2.35 Öteki Yarım✾

242 31 94
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 08.12.2021 (00:05)

Bölüm Şarkısı: The Weeknd - Call Out My Name

İyi Okumalar!

Saevthas Krallığı - Khahra

Kaveh

Aynanın karşısında kendime bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynanın karşısında kendime bakıyordum.Festival için özenli giyinmem  önemliydi. Kül Tanrıçası ve Fırtına Tanrısı buluşuyordu. Bu kutsal  buluşma büyük bir coşkuyla kutlanacaktı. Herkes en yeni kıyafetlerini  giyecek, en özenli halleriyle olacaktı. Ağızlardan asla hakaret  çıkmayacak, güzel sözlerle kalpler kazanılacaktı. Sokaklar temiz  olacaktı zira Tanrıça'nın ve Tanrı'nın heykelleri gezdirilecekti. Kirli  sokaklar asla kutsanmazdı. Onların buluşması saflığı temsil ediyordu.  Masum duyguların insan kalplerinde yeşermesi için buluşuyorlardı. Onlara  inananların günahlarından arınması içindi. Bizlerse onların bu  isteklerine uyacaktık. Günahlarımızdan arınacak, kalplerimiz  temizlenecekti. Şanslı olursak bir daha eski hatalarımızı yapmayacaktık.  Tabii bu kimi insanlar için mümkün değildi.

Kan Tanrıçası ve Gazap Tanrısı'nın buluşmasında insanlar bu kadar  rahat olmuyordu. Büyük bir ciddiyetle törenler gerçekleştirilirdi sonra  eğlenceye geçilirdi. Bunda ise daha rahatlardı, daha neşelilerdi. Bunun  sebebini anlamak zor değildi. Kan Tanrıçası'nın sertliği, Gazap  Tanrısı'nın keskinliği neden oluyordu. İnsanlar onları seviyordu  sevmesine ama duydukları korku da inkar edilemez bir gerçekti. Kül  Tanrıçası'nın anaçlığı veya Fırtına Tanrısı'nın babacanlığını  taşımıyorlardı. Gerçi Kan Tanrıçası ve Gazap Tanrısı da bizlere korkuyla  tapın diyen yaratıcılar değillerdi. İstekleri mutlak saygıydı. Korku,  bu inançta yoktu.

Kapım açıldı, içeri Dijan girdi. Turuncu bir üstle etek takımı  giymişti. Omuzlarındaki pullu işlemeler eteğinde de vardı. Belinde ince  altın zincir bulunuyordu. Boynundaki gerdanlık eteği gibi çiçeklerden  oluşuyordu. Kolları bileziklerle doluydu. Küpeleri halkaydı ve burnunda  da minik bir halka vardı. Saçlarını toplamıştı. Sürmeli gözleri benim  üzerimdeydi. Ceketimi düzeltip gülümsedi.  Yumuşak bir sesle "Benimle  uyumlu giyinmene sevindim. İkimizin kıyafetinde de aynı işlemeler  olmasını istedim. Böylece kimse bizim sarsılacağımızı düşünemeyecek."  dedi.

Kaşlarımı hafif kaldırmıştım. Kimse diyerek Tamerin'e taş atıyordu.  Böyle küçük oyunlara ne gerek vardı?"Bilirsin, koyu giyinmeyi severim.  İşlemelerinde göze çarpmaması için soluk olmasını söyledim. Sen aynı  işlemelerle giyindiğimi düşünsen de bu fazla gözükmeyecek." dedim.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin