1.rész

115 6 0
                                    

[Talán egyszer észre veszed, hogy szeretlek?]...

Kirishima szemszöge

Reggel madár csicsergésre ébredtem. Fejemet fogva éreztem, hogy pörög velem a világ. Fáradságtól kopogó szemem kinyitván, sétáltam a konyhába. Deku konyhapultot döntve, fejét fogva iszogatja kávéját, közbe Todoroki apró csókokat hint nyakára. Szokásosan egy "Jó reggeltel" köszöntem. 

-Deku: Jó reggelt Kirishima! A szokásosnál is rosszabbúl nézel ki. Baj van?

-Kirishima: Neked is Midorya. Köszi aranyos vagy. -fintorral az arcomon mondtam- Megvagyok. Nincs semmi bajom.

Amint kiöntöttem kávémat, leültem a kanapéra majd a semmibe merengtem. Egy ismerős hang megcsapta a fülem. Bakugou volt az. (Mí meglepő iga? ímj.) Csoszogva, haját túrva, morcos tekintettel nézett mindenkire. Érdekes amikor rám nézett egy pici mosoly volt az arcán. Megcsinálta a kávéját, majd mellém ült. Szeppent arcal ránéztem, mert kezét combomra helyezte.

-Bakugou: Mivan furahajú? Nem tetszik valami?

Alig megszólalva, bólógattam hogy nincs semmi baj. Majd kortyolgattam tovább a kávém. 

-Timeskip-

Padba ülve, gondolkoztam a reggeli történteken..Miért csinálja ezt? Miért húzza az agyam? Nem is szeret!..Gondolataimból Mina ugrasztott ki.

-Mina: Kirishima, baj van?

-Kirishima: Nincs semmi. -vakartam meg a fejem-

Kicsengettek. Végre vége a sulinak. Koliba tartva összefutottam Dekuval meg Todorokival. Ahhh olyan aranyosak..Én meg Bakugou miért nem tudunk ilyenek lenni?...HOGY MI? MIRŐL BESZÉLEK? JÉZUSOM..Bakugou sosem fog engem szeretni..Gondolkodásomból Deku pírral tele arca ugrasztott ki.

-Deku: Kirishima, ne tagadd. Látjuk hogy baj van..Mondjad!

-Kirishima: Semmi Deku tényleg..Csak túl sok a gondolat..

-Deku: Bakugou igaz?..Hidd el ha rajtam és Todoroki-kunon múlik akkor igenis lesz köztetek valami!

-Kirishima: Deku erre nincs semmi szü..

Amint kimondtam volna a "szükség" szót eltűntek. Mentem tovább a koli felé, majd...





Sziasztoook! Ez lenne az első rész :3 Remélem tetszeni fog nektek D: Elnézést ha van benne hiba..Összvisz hajnali 3kor kezdtem el ezt az egészet D:


Te és ÉnWhere stories live. Discover now