Gözlerimi okulun revirinde açtım. En azından öyle tahmin ediyordum. Gözümü açtığımda etrafımda kimsenin olması beni üzmüş olsada, ben yanlız olmaya alışık olduğum için hemen toparlandım.
Yavaşca uzandığım sedyeden kalkarken baş ağrımın azda olsa hala yerinde olması beni sinirlendirmişti.
"1 haftada 4. Kez bayılıyorum nedir bu ya!" Kendi kendime mırıldanırken ayakkabılarımı giydim.
Saatten haberim yoktu ama okulun sessiz olması derslerin bittiği anlamına geliyordu.
Revirin kapısına doğru yürüyüp kapıyı açtım.
Doğru tahmin okuldayım, ama kimsecikler yok burada. Koridora çıkıp yürümeye başladım. Koridorları labirent gibi olmayan bir okul yok mu ya. Gerçekten yolumu şaşırıp duruyorum burada.
Koridorda doğru yolda olduğuma emin olmadan ilerliyordu. Okulun ışıklarınında yanmaması tamamen benim şansımdı herhalde.
Karanlık koridorlarda yürürken tuhaf tuhaf sesler duymamın dışında hiç bir farklılık yoktu.
Çıkış kapısını ileride gördüğüm an içim ferahlamıştı.
"Kurtuldum!" Diye düşünerek kapıya doğru yürümeye başladım.
Kapıya yaklaştığım anda kapının hemen sol tarafında kalan sınıftan bir kadın çıktı. Etrafın sessizliği kadının her adım attığında topuklusundan çıkan ses ile bozulmuştu.
Siktir! Ben bu filmi biliyorum. Fiziği ile çocuğu aldatıp öldüren kızlar! Hangi filmdeydi bu ya?" Kafamın içinde saçma düşünceler dolanıırken kız olduğu yerden bana bakıyordu.
Itiraf etmeliyim, harika bir fiziği var. Eğer dünyada yapmam gereken işler olmasaydı kesin onun beni öldürmesine izin verirdim.
Kız bana doğru ağır adımlarla gelirken bende aynı ritimle geriye doğru gidiyordum.
Kız adımlarını hızlandırdıkça bende aynı hızda geriye doğru hızlanıyordum.
Çok fazla geriye doğru bakmadan ilerleyememiştim. Arkamdaki bir cisime çarparak durduğumda.
Arkamdakinin bazı özel bölgelerine kafamın çarpmasıyla anladığım. Arkamdada bir kadının oluşuydu.
Korkarak arkamı döndüğümde karşımda benden oldukça uzun duran sarı saçlı mavi gözlü rusları andıran kadın duruyordu.
"Sanırım sevgilim olmak için gelmediniz dimi?" Azımdan korkunun etkisi ile saçma kelimeler çıkmıştı.
Bu güzellik insan öldüremezki.! Daha çok model gibi bir tipi var bu kadının. Içimden geçirirken ilk gördüğüm siyah saçlı kız elini omuzuma atıp sıktı.
"Tanrı aşkına neyle beslendin sen yavaş sık" demek istesemde ağzımdan bir kelime bile çıkartamadım. Ve gerçekten bu kızların nasıl bir gücü var böyle!
"Bizimle geliyorsun Isaac." Siyah saçlı kız sert ve emri vaki konuşmuştu.
"Bu saatten sonra öl deyin ben kendimi öldürürüm ablalar sakin olun lütfen gelicem!" Dudaklarım titrerken arkamdaki siyah saçlı kıza cevap vermeye çalıştım. Tabi kelimelerin çoğu sesim titrediği için anlaşılmamış olduğunu düşündüm.
Bir anda beni çekiştirip okulun dışına çıkarttılar. Birarabaya bindik ve sarı saçlı olan manken arabayı sürmeye başladı.
Arabanın arka koltuğunda kaçırılmanın yaşattığı duyguları bastırmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Alfa
WerewolfFilmlere konu olan bir hayata sürüklendim. Yaşadıklarımı normal bir insana anlatsam kesinlikle hastaneye kaldırılırdım.bu yüzden sustum. Normal geçen hayatımın bir gün değişeceğini nerden bile bilirdimki. Fantastik filmlerden fırlayıp gelmiş bin b...