Thomas A Y/n @TMR_TVD_TW_HP_OBX_A

43 4 0
                                    

,,Thomasi zrychli!" řekla jsi mu už po čtvrté. Brunet konečně zrychlil a doběhl tě.

,,oč si zadáš?" usmál se na tebe.

,,Běháš moc vzadu, takže teď vedeš ty" řekla jsi mu a on pokrčil rameny.

Zastavila jsi a vytáhla vodu z batohu, která ti už docházela, protože venku bylo snad čtyřicet stupňů.
Thomas si sundal tričko a dal si ho do batohu. Pak se na tebe otočil a pomalu k tobě přišel.

,,Je tu příšerné vedro co?" pronesl Thomas a ty jsi se na něj zašklebila.

,,ty si alespoň můžeš sundat tričko!" řekla jsi a zvedla se ze země.

,,a kdo říká, že ty nemůžeš?" ptal se tě a usmíval se, protože věděl o čtvrtém pravidle.

,,Alby a ty to moc dobře víš" trochu jsi se na něj naštvala, že si z tebe dělá srandu. Zvedla jsi svůj batoh a rozběhla, tentokrát s Thomasem ve vedení.

,,Já bych mu to neřekl" zašklebil se a ty jsi ho strčila do jeho opálené, vypracované hrudi.

Rozepla sis i třetí a čtvrtý knoflíček z osmi a vydala se za Thomasem, který ti už zmizel za rohem.

-

Když jste přiběhli na Plac byla jsi tak zpocená a musela se jít schladit. Jelikož be sprchách byl Harry, který se vždy zdržoval musela si zaběhnout do své chýše pro bílou crop top košili a džínové krátké šortky.
Pak jsi vyběhla se smočit do malého jezírka.

Po dlouhých dvaceti minutách jsi usoudila, že Harry už ve sprše nebude. Nechala sis na sobě jen bílé spodní prádlo, ručník jsi hodila přes své rameno, a v ruce nesla košili a šortky.

Když jsi došla ke sprchám zaslechla jsi proud tekoucí vody. Myslela sis, že se Harry zdržel ještě déle, než je to normálně, dokud jsi neslyšela jeden tobě dobře známí hlas, Thomas, ale ještě víc tě udivilo, že vzdychal tvoje jméno.

,,Uh, kurva Y/N" zavzdychal a ty jsi vstoupila do sprch. Rozhlédla jsi se a během toho položila své oblečení vedle Thomasova.

Zjistila si, že je v posledním sprchovém koutě a onanuje nad myšlenkami nad tebou.

Potichu jsi se k němu přikradla a se slovy:,,Ahoj Tommy" mu poklepala na rameno.

Leknul se tě, okamžitě přestal v tom co dělal a obmotal kolem sebe ručník.

,,Eh... Y/N neslyšela jsi téct vodu" zakoktal a díval se všude možně, jen ne na tebe.

,,Jo slyšela a taky jak vzdycháš moje jméno" řekla jsi a chtěla vysvětlení.

,,Co?" zeptal se Thomas jako by nic a zrudnul jako rajče.

,,Víš co Tommy..., já asi raději půjdu..., pokračuj v čem si chceš..." chystala jsi se odejít, ale nakonec jsi se zastavila.

Je to jen Thomas a ty se potřebuješ umýt. Pomyslela sis a vrátila se ke sprchám.

Thomas na tebe hodil udivený pohled a ty jsi hned pochopila jeho otázku.

,,Potřebuji se umýt" objasnila jsi mu a sundala své spodní prádlo.

Když jsi kolem Tommyho prošla, musela jsi mu ukazováčkem zvednout dolní čelist během toho, co si tě prohlížel.

Vlezla jsi do sprchy, kde byl předtím on a nastavila nejteplejší vodu, aby se objevila pára.

,,Nepřidáš se?" zeptala jsi se bruneta, který tě sledoval a přes ručník se mu tvořila boule.

Chytila jsi ho za zápěstí a vtáhla ho k tobě. Sundala jsi mu ručník a přehodila ho přes stěnu. Pak tvůj zrak spočinul na jeho chloubě, která se tyčila vzhůru.

Podívala ses Thomasovi do očí a oblízla si spodní ret. Nechala jsi pootevřená ústa a stále se propíjela do jeho očí.
Ruce jsi mu položila na hrudník a pomalu s nimi přejížděla po jeho těle. Dlaněmi jsi pohladila jeho pevná ramena a pokračovala po pažích dolů.

S každým klesnutím tvých rukou jsi u něj stála blíž a blíž. On na tebe zíral jako na svatý obrázek až do chvíle, než jsi se na něj nalepila svým tělem a on ti dal ruce kousek nad zadek.

Políbila jsi ho a on ti polibek opětoval. Pokračovala jsi přes krk až k jeho klíční kosti, při čemž se neubránil zavzdychání, ale níž už jsi se nedostala, protože Thomas převzal kontrolu. Jednou rukou ti masíroval prso a druhou tě držel za stehno, během toho, co tě natlačil na stěnu.

,,Tommy... C-co se mnou chceš dělat?" zavzdychala jsi.

,,To co chci už dlouho, vlastně od té doby, co jsem tě poprvé uviděl" řekl a ty ses usmála.

,,Když potřebuješ uspokojit, nemusíš to dělat na tajno, abych to nezjistila, stačí požádat" vysvětlila jsi mu a pak se k němu nahnula blíž.

,,T-tom-mmy... P-prosím" zavzdychala jsi mu do ucha a jemně skousla ušní lalůček.

Omlouvám se, že včera nevyšla kapitola, váhala jsem, jestli to publikovat

Budou dnes dvě

Vánoční Kalendář |2021| CzKde žijí příběhy. Začni objevovat