Jak jsme k sobě přišli?

36 4 0
                                    


"tyyyjo uz mi dochazi konzervy pro Snehulku" rekl tomasek smutne jednomu ze svych mnoha cukrovich tatku.
"fakt? ja ti prachy uz nedam" odpovedel.
"break up?"
"coze?-"
"jestli nemas prachy tak rozvod"
"j-j-ja m-mam penize z-z-z-lato! jen m-me nevyhazuj p-p-prosim!"
"pft, dobre teda"
*in tomaskuv daddy's mind*: CO BUDU DELAT AZ ZJISTI ZE UTRATIL VSECHNY MOJE PENIZE?!?!? CO NASE KRYSA?!!?! NEMUZU JI PRIVEST DO STRESU VE STRIDAVE PECI! MUSIM VYDELAT RYCHLE NEJAKE PENIZE! MUSIM ZAVOLAT TOMU GANGU CO DEALUJE S KOCKAMA.

*meanwhile v gangu kotatko*
"potrebujeme novou zasobu kocek" rekl hlavni ucetni Max. "a ja potrebuju novou zasobu antidepresiv" rekla Adel prepocitavajici konzervy s tunakem pro kocky. "musime jit zkontrovikat ty novy zakazniky jestli se dobre staraji o jejich novy kocky." Rekl Rem. "musime najit nove zakazniky, minuly tyden nam ubyl prijem" dodal Max.
"mam soatnou a dobrou zpravu" rekla luci. "ta prvni je spatna - rozbila jsem dvere"
"coze-" rekl Max ale nez stihl dopovedet luci mu skocila do reci.
"ta dobra je ze sjem se slepila vterinovym lepidlem a zase fungujou..... v ramci moznosti"
"aha..?" odpovedela Adel fascinovane.
"zajistila jsem nam 3 nove zakazniky" rekla Natalka kdyz prisla.
"co jsi udelala-?" zeptal se Rem.
"um ale nic, tajemstvi" rekla Natalka a vsem bylo jasne co se delo..

najednou zazvonil telefon

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

najednou zazvonil telefon...
"ja to vezmu" rekla Natalka - expert na privolavani novych klientu.
"dobry den"
"zdravim"
"potrebuju konzervy pro kocky"
"aha, dobre jakou konkretne"
"co ja vim"
"aha.. no tak my vam nejakou dorucime, adresa?"
"asresa je xxxxxx 847, xxxxx"
"dobre dekujeme"
Mame novou objednavku, konzervy pro kocky. Rekla Natalka.
Potom proste zabalili konzervy poslali je tomaskovi, Tomasek vyhodil sveho cukrovehi
tatku a dal se ke gangu kotatek aby mel penize.

pokracovani proste nechce se mi uz psat</3

cups - dojemné příběhy podle skutečné událostiKde žijí příběhy. Začni objevovat