Άτιτλο κεφάλαιο 7

63 13 10
                                    

         Οκτώβριος 2010 Καμορσία,

   Τη γαλήνη και την ομορφιά ενός τόπου όπως η Καμορσία δεν φτάνει να την παρατηρήσεις μια φορά, ούτε πέντε λεπτά  είναι αρκετά για να την θαυμάσεις. «Ένας βράχος στα βουνά συλλογιέται μοναχός του. Ένα ρυάκι, που περνά κάτι τραγουδάει εμπρός του. Μία ανεμώνη, που ανθεί εις τον βράχο στηριγμένη, να νοήσει προσπαθεί το τραγούδι τι σημαίνει » έφερνε στο νου της απ' έξω το λατρεμένο της ποίημα και κάπου-κάπου απαγγέλοντας το με το να βλέπει και να διαβάζει τους στίχους μέσα στο τετράδιο  η Μίρκα.

Με αβρότητα, θαυμασμό και αγάπη πλημμυρισμένη για το τοπίο άφησε το βλέμμα της να πλανηθεί στην πανοραμική θέα των καταπράσινων λιβαδιών έξω από την Καμορσία. Κρατούσε στα χέρια της μια ποικιλία λουλουδιών αποτελούμενη από ίριδες, κυκλάμινα, ανεμώνες, μαργαρίτες, παπαρούνες και πολλά άλλα. Μάζευε διάφορα λουλούδια από τους κάμπους, τα λιβάδια και όπου έβρισκε προκειμένου να τα χαρίσει στη μητέρα της, ή ακόμα και για να τοποθετηθούν στα βάζα εξωραΐζοντας την εικόνα της οικογενειακής επιχείρησης των δικών της.

« Μανούλα κοίτα τι σου έφερα. Κυκλάμινα, ανεμώνες και όποιο άλλο λουλούδι ικανό να σου ομορφύνει την εικόνα του resort » ανακοίνωνε η Μίρκα μόλις έφτανε στην είσοδο του ξενοδοχείου.

Συνήθως επέλεγε για το καθημερινό της ντύσιμο ένα  μίντι φόρεμα σε άσπρο, φλοράλ, ροζ ή κοραλλί χρώμα και είχε στερεωμένο ένα καπέλο με φιόγκο στο κεφάλι της. Η μαμά της και όσοι πελάτες  έτυχε να βρίσκονται εκείνη την ώρα στο χολ ένιωθαν πως μόλις η Μίρκα έκανε την εμφάνιση της στην είσοδο του χώρου, φωτιζόταν όλο το εσωτερικό. Τόσο λαμπερό και ακτινοβόλο το φως της ομορφιάς της εφηβικής της αγνότητας και καλοσύνης.

« Σε ευχαριστώ αγάπη μου, βάλ'τα στο βάζο το καινούριο εκεί πέρα παρακαλώ» της υποδείκνυε η μαμά της.

  Η Μίρκα ήταν το παιδί μιας εύπορης οικογένειας που ζούσε σε αυτή τη περιοχή. Ο πατέρας της δημοτικός σύμβουλος και εξέχων μέλος της τοπικής κοινωνίας, ενώ η μητέρα της νοίκιαζε δωμάτια σε ένα πολυτελές-κλασσικής αρχιτεκτονικής resort χτισμένο με πέτρα και τούβλα στους στενούς πλακόστρωτους δρόμους στο ιστορικό τμήμα-σημείο της πόλης. Είχε πρόσβαση στο κέντρο της πόλης, στην αγορά, σε μουσεία και θέατρα ενώ διευκόλυνε τη μετάβαση στην παραλία για τους τουρίστες και τους ντόπιους. Το ξενοδοχείο της μητέρας της ήταν οικογενειακή επιχείρηση, αλλά λόγω του αλτρουιστικού χαρακτήρα τους έδιναν ευκαιρία σε άτομα εκτός του ευρύτερου κύκλου τους για εργασία.

Πρεμιέρα για νέα ζωή    #TYS2023    #M'HXmas2023     #TDASG2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora