Poyraz ve oğlu Olcay, görünüşe göre baştan hayatlarını başlamak için bir yol olarak, Mortville, Oregon, sakin, huzurlu bir toplum Soğuk Nehri'nden hareket. Ben Gençler herkesin babası, arkadaşları ve eski karısı da dahil olmak üzere, ona onun bütün hayatı korkunç olmuştur ki onu hatırlatıyor kadar Soğuk Nehri terk başlangıçta üzücü. Daha sonra arabasına ile "Şimdi Soğuk River Leaving" işareti üzerine eleştiri, bırakın. Onların yeni evinde gelmeden önce, Genç bir balon ile kaldırımda bir kız paten görür. Onun Sapan Çekim ile çıkar ve o gider gibi ona gülüyor. Ben ve Gençler yeni evinde gelmesi ve dakika sonra, onlarca kadın hepsi tarih Ben isteyen, kendi ön bahçesinde sıraya. Genç ilk eski kocasını arayarak hem kalıntıları ve ona o ve ben onların tarihini yaşıyorsanız restoran söyler, ve kapı zili yeniden kablolama ile ikinci volt elektrik: O tarihlerde ikisi alır. Bu arada, Big Ben o kötü yatırım yaptığı tüm parayı kaybettiği zaman onlarla birlikte yaşamak için geldi.
Genç üçüncü sınıf onun ilk gün başladığında, o Sinan onun yeni okul müdürü olduğunu görür. Sinan onu görünce panikler ve derhal altıncı sınıfa onu teşvik eder. O okul kabadayı Mehmet en kötü tarafı kara tahta için o bantlar onu alır. O Gençler okulun uydu çanağı damla çalışarak misilleme, ama onu özlüyor ve onu nakavt yerine Ben vurur. O geldiğinde, o okul hemşiresi Ayşegül görür ve onunla vurulmuş olur. Aynı zamanda etrafında, Zeynep en zengin bayan, Olcay üzmek için çok ona bir zevk alır. O her ne pahasına olursa ona sahip yemin eder. Ben ve Gençler gün için gitti ederken, o geliyor ve Ben etkilemek için ev süsleyen. Okulda olduğunda, Genç ve Elif adında bir kız birbirlerine eziyet başlar ve o derde onu alır. Ben o ihmal hissediyor çünkü Gençler dışarı davranmaktadır düşünmeye başlar, o karnaval onu alır. Orada Olcay o "Çılgın Dansı" binmek için çok kısa olduğunu bulur. Ben onu neşelendirmek için bir şeker elma almak için söner ederken, o (onu uzun görünmesi için onu ayakkabıları asansörler koydu) Mehmet ve Elif'den tarafından alay sonra, yolcular her yerde kusma yapma, sürüş sabote.
Güçlü Zeynep küçümsüyor Gençler, o gıda canlı hamamböceği koyarak yapılan akşam kalıntıları. Daha sonra, o onun üvey olduğu zaman o Bağdat'ta yatılı okula göndereceğini söyler. Kızın kötü olduğunu Ben anlatmaya çalışır, ama onu inanmıyor. Bir okul işlevi de olsa, Ben kukla gösterisi ters gitmek görür ve Gençler sorumlu olduğunu düşünüyor. O durur ama Elif onu mahvediyor oldu görmek için sürpriz olduğunu. Ayrıca Annie annesinin olduğu ortaya çıkar. Annie onu eve götürmek için acele: Ben o bir sorun çocuk yetiştirme gibi ve birbirlerini yardımcı olabilir ne düşündüğünü anlıyor ona anlatmaya çalışır. O onu seviyor, ama tarih eğer, Elif'in davranışı sadece kötü olsun istiyorum söyler. O ona evlenmek tek kadın inanan Zeynep önermektedir.
Bir pizza restoranında bir şans toplantısında, Ben, Ayşegül, Genç ve Elif gıda çocuklar Sinan ile başlar ve onun kız arkadaşı onları dışarı atılmış olur mücadele sonra bile, birlikte akşam yemeği ve iyi bir zaman var. Genç ve Elif özür dilemek ve velileri tarih gerektiğini karar. Genç bir kuduz köpek bununla Zeynep kan örneği geçerek düğün durdurmaya çalışırsanız başlar. Ben onu nişan kutlarken, o ağız (kuduz belirtisi) olarak köpük çarpıcı bir benzerlik taşımaktadır yüzünde, kek buzlanma alır. Sonuç olarak, o hayvan kontrol memurları tarafından kelepçeli ve gözlem için hastaneye gönderildi. Orada ona birlikte, Genç o dünyanın en uzun burun dünya rekoru tutmak istediğini söyleyerek onun karşısında odasında bir hasta kulak misafiri olur. Ona dev bir burun alma sonuçlanan, hasta dosyaları geçerek onu plastik cerrahi sabote - Bu Ben onunla evlenmek olmaz onu çok çirkin yapmadan Gençler olduğunu. Ne yazık ki, o zararı geri almak için son dakika ameliyatı almak için onun fon kullanır. Sunak, Olcay'ın ve Elif'nin çalışmaları amorti ve Ben nihayet Ayşegül ona biri olduğunu anlar. Sefer Genç ve Elif düğün pastası ile her ikisi de sıçramak için patlayıcı kullanırken (şimdi tek) Ayşegül evlenmeye karar verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocuk 2
Teen FictionOlcay, üvey anne adayları arasında seçim yapmak zorunda kalıyor. Ancak bu iş hiç de kolay değil... Olcay ve Poyraz küçük kasaba'ya taşınır. Kasabanın bekar kadınları Poyraz'ın çevresini sarar. Poyraz da Olcay'ın annesiz kalmaması için bir an önce e...