davetiye

162 12 2
                                    

belki de cidden uzun bir sure sonra hava kis ayina gore bu kadar sicak hemde noele yaklasirken, evde giricegim bir yil daha aman ne iyi, sakura ve kizim beni terk edeli belki de 4 yil oldu gerci terk etmesi gerektigini ben soylemistim ve o nedenini cok iyi biliyordu. umrumda olan sakura degil, sarada. bu noel onu almak istiyorum ama o kadin buna izin vermiyor. neden bu kadar bencil? her seyin sebebini cok iyi biliyor oysaki, beni nasil suclayabilir ki?
bir goz atmak icin perdeyi iki parmak kadar araladim ve hinatayi gordum posta kutularina zarf koyuyordu sira benimkisine gelince biraz durdu, eve bakti zarfa bakti. ve birakmadan devam etti. tanrim saka mi bu? neden herkes bu kadar anlayissiz cok merak ediyorum. fark etmemis gibi disari ciktim ayak sesimden irkilen hinata bana bir bakis atti.
"ah gunaydin sasuke.. bende tam zarflari dagiti-"
"naruto bu is icin fazla mesgul galiba ha? yoksa sevgili karisini yormazdi herhalde degil mi?"
"ahah..hayir, bu sadece benim fikrim ve yapmak istedigim bir is.."
yapmacik kadin.
"uh yazani cidden merak ettim bak simdi" 
posta kutuma yoneldim, tepkisini merak ediyordum,
"ah aslinda bu yonden baslamistim yani tam sana koyucaktim ki sen geldin.."
"oh anliyorum, yoksa tatli uzumaki hinatamiz beni es gecmezdi degil mi?"
"ah.. ne munasebet.."
"guzel. iyi gunler hinata."
onu bogmak istiyorum.

noeli bizle kutlayin en guzel yili siz gecirin!
-Uzumaki Naruto
-Uzumaki Boruto
kimler olucak bilmiyorum ama bu sacma partiye sirf naruto icin bile giderim.

dark lover / sasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin