773 55 6
                                    

Ishte zgjuar dhe po behej gati per ne pune. Veshi xhnise te zeza sportive,kemishen e bardh,atletet dhe shkoi ne kuzhin hapi frigoriferin dhe mori dicka per te ngren.
Mire mengjes pse u zgjove kaq shpejt-i tha Eliana
Miremengjes Ana,me duhet te jem ne oren 6 tek puna. Ti pse u zgjove-e pyeti Amelia
Me pihej uj. Dmth tani qe ne oren 6 do zgjohesh gjithmon?-i tha Eliana dhe mori piu nje got me uj
Pervec rasteve kur do jem ne shkoll-ja ktheu Amelia pa oren dhe u ngrit-ika une shihemi ne dark-i tha dhe doli jashte,hipi ne taxi dhe u nis.

U fut ne shtepi dhe pa qe ishte shume zhurm dhe Z.Roberti po bertiste. U fut ne kuzhin dhe pa qe aty ishin te tere edhe Emmy gjithashtu.
Cfare po ndodh-pyeti Eliana
Djalit te zotris i kan ngritur kurth-i tha Emmy dhe Amelia u cudit
Ti kur erdhe?-e pyeti prap Amelia
Po bej nja 10 min-tha Emmy dhe degjuan disa zhurma te tjera.

Klaraa-bertita fort
Po zotri-tha ajo
Ne zyre tani cakto nje nga te vjetrat te pastroj rremujen-i thash dhe shkova ne zyr dhe po shikoja me nerva disa dokumente. Djalit tim i kishin ngritur kurth dhe perpak sa nuk e kishin vrar. Dua te them ai eshte i perfshir ne mafia por nuk eshte se eshte shume i rendesishem.
Zotri-degjova Klaren te thonte dhe ia bera me shenj te futet brenda.
Dua qe ate vajzen e re Amelia ta caktosh te pastroj vetem katin tim kurse ate tjetren cfare te duash ti-i thash dhe nuk e di pse por Amelia me krijoi nje besim qe se pata me vajzen tjeter.
Ne rregull zotri-u pergjigj

Neser do te vi djali im dhe dua qe dhoma te jete gati dhe sdua asnje gabim-i thash dhe ajo tundi koken.
Per Amelia zotri mund ti jap detyr tjeter pervec kesaj? Psh te ndihmoj ne sherbimin e vakteve-me pyeti perseri
Po ama vec ne tavolinen kryesore. Kaq kisha mund te largohesh-i thash dhe ajo u largua kurse une fillova te lexoja e te mendoja per kurthin e telashet qe djali im sjell sa her.

Sapo Klara u fut brenda na ndau direkt detyrat dhe une kisha katin e tret ku ate vetem 4 dhoma ishin ku nga ato dhoma vetem 2 ishin aktive zyra dhe dhoma e gjumit te zotris. Me duhet te ndihmoj ne sherbimin e vakteve ne tavolinen kryesore dhe per momentin e vetmja pun qe kam eshte te bej gati dhomen e djalit te zotris.
Atehere,do te nderrosh carcafet,do te fshish pluhrat,do pastrosh komplet banjon dhe nuk do lesh asnje papasterti. Keto jan mjetet,pune te mbare-m tha Klara fhe une e kisha degjuar me vemendje
Klara,Amelia e kerkon zotria-tha njera nga vajzat qe hyri ne dhome
Ne rregull mund te shkosh dhe me von eja fillo punen-tha Klara dhe iku kurse une shkova tek zyra e zotris

Futu-degjova nje ze qe me tha pasi trokita dhe u futa brenda.
Me kishit kerkuar zotri-i thash dhe ai ngriti koken dhe me pa
Po po shikoja orarin e shkolles tende dhe mesa pash neser fillon shkoll-me tha dhe un u cudita se nga i kishte gjetur tere keto informacione
Po neser filloj-ja ktheva
Epo atehere ne keto orare qe ke mesimin je e justifukuar qe keshtu je e lire qe ne ate orar qe ke mesimin ta lesh punen-me tha dhe une buzeqesha
Nuk ka asnje problem apo jo?-i thash e lumtur
Perderisa ti nuk nuk ke bere apo do te besh nje gabim jemi shume ne rregull. Ska asnje problem-me tha
Ne rregull-ia ktheva dhe dola jashte.

Shkolla kishte filluar dhe mesimi kishte mbaruar isha duke shkuar per ne pune dhe isha tmerresisht e lodhur. Me flihej gjume jashtemase shume. Isha marr me shum pun mbremjen e dieshme saq kur shkova ne shtepi rash ne gjume direkt. Pershendeta rojen te dera dhe u futa brenda.
Hey emmy-i fola dhe ma beri me dorw
Si kaloi shkolla?-me pyeti
Aman tmerr si ferr-ju pergjigja dhe ajo qeshi
Kemi mysafir sot dhe ti duhet te ngjitesh siper pasi ke per te rregulluar dhomen e zotris-me tha dhe shfryva

U nisa-i thash dhe mora mjetet dhe u nisa per ne katin e trete. Po kaloja afer deres se zyres se zotris dhe zemra ime gati sa su ndal kur degjoi zerin e tij. Afrova syrin tek vrima e celsit per te vertetuar qe nuk ishte ai dhe per dreq ishte ai,ai. Po degjoja me kujdes deri ne momentin qe ata than per tu larguar me zuri paniku dhe fillova te ikja me shpejtesi por sapo dera u hap u futa ne dhomen e par qe me doli para. Mbylla deren me celes dhe ne momentin qe u ktheva perballe kisha nje djale.
Aaa...

Po qendroja ne dush pa e vene re se uji ishte ftohur dhe ishte akull. Isha sulmuar nga disa armiq te babait tim dhe sot isha ne shtepin e tij. Me te vertet nuk isha i perfshir aq sa duhej ne mafia por perseri nuk isha adoleshent qe ai te sillej ashtu me mua. Kisha nje dhimbje koke te pa pare qe e dija se nga me vinte por perseru sduhej te jepja veten ne sy te babait tim. Dola nga dushi,mbeshtolla nje peshqir ne bel dhe dola jashte. Hapa dollapin do nxora nje kostum sportiv kur papritur dera u hap. Sa do te flisja u ktheva dhe pashe qe ishte nje vajz dhe qe e mbylli deren me celes. Ju afrova nga pas me kujdes dhe po qendroja ashtu derisa u kthye dhe pash qe u tremb pasi bertiti.

Aaa-filloi te bertiste por nuk e kuptova pasi ajo kafshoi doren.
Cfare je duke bere?-e pyeta dhe po shikoja me vemndje fytyren e saj dhe ula syt poshte te cilet su ngriten me lart pasi nga perplasja me mua kemisha ishte lagur dhe recipetat e saj te zeza ishin bere te dukshme. Kishte alamet trupi.
Me trembe-mu pergjigj duke me sjell ne vete dhe e pash ne sy,i kishte nje kafe te bukur te perzier me ngjyr tw zez-ne fakt ti cfare do ketu? Kjo eshte dhoma e djalit te zotris-tha dhe un ngrita njeren vetull i cuditur qe si ka mundesi qe kjo nuk me njeh.
Edhe pastaj?-i thash duke qeshur dhe me te vertet isha i cuditur qe nuk me njihte.
Do me hapesh mua probleme mor djal-me tha dhe shkoi afer deres perseri dhe po degjonte me kujdes. Ju afrova dhe une e po degjoja si ajo.
Po ti cfare ke?-pershperita une dhe pash qe i erdhi per te qeshur por ndaloi dhe se di pse por doja ta shikoja te qeshuren e saj
Nuk di si te ta shpjegoj por aty jasht jan disa njerez nga e shkuara ime qe nqs me shohin une marr fund-tha me nje buzeqeshje te trisht edhe isha kurioz te dija me shume.

Po levizte sa andej kendej dhe ne fakt eshte aq e hutuar sa akoma se ka ven re qe une jam me peshqir dhe ajo e lagur para tek gjokset.
Ufff-tha dhe nxori telèfonin e filloi te flas.
Emmy iken ata mysafiret-e degjova te thonte
Shyqyr edhe une tani po zbres-tha perseri dhe mbylli telefonin.
Ashtu do dalesh e pyeta un duke ngritur njerin cep te buzes dhe ajo me ne fund u kthjellua. Pa veten dhe me pas mua ku u skuq me shume se nje domate
Dreq-tha dhe u kthye me kurriz shkoi hapi nje sirtar nxori tharesen e flokve,e ndezi dhe filloi te thante kemishen para.
Me pelqen metoda jote-i thash duke qeshur
Qepe budalla ben mire te vishesh dhe te dalesh jashte per ndryshe me hap probleme-tha dhe pasi vendosi tharsen ne vendin e saj shkoi e hapi deren.
Kur te vi ne dhome here tjeter mos te jesh ketu-me tha kercenueshem dhe rrept e mbylli deren. Po me vinte cudi se si nuk me njihte por gjithsesi u vesha dhe zbrita poshte pasi dreka ishte shtruar.

U ula ne tavolin dhe pas meje babai im.
Si te shkoi udhetimi me pyeti dhe une rrotullova syt.
Shume mire shkoi-ja ktheva dhe pash qe mes sherbetoreve ishte dhe vajza qe takova e cila po me shikonte e habitur.
Amelia vendose kete ne tavolin-degjova Klaren ti thonte dhe emri saj qenka Amelia
Me degjo bir,kam folur me maman tende dhe kemi menduar qe eshte me e mira ta marresh ti ne dore biznesin tim-me tha babi dhe une degjova nje zhurm tjeter ne tavolin dhe ktheva koken e pashe qe ishte Amelia.
Me..fa..lni..-tha me zerin e dobet dhe une qesha lehte
Nuk ka asnje problem-ia ktheu babai im dhe ajo u largua,paska te pasme te bukura gjithashtu.
Atehere i kthehemi temes ton-me tha bbabi dhe fillova ta degjoja me vemendje.

Haiii

And

Baiii
Shihemi mwahh❣❤💚

Prekjet E Tua Nen Driten E HenesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora