ali erinç/ ali vefa :ali erinç bir istihbaratçıdır sevgilisi nazlı ameliyat ile ali vefa olacaktır hastaneye adil vefanın yeğeni olarak girecektir. genç yaşta cerrah olmuştur savant sendromu sayesinde. tam bir vatan sevdalısıdır vatanı için herşeyden vazgeçmiştir sevdiklerinden aşkından vazgeçmiştir. ablası belizdir. istihbaratın 1 numaralısıdır.
nazlı gülengül:ali erinçin yani(ali vefanın) sevgilisi berhayattın en iyi cerrahi asistanıdır nazlı alinin istihbaratçı olduğunu bilmiyordur aliyi cerrah olarak biliyordur ki alide cerrahtır ama nazlı onun istihbaratçı kimliğini bilmiyordur.
Halit başkan: alinin şefidir. aliye emirleri veren ve alinin yüzünü değiştirip ali vefa yapan kişidir adilin dostudur.
Doğu eşrefoğlu:istihbarat başkanı bütün istihbaratın başındaki kişidir ilerde alinin karşısına çıkacak onun ali erinç olduğunu bilmeyecek.
doruk özütürk:oda istihbaratçıdır. gerçek adı ahmet sergeydir. istihbaratın 2 numaralısıdır halit başkan tarafından ali yanlış bir harekette bulunursa kafasına sıkılması için yerleştirilecektir.
adil vefa : alinin manevi babasıdır ali erinçin hocası ali vefanın manevi babasıdır aynı zamanda yeğenidir. ali vefanın ali erinç olduğunu bilmiyordur halit başkan eski dostudur ali vefanın istihbaratçı olduğunu bilen iki kişiden biridir.
beliz erinç: alinin ablası biriciğidir alinin ölüm haberini alınca nazlıya daha bir bağlanır. hastane sahibidir hastanesi batınca vuslat kozoğluna hastanenin %50 ini satar.
ferman eryiğit: belizin sevgilisidir alinin abisi gibidir alinin ölümü ile nazlıya destek olacaktır.
vuslat kozoğlu:hastanenin %50 lik hissesine sahiptir aynı zamanda büyük patrondur uyuşturucu silah ticareti ticaretinden kazandığı paraları hastanede ve formalite şirketlerde aklıyordur. konseyin başındaki kişidir. bir kızı vardır ezo tam bir melek yüzlü şeytandır.
ezo kozoğlu:annesinin kasasıdır bütün paralar onda toplanıyordur. oda konseyin üyesidir.
konsey üyeleri; kenan kılınç, ahmet altan hüsrev ağa laz ziya vuslat kozoğlu,ezo kozoğlu.
diğer ekip aynı ali vefa yı tanıyorlar ama ali erinçin ali vefa olduğunu bilmiyordurlar.
şimdiden söyliyim herşey bir hayal ürünüdür. vote sınırları olacaktır bilginize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERHAYAT HASTANESİ
General FictionBU SERİDE OLAN HERŞEY BÜTÜN KURALLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.