Κεφάλαιο 38

114 5 22
                                    

Elian pov
Εφόσον έφυγα από το σπίτι μου μαζί με την κοπέλα μου, γιατι τα νεύρα μου δεν ήταν καλά με την αδερφή μου και τους παπάρες φίλους μου. Πραγματικά δεν ξέρω τι στα κομμάτια έχει πάθει η αδερφή μου, ναι ξέρω ότι δεν εμπιστεύεται εύκολα ξένους λόγο όσα έχουμε περάσει με τον πατέρα μας, αλλά αυτό που έγινε σήμερα  έχει ξεπεράσει το όριο. Ανησυχώ τόσο πολύ, ενώ οδηγούσα το αυτοκίνητο της Irene μου εκείνη έβλεπε πόσο σκεπτικός ήμουν μιας και δεν μιλούσαμε. Έτσι φτάσαμε στο εστιατόριο που συχναζουμε για να φάμε και να διασκεδάσουμε λίγο, όταν μπήκαμε μέσα και παραγγείλαμε, εγώ για  ακόμα μια φορά καθόμουν σιωπηλός.

Irene: Τι σκέφτεσαι; Τι σε απασχολεί αγάπη μου;
Elian: Απλά με απασχολεί τόσο πολύ η αδερφή μου, τι έπαθε ξαφνικά με τους φίλους μου;
Irene: Χαχα είσαι γλυκούλης!
Elian: Χαίρομαι που σε κάνω και γελάς μωρό μου, όμως το εννοώ.
Irene: Ναι ξέρω ότι το εννοείς και ανησυχείς,όμως δεν πρέπει.
Elian: Σου είπε έτσι;
Irene: Ναι μου είπε τι έγινε, όμως καλύτερα να στα πει η ίδια, δεν είναι τίποτα σοβαρό οπότε μην ανησυχείς. (Ο σερβιτόρος μας τοποθέτησε τα πιάτα μπροστά μας και ανοιξε το κόκκινο κρασί και έφυγε).
Elian: Ξέρεις αν έγινε κάτι με έναν από τους δύο φίλους μου;
Irene: Όχι σε αυτό που σε πάει το πονηρό μυαλό σου. Μην ανησυχείς με αυτό, όμως θα σου πω ένα πράγμα για να ηρεμήσεις. Ο Christian ο φίλος σου πραγματικά είναι ειλικρινής και καλό παιδί σε σχέση με τον David.
Elian: Τι σχέση έχει τώρα αυτός ο μπασταρδος στην συζήτηση μας;
Irene: Ηρέμησε, απλά έκανα μια σύγκριση, αλήθεια ο Christian πως σου φαίνεται εσένα; Θέλω να πω, πώς είναι σαν άνθρωπος μιας και εσύ τον ξέρεις καλύτερα από τον καθένα. 
Elian: Φυσικά είναι ο καλύτερος μου φίλος, όσο και ο Ethan. Είναι λίγο πεισματάρης και δεν του αρέσει να γινεται βάρος στους γύρω του κάτι που έχει και η αδερφή μου. Έχει μια αδύναμη καρδιά μιας και προσπαθεί να τους βοηθήσει όλους, ενώ ταυτόχρονα όταν νοιάζεται για αυτούς που αγαπάει γίνεται υπερπροστατευτικος και πολύ ειλικρινής. Αλλά έχει και αυτός τα κακα του χούγια. Αν πληγωθεί αλλάζει τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα μέχρι να ξεθυμανει.
Irene: Μαλιστα, κατάλαβα πολλά τώρα, μην ανησυχείς ο Christian νοιάζεται αρκετά για την αδερφή του φίλου του. Οπότε η αδερφή σου είναι σε καλά χέρια, μπορώ να πω χάρις τον αδερφό της. (Τον κοίταξα με αγάπη και γλυκύτητα για να τον ηρεμήσω).
Elian: Εφόσον σου μίλησε και χάρις εμένα είναι σε καλά χέρια ας φαμε.
Irene: Ξέρω ότι θα ανησυχείς ώσπου να σου μιλήσει, ξέρεις ότι θα το κάνει. Πάντα σου μιλάει.
Elian: Πίστεψε με δεν το κανει πάντα.
Irene: Όλοι έχουμε τα μυστικά μας μωρό μου.
Elian: Ναι φυσικά. (Είπα ξερά και άρχισα να τρώω).

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang