Alina:Moja beba Martine.
Martin:Shhhhhh. Imas novu. Rodices je zivu i zdravu.
Alina:Nije ni krenula da se razvija, a vec je mrtva.-Martinu je skliznula suza koju je odmah obrisao. Podigao je sa poda i poneo ka autu.Nakon cetiri sata je jedva zaspala uz dozu lekova. Njeno srce je bilo slomljeno. Njene grudi su bile bolne. Svaki trenutak pomisli na mrtvu bebu. Bebu koju nije uspela da rodi. Nije krivila Martina, kao sto je mislio da oce. Krivila je sebe sto nije saznala ranije. Krivila je sebe sto nije spasila bebu.
Misleci da i dalje spava otisao je u svoju prostoriju. Svirao je note uz zestoko pice i dim cigare.Suza je krenula niz obraz i brzo je obrisao. Oci su mu bile crvene, a grlo suvise bolno.
Sama pomisao kako je jedva smirio Alinu ga je slamalo.Alina je ustala ogrnuta cebetom i prisla prozoru. Podocnjaci su bili crni, a kosa rascupana. Izgledala je poput duha sa bledim licem. Gledala je sitne kapljice kise kako natapaju okolinu kuce.
Alina:Boze zasto si mi to uradio? Zar sam ti nesto lose pocinila?-Gledala je u tmurno nebo i jedva progovorila od suvog grla.
Ubrzo se sklonila sa prozora i posla da trazi Martina. Srce ga je trebalo u ovom trenutku.
Alina:Martine!-Povikala je koliko je mogla.X:Gospodjo, gospodin nije tu. Otisao je do garaze.-Zabrinuto je pogledala u coveka obucenog u crno-belo odelo.
Alina:Vi ste?
X:Inace bastovan, ali me gospodin zaduzio da vas pricuvam dok se ne vrati.
Alina:A ja sam nesposobna?-Drsko je odgovorila.
X:Siguran sam da me nije zato ostavio ovde.....-Alina je klimnula glavom.
Alina:Znam, oprostite. Mozete li mi pokazati gde je garaza?-Nagovarao je da obuce jaknu, jer je napolju hladno. Bila je u svilenoj pidzami i cebetom preko ramena.Na kraju je odveo po zelji do garaze koja je bila izuzetno ogromna. Iznenadila se kad je videla tri skupocena automobila, jednu limuzinu i motor. Covek je otisao, a ona Martina nije zatekla u garazi.
Alina:Martine!!-Prisla je jednim vratima i zatekla je jos jedna prostorija sa par muskih stvari. Prisla je drugim i ugledala ga za klavirom. Svirao je umerenu melodiju, ali tuznu, depresivnu. Prestao je sa sviranjem i ugasio cigaru. Pogledao je i odmah ustao.
Martin:Otkud ti ovde?-Slegnula je ramenima. Soba joj je bila i suvise lepa, jedino sto joj je smetao duvanski dim.Alina:Kakva je ovo soba?
Martin:Moja. Tu odmaram misli.-Tuzno ga je pogledala i ugledala crvene kapilare.
Alina:Mnogo mi je zao...-Prisla mu je i zagrlila ga. Milovao joj je kosu i ljubio teme.
Martin:Nema za sta da ti bude.
Alina:Nisam je zastitila.
Martin:Malena ti nisi mogla nista da uradis. Ja sam kriv, moj posao je kriv, da nisam toliko bogat nista se od toga ne bi desilo.-Stegla ga je jos vise.Sela je zajedno sa njim i uz njegovu pomoc odsvirala laganu melodiju. Dugo nisu to radili, a po tako prijatnom osecaju rekla bi da je i bebi prijala muzika.
Dan im je prosao u tisini. Raznenili su jedva par reci i Martina je to bolelo. Video je kako joj je tesko, kako uopste ne razmislja o sebi. Ceo dan je provela u dnevnoj sobi gledajuci kroz prozor oluju.
Martin se trudio je da joj skrene paznju, ali samo bi dobio mrki pogled.Martin:Alina znam da ti je tesko, svestan sam toga. Ali imas dete u stomaku, dete koje treba da oseti srecu svoje majke. Moras da mislis na ovu bebu, a i ne mogu da te gledam takvu. Izgleda kao da ces se svakog casa ubiti.-Lezao je preko nje i strogo joj zapovedio. Gledala ga je sa tugom u ocima, a onda napokon shvatila da je u pravu. Nista nece dobiti plakanjem.
Na trenutak se premisljala, a onda ipak odlucila da mu kaze.
Alina:Martine.....
Martin:Reci malena?
Alina:Trebas mi.-Osmehnuo se kutom usne.
Martin:Za sta?-Pravio se lud, a nju je to nerviralo.
Alina:Trebas mi sad, ovde. Molim te.-Istog casa je poceo silovito da je ljubi i skida. Ubrzo je ostala potpuno gola kao i on. Zabijao se duboko i zeljno. Zeleo je ponovo da ispita svaki miliketar njenog tela, a vec ga je znao na pamet.
Alina:Volim te!!-Procvilela je nakon orgazma. Bacio se kraj nje i ubrzo nastavio sa ljubavnom igrom.Alina:Ajde Martine!
Martin:Ljubavi nemoj molim te to da mi radis!!-Gledao je u njegovog prvenca kako lezi na peskiru i ceka da ga neko presvuce. Samija suzdrzava smeh dok ga gleda kako se izvlaci.
Alina:Ljubavi, ja tebi nista ne radim. Ovo je apsolutno normalna stvar.
Martin:A sto ne bi ti to uradila?
Alina:Zato sto me zivo interesuje kako ces ti to uraditi.-Namrstio se i pogleda je u oci. Video je da nju ovo zabavlja, a njemu bi bilo lakse da raskasapi coveka nego da presvuce dete.
Martin:Vidi ja cu ga i okupati i nahraniti, sta god!!Zbunjeno ga je pogleda.
Alina:Kako mislis da ga nahranis kada ga ja jos uvek dojim.-Martin se osmehne kutom usne.
Martin:Pa ja cu mu drzati dojilicu dok on meni ne ruca.-Perverzno se nasmeje. Alina isti cas pocrveni i udari ga u rame.
Alina:Bolesniku!!-Obozavao je kako se uvek postidi. Zeleo je takvu pored sebe zauvek.
Alina:Ceka te dete. Ne cerekaj se vec ga presvuci, ojesce se!
Martin:Alina!!-Povisi ton pokusajuci da joj da do znanja da ne zeli to da radi.
Alina:Rekao si da bi sve uradio za nasu ljubav, izvoli sad.
Martin:Odjednom mi se povlace te reci.-Prosapuce misleci da ga Samija nije cula.
Alina:Sta si rekao?-Pravi se luda.
Martin:Kazem kako cu ga ja mozda povrediti. Opet sam ja grub lepotice, a ti to vrlo dobro znas.-To je bilo tacno ali Alina nije odustala od svoje borbe. Vrlo je dobro znala da on ima neznost u sebi koju pruza samo njoj i njihovom sinu.
Alina:Ja sam sigurna da neces, uostalom ti si jak i mocices bolje da mu zategnes pelene.
Martin:A ja sam siguran da i ti imas dovoljno snage za to.-Pogleda je vec uveliko iznerviran, a ona se nasmeje. Odustala je od svog cilja jer je videla u njemu da je preterala.
Uhvatila ga je za obraze i strasno poljubila. Svoje krupne sake je spustio na njen struk i prikovao je uz sebe koliko god je to mogao.
Martin:Volim te zenice moja.
Alina:I ja tebe ljubavi.-Oboje su se nasmejali i dalje stisnuti jedno uz drugo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Slepa ljubav《✔》
DiversosNekad je zivot suvise surov, a ujedino lep. Nekad ljudi nisu svesni koliko imaju. Neki ljudi nisu svesni koliko su ispred drugih. Martin Vuckovic, decak koji ne zna sta je plavo, crveno ili zuto. Decak koji ne zna kako izgleda zalazak ili koja je o...