<Kraj>

1K 29 1
                                    

Svoje krupne sake je spustio na njen struk i prikovao je uz sebe koliko god je to mogao.
Martin:Volim te zenice moja.
Alina:I ja tebe ljubavi.-Oboje su se nasmejali i dalje stisnuti jedno uz drugo.

MartinPOV
Prizor koji gledam je onaj o kojem sam sanjao. O trenutka kada sam upoznao ridjokosu devojcicu do danas. Moja ljubav je na pocetku naseg poznanstva bila slepa. Za mene veoma teska. Kad ste svesni da ne mozete da vidite vasu voljenu osobu pomislite kako ste bespotrebni na ovom svetu.
Alina je divna majka, a jos divnija supruga. Danju provodimo sto vise vremena napolju sa Vukom, a noci su nam vrele. Zelim da joj napravim jos mnogo dece i hocu.

Povremeno se setim ruznih uspomena, ali znam da su sve u proslosti. Znam da imam dve osobe u svom zivotu koje trebam cuvati od zla za koje ne znaju. Moram ih cuvati da ne osete bol na svojim ledjima. Bol koji sam ja osecao pre par godina.

Prsla mi je sa Vukom u rukama. Nosila je moju belu kosulju koja joj je bila malo ispod zadnjice.
Alina:Tata dosli smo da vidimo kako napreduje posao?-Odlozio sam olovku sa strane i ispruzio ruke kako bih uzeo Vuka.
Martin:Za sada veoma dobro.-Privukao sam je u svoje krilo i cvrsto zagrlio.
Alina:Trebam nesto da ti kazem.-Pogledala me pravo u oci. Bojao sam se sta ce reci, jer obicno nije ovako ozbiljna.
Martin:Da cujem.
Alina:Moze se reci da sam malo trudna.-Sa osmehom je rekla. Osecao sam kako mi krv usporava u venama.
Martin:Trudna?!-Klimnula je glavom. Odmah sam je poceo ljubiti po vratu i usnama.
Martin:Cujes li lave moj, dobices drustvo.-Stavio je prste u usta i naslonio glavu na njegova prsa.
Alina:Obozavam kad ti spava u zagrljaju.-Nezno je prosaputala.
Martin:Ja jos vise volim kad ste oboje u njemu.-Osmehnula se siroko.

Mogu reci da je ovo osmeh kojeg cu biti zeljan do kraja zivota. Osmeh za koji se vredi boriti.

PisacPOV
Njihova prica je pocela onog dana kad je Alina krocila u njegov zivot. Od tog dana oboje zude jedno za drugim, a ljubomorno cuvaju tu cinjenicu za sebe. Vuk je njihovo zrno. Zrno ljubavi i srece. Dete koje je preslikano na oca. Jednog dana, za par godina, preuzece ocev posao i dospeti do samog vrha.




Kraj

Ne mogu reci da mi je drago sto je prica zavrsena, ali sam izuzetno srecna sto sam za tako kratko vreme vec objavila dve price. Verovali ili ne, ali nisam ocekivala da cu imati ovoliko pregleda i podrske. Hvala svima koji su mi dali podrsku, znaci mi mnogo.

Nova prica je vec na profilu. ,,Izdajnica njegovog srca". Mnogo vas volim!!❤❤❤





Slepa ljubav《✔》Donde viven las historias. Descúbrelo ahora