Baş ağrısıyla kalktım.
"Ne oldu bana "dedim başımı tutarak.Arkamdan fazlasıyla büyük bir kahkaha duydum .Bu Edisti.
"Sen neye gülüyorsun öyle ?Burada canım acıyor"dedim.
" O çocuğun önünde ne diye duruyorsun ki ! olacağı buydu"dedi gülerek.Cidden niye kenara çekilmediysem?
"Bari yanımdayken gülme "dedim.
"Şuna bak hala gülüyor,çok mu komikti ?"dedim.Başını salladı.
"Sinirimi bozuyorsun gülme Edis"dedim.Yaklaşık 1 dakika tatlı kavgalar ettik.Burada olduğunu unuttuğum hemşire de"Çok tatlı bir çiftsiniz"dedi.Edis konuşmama izin vermeden hızlı cevapla
"Hayır"dedi.Kalbim kırılmıştı.Nedense?
"Üzgünüm pot kırdım"dedi hemşire.
"Sorun değil,zaten Almila benim tipim değil"dedi.Sinirlendim.Bu da ne demek şimdi.
"Doğru ben kimseyle yatmadığım ve açık saçık giyinmediğim için...Bende her gece kızlarla yatanlara meraklı değilim!"dedim.Ama etseydi kabul edebilirdim.Çocuk yakışıklı ama...
"Ondan peşimdesin zaten!"dedi sırıtarak.
"Seninle tartışmayacağım "dedim.Hemşire araya girdi
"Evet,sabaha bir şeyin kalmaz Almilacım"dedi.Teşekkür edip çıktık.
Edis arkasına dönmüş gidiyordu.Kolundan tutup geri çevirdim.Kol kasları vardı.Her neyse...
"Heyy beni eve bırakmıycak mısın"dedim.
"Sebep?"dedi.Başımı gösterdim.
"Ben demedim sana maçın ortasına gir 2 metre boyundaki çocuğun karşısında öylece dur kafana basket topu ye diye "dedi hızlı bir şekilde.
"Tamam benim suçum ,ama bana güldün"dedim.
"Tamam atla seni çekemiycem"dedi.Arabası son model ve siyahtı.
"Evin nerede"diye sordu.Annemin eve gittiğimde bana kızacağını biliyordum.Bu yüzden
"Sen nereye gidiyorsun"dedim.
"Niye sende mi geleceksin?"dedi.
"Evet"dedim annem kızacaktı nasıl olsa,onunla vakit geçirmek istedim.
"Senin takıldığın yerler gibi değil prenses"dedi.Prenses mi ? Sebepsiz karnımda kelbekler uçuştuğunu hissettim.Aklıma bar falan kötü yerler geliyordu ama kabul ettim.
Beni indirdi ve bir barın önünde durduk.Bunun kötü bir fikir olduğunu bilsemde onu takip ettim.Sola döndüm içerisi sigara ,ter kokuyordu .
.İçki içen pis adamlar kahkaha atıyordu ve yanlarında açık saçık kızlar vardı.İstemeyerek oraya girmiştim ki Edis kolumdan tuttu
"Nereye gidiyorsun ?"dedi.Beni sağ tarafa kolumdan tutarak çekti.Anlaşılan yanlış tarafa gitmişim.Merdivenden aşağı indik ve karşıda led tabelada
"İBO'NUN BİLARDO SALONU"yazıyordu.
Gülmemek için kendimi tutamadım.
Edis"İsme takılma,güzel yerdir"dedi.Aşağı indik herkes bize baktı sonra oyunlarına döndüler.Burası daha sakindi bilardo oynamayı bilmediğim için Edis'i izledim.
Öyle odaklıydı ki ve çok çekici gözüküyordu VE KARİZMATİK! .Bu görüntüyü kaçıramazdım bu yüzden kağıt kalem çıkardım ve karakalemle onu çizmeye başladım.Resme bir yeteneğim olduğunu söylüyorlardı.
Odaklı olduğu için onu çizdiğimi fark etmedi.Resmi bitirdim ve tuvalete gitmem gerektiğini anladım.Edis'e soracaktım ama o kadar odaklıydı ki yukarı çıkıp kendim bulacaktım.
Tuvalet olan bir yer bulamadım bu yüzden diğer tarafa gittim.Ne yazık ki...Herkes yiyecekmiş gibi bakıyordu.Bir adam geldi ve
"Buyur güzelim"dedi beni süzerek.Başta emin olamasamda
"Acaba tuvalet nerede?"diye sordum.
Zor durumdaydım napıyım.Adam kolumdan tuttu ve yukarı çıkardı.Bir kapı vardı herhalde tuvalet.
Kapıyı açtım ve içeri girdim ama çift kişilik büyük yatak olan pis bir odaydı.
Olayı çakmıştım ama arkamdan kilit sesi duydum .Hızlıca döndüm adam bana doğru yürüyordu.Beni kandırdı,bana zarar verecekti .Korkudan altıma bile yapabilirim.
"Benden uzak dur seni koca pislik"dedim.
"Ne sandın harbiden seni tuvalete götüreceğimi mi?"dedi.Ne yazık ki evet öyle sandım.Duvarın kenarında bir beyzbol sopası fark ettim.Elime aldım.Acaba bu sopa burda ne arıyordu.
Her neyse...Adama vurmaya çalıştım ama korkudan elimin içi ter olduğundan kayıyordu, isabet etmiyordu yanağımdan ter aktığını hissediyordum ve ağladığımı da.3.vuruşta TAM İSABET ! .
Adamın burnu kanıyordu.Burnunu tuttu ve "AHH !BUNU ÖDEYECEKSİN. "dedi.Bir daha savurdum ama sopayı aldığı gibi yere fırlattı .Yaklaşıyordu.Artık ümidim kesilmişti.
Birisi bağırıyordu.Ses gittikçe yaklaşıyordu."ALMilAA !!" YESS BBEE!!! Bu Edis 'in sesi...."Sen şimdi görürsün seni Ahmak heriff !!!"
VOTE UNUTMAYIN :***