4.Bölüm |Tehlikeli Yakınlaşma..|

37.4K 430 137
                                    

4. Bölüm..

Geceliğin üstünden gezdirdiği elleri göğüslerimin üzerinde gezerken bana cevap verdi.

"Çekilmiyorum! Napacaksın!"

Son çarem olan şeyi yaparak kasıklarımda olan erkekliğine dizimi geçirip onu nakavt ettim. Ellerimi kurtardığımda onu üzerimden atıp yerden kalktım.

Üzerimi düzeltmeye çalışırken o emanetlerini tutarak yerde inliyordu.

Üzerine eğilerek işaret parmağımı ona doğru salladım.

"Bir daha bana sakın dokunma! Bu sefer bu kadar kolay kurtulamazsın! Pislik!"

Son kez ellerinin altında olan emanetlerine tekme atıp oradan uzaklaştım.

Eve doğru ilerlerken ellerimle göğüslerimi tutuyordum. O kadar rahatsız olmuştum ki banyo yapmaya karar verdim.

'Onun elleri bedenimde gezinmişti. Bunun izi bir keseyle çıkar mıydı? Asıl beni rahatsız eden ise Dylan'ı aldatmış sayılmamdı.'

'Evet bunu yapacağını bilmiyordum ama onun yanına gitmem bile hataydı.. Bu adam ünlü bi sapık, bunu yapacağını tahmin etmeliydim! Hem Dylan da beni uyarmıştı ondan uzak durmam konusunda..'

'Sevgilimin uyarılarını dinlememem büyük saçmalıktı! Ne diye acıdıysam!'

Kafamdan düşünceleri atmaya çalışarak odamdaki banyoya girdim. Üzerimdekileri çıkarıp duşakabinin içine adımımı attım.

Sıcak suyu ayarlayarak bedenimi ıslattım. Lifin üzerine duş jelini döküp adeta tenimi kazımak istercesine bastırarak yıkandım.

Sıra kadınlığıma geldiğinde akan şeffaf sıvıyı fark ettim. Bu da neyin nesiydi şimdi?

O adamdan etkilenmiş miydim? Bu genelde Dylan'ı gördüğümde ve bana dokunduğunda olurdu ama Robert da olmasını beklemiyordum.

Hızlıca yıkanıp çıktım. Havluyu bendenime sarıp yatağa yattım. Bi süre olanları düşündüm.

Gerçekten Robert'ın bana dokunması beni rahatsız etmiş miydi yoksa ben öyle olması gerektiğini düşündüğüm için mi böyle hissetmiştim?

Saçmalık! Bunu düşünüyor olmam dahi saçmalık! Ben o adamdan nefret ediyorum ve etkilenmiyorum. Aslında şu an onu düşünmem bile Dylan'ı aldatmam demekti.

Aklımdan Robert'ı tamamen atarak Dylan'ı düşünmeye başladım. Bu beni biraz utandırsa da beni istiyor olması hoşuma gitmişti. Ben de onu istiyordum ama aynı zamanda korkuyordum da..

O geceyi, yâni evlendiğimiz günün gecesini hayal etmeye başladım.

'Dylan beni kucaklayıp odaya götürüyordu. Kapısına geldiğimizde kucağından indirip kapının kilidini açtı ve odaya girdik.. Kapıyı kapatıp kilitleyerek bana döndü, elleri papyonuna gittiğinde çıkarıp yere attı. Hem ceketini çıkarıyor hem bana doğru geliyordu. Elleri belimi sardığında sırtımdan gelinliğin fermuarını bulmuş aşağıya doğru çekiştirmişti..'

Hayal ederken kapattığım gözlerimi korkuyla açtım. Bu düşündüklerimden kendim dahi utanıyordum. Kalbimin hızına aldırış etmeden düşüncelerime kulak verdim.

Büyü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin