Eram 99% complet, dar acum ca ai aparut tu sunt 100% complet si fericit. Tu erai acel 1% care lipsea din mine. Tu erai acem lucru care imi lipsea din viata. Dar acum ca esti aici ma pot numi un om complet. Nu puteam face asta fara tine!! Si iti multumesc din suflet!! Mi.a spus el inmanandu.mi buchetul de trandafiri.
-Si eu iti multumesc. I.am spus eu apropiindu.ma usor si sarutandu.l usor pe buzele lui dulci.
-Mergem?? M.a intrebat el intinzand bratul.
-Sigur. I.am raspuns eu prinzandu.l de brat si mergand la pas spre masina parcata in fata hotelului.
Nu ma asteptam sa mergem cu o limuzina. Luke avea un Jeep negru. Mi.a deschis usa si inchizand.o a fugit spre usa din dreapta urcandu.se la volan.
Am mers cam 15 minute cu masina, pana am ajuns in fata unui local dragut.
-Asta e localul meu preferat din oras. Aici s.au cunoscut parintii mei si aici am petrecut fiecare aniversare cu ei.
-As fi vrut sa.ti pot arata si eu unde imi petreceam aniversarile cu ei.
-Poate o sa ai ocazia.
-Poate... Am spus eu usor dezamagita.
-Heey!! E okay. Mi.a spus el uitandu.se in ochii mei si sarutandu.ma.
-Okay. Haide sa intram. Am spus eu desprinzandu.ma din sarut.
Nu prea vroiam sa atrag atentia asupra mea. Nu vroiam sa fiu cunoscuta ca fiind genul de fata care strica relatii.
Am intrat in local, iar un chelner ne.a aratat masa pentru care facu.se rezervare. Mi.a tras scaunul aratand ca este un gentleman. M.am asezat si am privit in jur. Mii de luminite erau agatate de peretii restaurantului. Ma simteam ca si cum as fi avut o cina sunt lumina a mii de stele. Am comandat si am vorbit foarte mult despre Paris. Cand cina s.a terminat m.a intrebat:
-Mergem??
-Da. I.am raspuns eu putin amestita.
-Esti bine?? Pari putin ametita.
-Nu, nu. Sunt okay. Sa mergem.
M.am ridicat de pe scaun si i.am spus:
-Dar mai intai un sarut.
Fara sa raspunda l.am sarutat cat am putut eu de bine. Mi.a raspuns muscandu.mi buza de jos, intr.un mod destul de tandru si dulce.
S.a desprins din sarut si i.am spus:
-Sunt gata sa plecam.
Am iesit pe usa localului si ne.am urcat in masina. Mi.am pus centura si am pornit spre casa. Cand deodata mi.am amintit la ce am visat o viata intreaga si i.am spus:
-Poti sa opresti putin?? Te rog.
-Sigur. Esti bine?? M.a intrebat speriat.
-Da sunt bine.
Am deschis fereastra de sus si m.am ridicat astfel puteam vedea stelele si puteam atinge "tavanul" masinii.
-Vino si tu. I.am spus eu intinzandu.i mana.
S.a ridicat si s.a uitat spre cerul instelat.
-Toata viata mea am visat sa fiu sarutat sub lumina a unui infinit de stele. E okay daca nu vrei sa faci asta!!
-Nu. Eu vreau sa dansez si sa te sarut sub lumina a unui infinit de stele. Mi.a spus iesind din masina si ajutandu.ma sa cobor.
Mi.a intins mana si am inceput sa dansam pe trotuarul prafuit. Am dansat minute in sir pana cand Luke a spus:
-Iar acum e timpul sarutului luminat de stele.
M.a sarutat atat de perfect incat nu mi.am putut dezlipi buzele de ale lui minute in sir. Iar stelele nu.si puteau dezlipi ochii de pe noi, facandu.ne sa stralucim si mai tare.
Oare totul va fi la fel de luminat ca acel sarut?? Oare nicio eclipsa de soare nu le va acoperi viitorul?? Oare o eclipsa de luna le va acopri trecutul pentru totdeauna??

Another life//Luke HemmingsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum